Så kom kareten :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.516 visninger
41 svar
0 synes godt om
20. oktober 2011

Giraffen

Kareten er ankommet - leveret til døren

for 6500 fik vi en Odder Zip på letvægtsstel med den nye kliklås i kalechen + stofkurv + madras + dyne + regnslag + pusletaske + solskærm + baby björn bæresele (som vi nok sælger fordi vi har en anden) + tisseunderlag + noget mere jeg ikke lige har overblik over

Fantastisk!! så er det næsten ikke til at bære at man ikke må trille rundt med den før til foråret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

Mor til Mike

Giraffen skriver:

for 6500 fik vi en Odder Zip på letvægtsstel med den nye kliklås i kalechen + stofkurv + madras + dyne + regnslag + pusletaske + solskærm + baby björn bæresele (som vi nok sælger fordi vi har en anden) + tisseunderlag + noget mere jeg ikke lige har overblik over

Fantastisk!! så er det næsten ikke til at bære at man ikke må trille rundt med den før til foråret

.. Super lækkert du kan vel altid prøvekøre den indenfor :p 

Anmeld

20. oktober 2011

-Sigrid-

Giraffen skriver:

Ej hvor lyder det bare til at være et supertilbud 

Og lækkert at du har det "samlet", så du ved det passer sammen og bare kan krydse den del af 

Anmeld

20. oktober 2011

Giraffen

Misselbek skriver:

.. Super lækkert du kan vel altid prøvekøre den indenfor :p 

hihi ja det ka du tro jeg gør og kæresten har heller ikke ku lade være med at trille lidt med den

Anmeld

20. oktober 2011

Giraffen

-Sigrid- skriver:

Ej hvor lyder det bare til at være et supertilbud 

Og lækkert at du har det "samlet", så du ved det passer sammen og bare kan krydse den del af 

ja det er simpelthen fantastisk så må baby godt snart vokse så vi kan få den ud har slet ik tålmodighed til alt det her graviditet

Anmeld

20. oktober 2011

-Sigrid-

Giraffen skriver:

ja det er simpelthen fantastisk så må baby godt snart vokse så vi kan få den ud har slet ik tålmodighed til alt det her graviditet

Kender følelsen, tror godt jeg kunne overleve at skippe de sidste par måneder Jeg sagde det til en JM og hun så helt chokeret ud 

Anmeld

20. oktober 2011

B&J

ihh hvor lyder det super lækkert må vi ikke se billeder

tillykke med et super køb

Anmeld

20. oktober 2011

Giraffen

Så er der billeder

først to af vognen så en af stel+kurv

I det sidste har jeg prøvet at fange voksi, bæresele, regnslag, madras, dyne, legetøj, lagen, tisselagen, myggenet, solskærm, pusletaske, barnevognssele osv osv osv

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. oktober 2011

Giraffen

-Sigrid- skriver:

Kender følelsen, tror godt jeg kunne overleve at skippe de sidste par måneder Jeg sagde det til en JM og hun så helt chokeret ud 

haha ja det ku jeg forestille mig vil da også gerne strutte med maven men vil bare endnu hellere flashe vores baby :p (ps så er der billeder)

Anmeld

20. oktober 2011

Giraffen

B&J skriver:

ihh hvor lyder det super lækkert må vi ikke se billeder

tillykke med et super køb

tak for det og yes jeg har smidt lidt billeder ind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.