Positiv ægløsnings test (med billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2011

Anonym trådstarter

Mutti2B skriver:

De skal være lige tydelige eller også skal teststregen være tydeligere end kontrolstregen . Så I har begge ret

super! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

FrkT

Den er ikke positiv den test der.... Men det er da tæt på, så æl kunne godt ligge lige om hjørnet alligevel...

Anmeld

23. oktober 2011

Anonym trådstarter

FrkT skriver:

Den er ikke positiv den test der.... Men det er da tæt på, så æl kunne godt ligge lige om hjørnet alligevel...

hmm har lige fået afvide at den ER positiv af "mutti2B" som har sine "kilder" fra en fertilitets klinik.. 

men anyway....  vi knalder bare løs de næste mange dage, og så må miraklet jo ske på et eller andet tidspunkt 

Anmeld

23. oktober 2011

Mutti2B

Anonym skriver:

hmm har lige fået afvide at den ER positiv af "mutti2B" som har sine "kilder" fra en fertilitets klinik.. 

men anyway....  vi knalder bare løs de næste mange dage, og så må miraklet jo ske på et eller andet tidspunkt 

Go fornøjelse med babymakingen . Håber du tisser streger om 14 dage

Anmeld

23. oktober 2011

Anonym trådstarter

Mutti2B skriver:

Go fornøjelse med babymakingen . Håber du tisser streger om 14 dage

Håber jeg også!!!! 

(vælger altså at stole på din viden! Og som sagt så var min ÆL test også sådan her med vores første barn... og h*n lever da i bedste velgående )

Anmeld

23. oktober 2011

komodo

Den ser fin ud, på med vanten venter spændt på opdate om 14 dage

Anmeld

23. oktober 2011

Anonym trådstarter

komodo skriver:

Den ser fin ud, på med vanten venter spændt på opdate om 14 dage

mange tak  

blir så spændende om det lykkes! Skal helt sikkert nok give en update 

Anmeld

24. oktober 2011

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Muligt hun har det,men det er altså ikke korrekt,læs da brugsvejledningen.

Jeg troede fejlagtig også at det bare var noget af stregen,der skulle være kraftig,end til jeg dobbel tjekket med en digital test,og den var negativ.

Så sorry den er ikke positiv.

Anmeld

24. oktober 2011

Gaia

Tror bare du og kæresten skal hygge jer hellere en gang for meget end for lidt og hellere have massere af sædceller oppe klar til ægget end at inviterer dem i sidste øjeblik så mit råd ha sex gne hver anden dag og så skal I nok ramme ægløsningen uanset diverse tests. Held og lykke glæder mig til en pos. Opdate om en 14 dages tid

Anmeld

24. oktober 2011

lillekylling

held og lykke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.