Av av Av skal jeg være bekymret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2011

4xGreve

henh01 skriver:

Fik du ringet?

gør det nu skulle lige ha puttet Daniella...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

4xGreve

henh01 skriver:

Fik du ringet?

så fik jeg ringet - de var bekymret men de vil gerne jeg lige giver det en time mere og ser om det fortager sig eller bliver værre da det endnu ikke har stået på så længe men hvis der var den mindste forandring i negativ retning skulle jeg ringe om der så kun gik 5 min.

Anmeld

21. oktober 2011

henh01

4xGreve skriver:

så fik jeg ringet - de var bekymret men de vil gerne jeg lige giver det en time mere og ser om det fortager sig eller bliver værre da det endnu ikke har stået på så længe men hvis der var den mindste forandring i negativ retning skulle jeg ringe om der så kun gik 5 min.

okay det var godt.. Håber det går i sig selv og den lille bliver indenbors i i hvert fald 10 uger endnu.

Anmeld

21. oktober 2011

4xGreve

henh01 skriver:

okay det var godt.. Håber det går i sig selv og den lille bliver indenbors i i hvert fald 10 uger endnu.

det håber jeg godt nok også for for at være ærlig jeg er slet ikke klar til at han kommer endnu jeg nyder min kæmpe mave...

Anmeld

21. oktober 2011

henh01

4xGreve skriver:

det håber jeg godt nok også for for at være ærlig jeg er slet ikke klar til at han kommer endnu jeg nyder min kæmpe mave...

har du lige skiftet brugernavn? Bliver helt forvirret

Anmeld

21. oktober 2011

4xGreve

henh01 skriver:

har du lige skiftet brugernavn? Bliver helt forvirret

hehe ja det har jeg... skulle jo have tiden til at gå med noget nu hvor jeg skal forholde mig helt i ro hehe

Anmeld

21. oktober 2011

henh01

4xGreve skriver:

hehe ja det har jeg... skulle jo have tiden til at gå med noget nu hvor jeg skal forholde mig helt i ro hehe

håber du er i bedring og ser frem til en opdatering i morgen Nat nat

Anmeld

21. oktober 2011

4xGreve

henh01 skriver:

håber du er i bedring og ser frem til en opdatering i morgen Nat nat

tak for hjælpen og det håber jeg også holder ihvertfald humøret højt (endnu ) nat nat

Anmeld

24. oktober 2011

henh01

Hvordan har du det?

Anmeld

24. oktober 2011

4xGreve

henh01 skriver:

Hvordan har du det?

Har det beder har ikke samme fornemmelse af at det gør ondt eller at der er noget der ikke er som det skal være, men min mave er meget øm....

Tak for dine tanker på mig det rør mig helt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.