Så kom kareten :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2011

Giraffen

-Sigrid- skriver:

Haha ja, den er helt godkendt

Så den er købt brugt? Så kan jeg bedre forstå det! Troede jeg var gået glip af et sindsyg tilbud i babysam eller noget

Og bare for at være sikker på du ikke misforstår så er barnevogn også den eneste "store" ting vi har købt fra ny, autostol og vugge er brugt (autostol er købt i butik og testet), tremmesengen er en gave, reolerne er brugt fra mine bedsteforældre og puslebordet vil den unge mand selv lave

Ja den er købt brugt, men det er den type modeller de også sælger nu, altså samme kliklås i kalechen og stofkurv

Og så har de boet på landet så de har næsten ikke brugt den, så den står som ny

pusleophæng har vi fået fra familie brugt og autostol regner jeg med vi køber fra ny (det vil kæresten helst)

men det er rart nok at få tingene købt løbende så man har lidt tid til at sætte sig ind i tingene løbende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

-Sigrid-

Giraffen skriver:

Ja den er købt brugt, men det er den type modeller de også sælger nu, altså samme kliklås i kalechen og stofkurv

Og så har de boet på landet så de har næsten ikke brugt den, så den står som ny

pusleophæng har vi fået fra familie brugt og autostol regner jeg med vi køber fra ny (det vil kæresten helst)

men det er rart nok at få tingene købt løbende så man har lidt tid til at sætte sig ind i tingene løbende

Ja, og køber man løbende så kommer man heller ikke til et tidspunkt hvor man ligepludselig skal bruge 15-20.000 på baby sådan *BANG*

Anmeld

20. oktober 2011

Giraffen

-Sigrid- skriver:

Ja, og køber man løbende så kommer man heller ikke til et tidspunkt hvor man ligepludselig skal bruge 15-20.000 på baby sådan *BANG*

neej det jo det! vi slipper dog ikke helt for vi skal ud og ha ny bil (den har to sæder og er på papegøjeplader) så der ryger hvertfald en del, da han mener en stationcar er mindstekrav til baby  

Anmeld

20. oktober 2011

B&J

Giraffen skriver:

hvor er du sød, det er så rart når man kan bruge en masse penge uden den mindste snert af dårlig samvittighed tihi

jaaaa det er så vidunderligt

bliver så spænde når du skal ud og trille med den

Anmeld

20. oktober 2011

-Sigrid-

Giraffen skriver:

neej det jo det! vi slipper dog ikke helt for vi skal ud og ha ny bil (den har to sæder og er på papegøjeplader) så der ryger hvertfald en del, da han mener en stationcar er mindstekrav til baby  

Ja okay, men det er så en bil, det er ikke baby, det er to forskellige ting - og så får i vel penge fra den gamle

Anmeld

21. oktober 2011

Giraffen

-Sigrid- skriver:

Ja okay, men det er så en bil, det er ikke baby, det er to forskellige ting - og så får i vel penge fra den gamle

hehe det var ment som "ingenting er for godt til fars baby" ja vi sku gerne få 25.000 for den gamle og gerne finde en anden til 60.000 så vi 'kun' skal smide 35.000, men så ryger den opsparing også

Anmeld

21. oktober 2011

Giraffen

B&J skriver:

jaaaa det er så vidunderligt

bliver så spænde når du skal ud og trille med den

måske man lige skulle smutte en tur ud i dag - bare kæresten ikke opdager det, men på den anden side føler jeg mig også lidt som et sølle menneske at trille rundt med en barnevogn uden noget i

Anmeld

21. oktober 2011

-Sigrid-

Giraffen skriver:

hehe det var ment som "ingenting er for godt til fars baby" ja vi sku gerne få 25.000 for den gamle og gerne finde en anden til 60.000 så vi 'kun' skal smide 35.000, men så ryger den opsparing også

Haha, han lyder som en engageret far - og så kommer far også til at bruge flere penge på baby end mor, det er sjældent 

Anmeld

21. oktober 2011

Giraffen

-Sigrid- skriver:

Haha, han lyder som en engageret far - og så kommer far også til at bruge flere penge på baby end mor, det er sjældent 

hehe ja det er rigtigt det må jeg huske til de gange jeg kommer hjem med babyting

Anmeld

21. oktober 2011

Kruse90

HOld da op i har gjort en god handel
Er slet ikke misundelig hehe

Sig til hvis du ser en til ig neutral farve så er jeg på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.