I seks år har jeg prøvet, at blive naturlig gravid. Min kæreste var for bange til at få undersøgt sine sperm, da vi endelig gjorde det tre år siden, var der intet galt med ham og jeg havde kun snæver livmoderhals og lidt snæver æggeled i den ene side.
Vi har prøvet med insemination de sidste tre år, blev ellers naturlig gravid sidste år, men fik spontant abort i 8. uge.
Har selv hørt i mange år, at det nok skal komme, nu er jeg 33 år, mit udsende gør det ikke nemmere, for jeg ser yngre ud, end jeg gør. En god veninde, som havde haft det samme problem, du skal ikke lukke af med dine frustrationer, hvis du ikke siger det til andre, så græd/brøl derhjemme. Det er bedst at få sine frustrationer ud, på en eller anden måde. Har mistet et par venner, fordi de bare ikke forstår, hvilken situation man er i.
Nu går jeg til akupunktur, holder mig væk fra mælk, mel, ris og sukker. Det er hårdt, men jeg vil hellere ofre noget i mit liv, for at blive en mor.
Derfor ændre dit liv og holdning, det er okay at være frustreret og irriteret på folk og situationen, det er lige meget hvad de siger, bare du selv ved og føler det. Masser af held og lykke 
Anmeld