Hej. Vil bare sende en krammer og fortælle at jeg fuldstændig forstår dig.
Vi prøvede også længe før det lykkedes. Vi gik også i udredning efter et års tid, men manden var først parat til behandling ca. 1/2 år efter vi var færdige med udredningen. Ingen af os fejler noget!!
Havde også et par biokemiske graviditeter, men det hjalp jo ikke, når den ikke blev hængende. Da vi gik i IVF blev jeg gravid i første forsøg, men det endte i en SA meget kort tid efter. 3 uger efter blev jeg meget overraskende naturligt gravid igen, og denne gang blev den sørme derinde. Nu venter vi vores første barn om 2 uger.
Man skal aldrig give op, med mindre man virkelig ikke orker mere!
Samtidig vil jeg fortælle, at jeg også valgte folk til og fra. Mistede en af mine bedste veninder gennem flere år på den konto. Til gengæld fik jeg nye veninder - en af de nu nærmeste herindefra.
Venskaber der er værd at samle på, handler ikke om længden af venskabet, men om man kan mødes i alle situationer der måtte opstå.
Jeg forventede ikke at folk kunne forstå hvad jeg gik igennem, men jeg forlangte at de prøvede. Det synes jeg er det mindste ens venner og familie kan gøre.
Hvis du ikke har sagt til din familie og venner, hvor sårende det er at de siger sådan, så er det måske det der skal til før de lukker munden.
Kæmpe krammer herfra 
Anmeld