Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
henh01 skriver: Fik du ringet?
Fik du ringet?
gør det nu skulle lige ha puttet Daniella...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
så fik jeg ringet - de var bekymret men de vil gerne jeg lige giver det en time mere og ser om det fortager sig eller bliver værre da det endnu ikke har stået på så længe men hvis der var den mindste forandring i negativ retning skulle jeg ringe om der så kun gik 5 min.
4xGreve skriver: så fik jeg ringet - de var bekymret men de vil gerne jeg lige giver det en time mere og ser om det fortager sig eller bliver værre da det endnu ikke har stået på så længe men hvis der var den mindste forandring i negativ retning skulle jeg ringe om der så kun gik 5 min.
okay det var godt.. Håber det går i sig selv og den lille bliver indenbors i i hvert fald 10 uger endnu.
henh01 skriver: okay det var godt.. Håber det går i sig selv og den lille bliver indenbors i i hvert fald 10 uger endnu.
det håber jeg godt nok også for for at være ærlig jeg er slet ikke klar til at han kommer endnu jeg nyder min kæmpe mave...
4xGreve skriver: det håber jeg godt nok også for for at være ærlig jeg er slet ikke klar til at han kommer endnu jeg nyder min kæmpe mave...
har du lige skiftet brugernavn? Bliver helt forvirret
henh01 skriver: har du lige skiftet brugernavn? Bliver helt forvirret
hehe ja det har jeg... skulle jo have tiden til at gå med noget nu hvor jeg skal forholde mig helt i ro hehe
4xGreve skriver: hehe ja det har jeg... skulle jo have tiden til at gå med noget nu hvor jeg skal forholde mig helt i ro hehe
håber du er i bedring og ser frem til en opdatering i morgen Nat nat
henh01 skriver: håber du er i bedring og ser frem til en opdatering i morgen Nat nat
tak for hjælpen og det håber jeg også holder ihvertfald humøret højt (endnu ) nat nat
Hvordan har du det?
henh01 skriver: Hvordan har du det?
Har det beder har ikke samme fornemmelse af at det gør ondt eller at der er noget der ikke er som det skal være, men min mave er meget øm....
Tak for dine tanker på mig det rør mig helt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128