Av av Av skal jeg være bekymret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.497 visninger
41 svar
0 synes godt om
21. oktober 2011

4xGreve

Hej piger...

Ja så lige et lidt bekymret indlæg fra mig...

Min mave gør så utrolig ondt og det strækker sig om i lænden og op i ryggen, har flere plukveer end jeg normalt har men kan stadig mærke bettemand sparke...

Har ikke som sådan lavet det vilde idag har faktisk bare slappet af det meste af dagen...

Pga. tidliger fødsel bliver jeg letter utryg og da jeg ikke rigtigt kunne mærke jeg gik i fødsel første gang (først dag jeg var helt åbnet og press veerne kom var jeg ikke i tvivl) ved jeg ikke hvad jeg skal reger på denne gang og hvornår jeg skal reger...?

Vil vi være bekymret?

jeg er idag 23+0

TrioeN

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

Joan ( Smallie )

Jeg syntes da du skal ringe til fg og snakke med dem om det. Det lyder da ikke alt for godt.

Anmeld

21. oktober 2011

henh01

Jeg ville klart ringe til FG - plukkeveer må ikke gøre ondt på nuværende tidspunkt.  for at alt er ok.

Anmeld

21. oktober 2011

henh01

Nu ser jeg lige at du før har født 3 mdr for tidligt.. Så bliver jeg da også en smule urolig for dig... Jeg er sikker på at FG lige vil have dig ind til et tjek.

Anmeld

21. oktober 2011

4xGreve

Joan ( Smallie ) skriver:

Jeg syntes da du skal ringe til fg og snakke med dem om det. Det lyder da ikke alt for godt.

syntes bare jeg har været derinde tit, retter 3 gange allerede 1 gang var jeg usikker 2 gang sendte lægen mig pga. de var utrygge (havde så noget der minder om en fiber sprængning i livmoderen) og sidste gang var i søndags pga. jeg fik et kraftigt slag i maven og for at være sikker på der ikke var sket noget...

Anmeld

21. oktober 2011

henh01

WiitrioeN skriver:

syntes bare jeg har været derinde tit, retter 3 gange allerede 1 gang var jeg usikker 2 gang sendte lægen mig pga. de var utrygge (havde så noget der minder om en fiber sprængning i livmoderen) og sidste gang var i søndags pga. jeg fik et kraftigt slag i maven og for at være sikker på der ikke var sket noget...

Det slag kan jo også sætte gang i noget..

Anmeld

21. oktober 2011

4xGreve

henh01 skriver:

Jeg ville klart ringe til FG - plukkeveer må ikke gøre ondt på nuværende tidspunkt.  for at alt er ok.

er heller ikke sikker på om det er plukveerene der gør ondt... puha er virkelig elendig til at mærke min krop men noget gør ihvertfald vanvittig ondt...

Anmeld

21. oktober 2011

4xGreve

henh01 skriver:

Det slag kan jo også sætte gang i noget..

jah men det er jo 5 dage siden?? har godt nok ikke haft det helt godt siden men det her det gør bare nuller naller...

Anmeld

21. oktober 2011

4xGreve

henh01 skriver:

Nu ser jeg lige at du før har født 3 mdr for tidligt.. Så bliver jeg da også en smule urolig for dig... Jeg er sikker på at FG lige vil have dig ind til et tjek.

lige præcis pga. tidliger graviditet ved jeg ikke hvornår jeg skal reger og hvornår det er for sent og hvornår det er pjat...

Anmeld

21. oktober 2011

henh01

WiitrioeN skriver:

er heller ikke sikker på om det er plukveerene der gør ondt... puha er virkelig elendig til at mærke min krop men noget gør ihvertfald vanvittig ondt...

Hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt. Også selvom du føler du har været derinde mange gange allerede. Man kan aldrig være for opmærksom - slet ikke når man før har født så meget for tidligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.