Av av Av skal jeg være bekymret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2011

4xGreve

Joan ( Smallie ) skriver:

Jeg syntes da du skal ringe til fg og snakke med dem om det. Det lyder da ikke alt for godt.

følelse heller ikke godt men men men???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

henh01

WiitrioeN skriver:

jah men det er jo 5 dage siden?? har godt nok ikke haft det helt godt siden men det her det gør bare nuller naller...

Jeg synes stadig du skal ringe

Anmeld

21. oktober 2011

4xGreve

henh01 skriver:

Hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt. Også selvom du føler du har været derinde mange gange allerede. Man kan aldrig være for opmærksom - slet ikke når man før har født så meget for tidligt.

det er selvfølig rgitigt føler mig bare så utrolig pivet og som en belastning for dem?

Anmeld

21. oktober 2011

4xGreve

henh01 skriver:

Jeg synes stadig du skal ringe

okay så tror jeg jeg prøver det?

Anmeld

21. oktober 2011

Joan ( Smallie )

WiitrioeN skriver:

syntes bare jeg har været derinde tit, retter 3 gange allerede 1 gang var jeg usikker 2 gang sendte lægen mig pga. de var utrygge (havde så noget der minder om en fiber sprængning i livmoderen) og sidste gang var i søndags pga. jeg fik et kraftigt slag i maven og for at være sikker på der ikke var sket noget...

Det er da ret lige meget hvor mange gange du har været der du kan jo altid ringe og høre dem ad. Og med en for tidlig født er vel rart at være sikker på at der ikke lige er optræk til noget. For som du jo selv sagde gik det hurtig første gang.

Afsted med dig

Anmeld

21. oktober 2011

henh01

WiitrioeN skriver:

det er selvfølig rgitigt føler mig bare så utrolig pivet og som en belastning for dem?

Sådan havde jeg det også. Men tænk på at du nok ikke møder dem igen når du har født Det er deres pligt at tage dig alvorligt!

Jeg var også inde et par gange i slut graviditet fordi lillemanden havde vendt sig og jeg  skulle til vendingsforsøgt plus sættes i gang, jeg følte også jeg var en belastning, men jeg ser det bare som at jeg er en ansvarlig gravid/forælder der tager ansvar for de faresignaler jeg selv mærker og føler.

Bare tage det med løftet pande

Anmeld

21. oktober 2011

henh01

WiitrioeN skriver:

okay så tror jeg jeg prøver det?

JA! Jeg er sikker på at de tager dig bundalvorlig, særligt når du har født for tidligt føær. Ser frem til update og håber alt er ok

Anmeld

21. oktober 2011

4xGreve

henh01 skriver:

Sådan havde jeg det også. Men tænk på at du nok ikke møder dem igen når du har født Det er deres pligt at tage dig alvorligt!

Jeg var også inde et par gange i slut graviditet fordi lillemanden havde vendt sig og jeg  skulle til vendingsforsøgt plus sættes i gang, jeg følte også jeg var en belastning, men jeg ser det bare som at jeg er en ansvarlig gravid/forælder der tager ansvar for de faresignaler jeg selv mærker og føler.

Bare tage det med løftet pande

tak for det opløftende det indlæg rart at høre at der er andre der kender følelserne at følelse sig som en belastning... føler bare nogen gange at jeg lige så godt kunne flytte ind ved dem er jo næsten mere der end jeg er hjemme (overdrivelse fremmer forståelsen)

Anmeld

21. oktober 2011

4xGreve

Joan ( Smallie ) skriver:

Det er da ret lige meget hvor mange gange du har været der du kan jo altid ringe og høre dem ad. Og med en for tidlig født er vel rart at være sikker på at der ikke lige er optræk til noget. For som du jo selv sagde gik det hurtig første gang.

Afsted med dig

ja desværre meget hurtigt...

Anmeld

21. oktober 2011

henh01

WiitrioeN skriver:

tak for det opløftende det indlæg rart at høre at der er andre der kender følelserne at følelse sig som en belastning... føler bare nogen gange at jeg lige så godt kunne flytte ind ved dem er jo næsten mere der end jeg er hjemme (overdrivelse fremmer forståelsen)

Heldigvis er det forskellige der er på arbejde

ej jeg kan godt forstå dig, men med tanke på din tidligere graviditet så er jeg HELT sikker på at du bliver taget alvorligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.