Så kom kareten :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2011

B&J

Giraffen skriver:

Så er der billeder

først to af vognen så en af stel+kurv

I det sidste har jeg prøvet at fange voksi, væresele, regnslag, madras, dyne, legetøj, lagen, tisselagen, myggenet, solskærm, pusletaske, barnevognssele osv osv osv

ej altså hvor er den super fedt og sikke et kup i fik gjord jer der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

B&J

Giraffen skriver:

tak for det og yes jeg har smidt lidt billeder ind

hihihi vi skrev vist på samme tid har skrevet til din smukke vogn

Anmeld

20. oktober 2011

Giraffen

B&J skriver:

ej altså hvor er den super fedt og sikke et kup i fik gjord jer der

jaa tak for det min mors kommentar "det er da helt hul i hovedet at gi 6500 for noget brugt" - men sådan har vi det ikke og den ser slet ikke ud til at være brugt, der er endda stadig de der små pigge på dækkene

Anmeld

20. oktober 2011

Giraffen

B&J skriver:

hihihi vi skrev vist på samme tid har skrevet til din smukke vogn

hehe synes også du var knaldhamrende hurtig på aftrækkeren der

Anmeld

20. oktober 2011

Mor til Mike

Giraffen skriver:

Så er der billeder

først to af vognen så en af stel+kurv

I det sidste har jeg prøvet at fange voksi, bæresele, regnslag, madras, dyne, legetøj, lagen, tisselagen, myggenet, solskærm, pusletaske, barnevognssele osv osv osv

Uff hvor er den bare LÆKKER!! 

Anmeld

20. oktober 2011

B&J

Giraffen skriver:

jaa tak for det min mors kommentar "det er da helt hul i hovedet at gi 6500 for noget brugt" - men sådan har vi det ikke og den ser slet ikke ud til at være brugt, der er endda stadig de der små pigge på dækkene

nej det syntes jeg er billigt især med alt det tilbehør og især når den ser dejlig ny ud og ej hvor dejligt

Anmeld

20. oktober 2011

Giraffen

Misselbek skriver:

Uff hvor er den bare LÆKKER!! 

IIIh tak har også lyst til at beholde den heroppe i stuen men kæresten er lidt overtroisk så det må jeg ikke få lov til - det er bare synd for den stakkels vogn at den slet ikke må komme ud at køre før om lang tid - har du fået din vogn pimpet ?

Anmeld

20. oktober 2011

-Sigrid-

Giraffen skriver:

haha ja det ku jeg forestille mig vil da også gerne strutte med maven men vil bare endnu hellere flashe vores baby :p (ps så er der billeder)

Ej hvor ser det lækkert ud, begynder elt at fortryde at vi allerede har købt

Ja, også her, min mave er ved at være rigtig fin og se virkelig flot gravid ud, selvom jeg stadig er ret lille (taget i betragtning af at jeg er i 3. trimester) - meeen vil hellere vise lillepigen frem 

Anmeld

20. oktober 2011

Giraffen

B&J skriver:

nej det syntes jeg er billigt især med alt det tilbehør og især når den ser dejlig ny ud og ej hvor dejligt

hvor er du sød, det er så rart når man kan bruge en masse penge uden den mindste snert af dårlig samvittighed tihi

Anmeld

20. oktober 2011

Giraffen

-Sigrid- skriver:

Ej hvor ser det lækkert ud, begynder elt at fortryde at vi allerede har købt

Ja, også her, min mave er ved at være rigtig fin og se virkelig flot gravid ud, selvom jeg stadig er ret lille (taget i betragtning af at jeg er i 3. trimester) - meeen vil hellere vise lillepigen frem 

uha hvorfor en har i? jeg er kun 17+ så det er også lidt tidligere end vi havde planlagt med barnevognskøb, men når det nu lige passede så godt jeg synes egentlig jeg ser ud til at være tæt på halvvejs, ved ikke lige hvad baby laver derinde af hulebyggerier  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.