Anonym skriver:
Nu har vi prøvet at blive gravide i et års tid, og jeg er begyndt at blive rigtig frustreret over at det ikke lykkes for os... Mine venner og familie forstår det overhovedet ikke og siger den der typiske sætning som man bare hader: "det skal nok komme en dag"... Det er meget muligt, men når der ikke sker noget, så bliver man jo temmelig depri til sidst... Og jeg har bare virkelig brug for at snakke med nogen i samme situation eller som forstår hvad man går igennem, men som sagt så er venner og familie dybt uforstående og kan slet ikke forstå hvorfor jeg ikke bare lader være med at tænke på det...
Nu er vi så blevet henvist til fertilitetsklinik og udredning og det fatter de bare overhovedet ikke... de kan simpelthen ikke forstå at vi her efter et år allerede vil søge hjælp...
Udover det så synes jeg bare at alle omkring os bliver gravide eller får børn, og jeg føler virkelig jeg er helt alene om det her efterhånden....
Andre der har/har haft det sådan?
Synes det er fint at I har søgt hjælp nu, min søster havde meget svært ved at få børn og sagde til mig, da jeg blev gift, at hun synes vi skulle sætte en dato og hvis der ikke var sket noget inden, så var det afsted til doktoren
Så hatten af for dig og ikke lytte til alle de kloge mennesker der er omkring en
Jeg har selv haft mange spekulationer omkring det i og med min søster havde så svært ved det, men valgte simpelthen at holde det for mig selv, fordi jeg ikke orkede at høre på folk. Det er altid godt at have en veninde eller to at snakke med det om, så man lige kan få luft, men ellers sagde jeg intet og vi slog det også bare hen, når familierne gik os på klingen, om vi da ikke snart skulle have nogle børn.
I februar måned rejste vi så til USA og da vi kom hjem 3 uger efter, var der er "Blind" passager med
Overraskelsen var STOR, men dejlig, så vi behøvede ikke nogen hjælp alligevel. På det tidspunkt var det halvandet år siden jeg havde smidt p-pillerne, så det var også "på tide" der skete noget 
Håber I finder ud af det. Kan jo også være at I får at vide, at der ikke er noget galt og I bare skal klø på
Men så er alle sprkulationerne da væk og det er meget værd
Anmeld