Av av Av skal jeg være bekymret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2011

4xGreve

henh01 skriver:

Heldigvis er det forskellige der er på arbejde

ej jeg kan godt forstå dig, men med tanke på din tidligere graviditet så er jeg HELT sikker på at du bliver taget alvorligt!

jah men spørgsmålet er bare om jeg reger for hurtigt om jeg er for pivet og følsom (ellers ikke noget jeg plejer at være men det er jeg da kommet efter) og om det hele bare er pjat?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

rogerrasch

WiitrioeN skriver:

Hej piger...

Ja så lige et lidt bekymret indlæg fra mig...

Min mave gør så utrolig ondt og det strækker sig om i lænden og op i ryggen, har flere plukveer end jeg normalt har men kan stadig mærke bettemand sparke...

Har ikke som sådan lavet det vilde idag har faktisk bare slappet af det meste af dagen...

Pga. tidliger fødsel bliver jeg letter utryg og da jeg ikke rigtigt kunne mærke jeg gik i fødsel første gang (først dag jeg var helt åbnet og press veerne kom var jeg ikke i tvivl) ved jeg ikke hvad jeg skal reger på denne gang og hvornår jeg skal reger...?

Vil vi være bekymret?

jeg er idag 23+0

TrioeN

hej. jeg syntes bestemt også du lige skal ringe til fødegangen eller svangreafdelingen som jeg kan se er du 23 uger henne så jeg er kun en uge længere henne end dig, og jo jeg har da plukveer men ikke så de gør ondt. og hvis det er du tidligere har født 3 måneder for tidlig så er der jo også kun 3 måneder til termin ca 

Anmeld

21. oktober 2011

henh01

WiitrioeN skriver:

jah men spørgsmålet er bare om jeg reger for hurtigt om jeg er for pivet og følsom (ellers ikke noget jeg plejer at være men det er jeg da kommet efter) og om det hele bare er pjat?

Hvis du reagerer for langsomt så kan det være for sent hvis det viser sig at du er i aktiv fødsel. Hvis/når du reagerer hurtigt kan en evt. fødsel nå at stoppes.

Men når du kommer derind så synes jeg du skal fortælle dem hvordan du har det så kan de afkræfte at de tænker sådan om dig. Jeg er sikker på at alle er forstående når du har været de ting igennem du har. Det er jo ikke just sjovt og behageligt at få et barn så meget for tidligt med alt hvad der følger med.

Anmeld

21. oktober 2011

4xGreve

rogerrasch skriver:

hej. jeg syntes bestemt også du lige skal ringe til fødegangen eller svangreafdelingen som jeg kan se er du 23 uger henne så jeg er kun en uge længere henne end dig, og jo jeg har da plukveer men ikke så de gør ondt. og hvis det er du tidligere har født 3 måneder for tidlig så er der jo også kun 3 måneder til termin ca 

nej det burde nemlig ikke gøre ondt men er heller ikke sikker på noget som helst her... og ja sidste gang fødte jeg i uge 26+1

Anmeld

21. oktober 2011

4xGreve

henh01 skriver:

Hvis du reagerer for langsomt så kan det være for sent hvis det viser sig at du er i aktiv fødsel. Hvis/når du reagerer hurtigt kan en evt. fødsel nå at stoppes.

Men når du kommer derind så synes jeg du skal fortælle dem hvordan du har det så kan de afkræfte at de tænker sådan om dig. Jeg er sikker på at alle er forstående når du har været de ting igennem du har. Det er jo ikke just sjovt og behageligt at få et barn så meget for tidligt med alt hvad der følger med.

nej det er det godt nok ikke det er en barsk omgang og jeg ønske rikke at sætte endnu et barn igennem den totur...

Anmeld

21. oktober 2011

henh01

WiitrioeN skriver:

nej det er det godt nok ikke det er en barsk omgang og jeg ønske rikke at sætte endnu et barn igennem den totur...

nej og jer selv da ej heller.. Eller storesøster for den sags skyld.. Næh nej du skal helst føde til tiden denne gang og prøve hvordan det også kan være at få et barn, uden indlæggelser osv.

Anmeld

21. oktober 2011

4xGreve

henh01 skriver:

nej og jer selv da ej heller.. Eller storesøster for den sags skyld.. Næh nej du skal helst føde til tiden denne gang og prøve hvordan det også kan være at få et barn, uden indlæggelser osv.

hehe ja det er drømmen

Anmeld

21. oktober 2011

rogerrasch

WiitrioeN skriver:

nej det burde nemlig ikke gøre ondt men er heller ikke sikker på noget som helst her... og ja sidste gang fødte jeg i uge 26+1

det var da godt nok tidligt  så var den lille da godt nok ikk særlig stor :O

Anmeld

21. oktober 2011

henh01

Fik du ringet?

Anmeld

21. oktober 2011

4xGreve

rogerrasch skriver:

det var da godt nok tidligt  så var den lille da godt nok ikk særlig stor :O

nej hun vejet 970g. og var 35sm lang (efter blot et par timer havde hun tabt sig ned til 744g)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.