Så kom kareten :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2011

Mor til Mike

Giraffen skriver:

IIIh tak har også lyst til at beholde den heroppe i stuen men kæresten er lidt overtroisk så det må jeg ikke få lov til - det er bare synd for den stakkels vogn at den slet ikke må komme ud at køre før om lang tid - har du fået din vogn pimpet ?

Haha! utroligt man har det sådan med en vogn, min vogn er også min stolthed, og ville se på den 24/7 hvis jeg kunne

Jep, sådan halvt om halvt! mangler stadig nogle ting, men det kommer jo nok  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

Giraffen

Misselbek skriver:

Haha! utroligt man har det sådan med en vogn, min vogn er også min stolthed, og ville se på den 24/7 hvis jeg kunne

Jep, sådan halvt om halvt! mangler stadig nogle ting, men det kommer jo nok  

hehe ja men kan se min kæreste også synes den er ret så interessant, tror det er fordi den har dæk

ej du må lige huske at spamme med nogle billeder, gerne nogle før-efter også

Anmeld

20. oktober 2011

Mor til Mike

Giraffen skriver:

hehe ja men kan se min kæreste også synes den er ret så interessant, tror det er fordi den har dæk

ej du må lige huske at spamme med nogle billeder, gerne nogle før-efter også

Hahah typisk mænd :p

Skal jeg nok

Anmeld

20. oktober 2011

-Sigrid-

Giraffen skriver:

uha hvorfor en har i? jeg er kun 17+ så det er også lidt tidligere end vi havde planlagt med barnevognskøb, men når det nu lige passede så godt jeg synes egentlig jeg ser ud til at være tæt på halvvejs, ved ikke lige hvad baby laver derinde af hulebyggerier  

En brio kompakt plus, der er mange som har negative erfaringer med den, men den passer godt til vores krav og så var den sat 3000 ned i pris - og vi købte den da jeg var 12+6

'Amen hvis du er i uge 17 så er du også næsten halvvejs - du skal nok blive en hval

Anmeld

20. oktober 2011

Giraffen

-Sigrid- skriver:

En brio kompakt plus, der er mange som har negative erfaringer med den, men den passer godt til vores krav og så var den sat 3000 ned i pris - og vi købte den da jeg var 12+6

'Amen hvis du er i uge 17 så er du også næsten halvvejs - du skal nok blive en hval

haha ja det tror jeg også er allerede blevet drillet lidt med den voksende mave men hellere end der strutter fra starten af så man rigtig ka se det :p

ej det var da også et godt tilbud med 3000 ned i pris hvad gik I efter da I valgte den?

Anmeld

20. oktober 2011

-Sigrid-

Giraffen skriver:

haha ja det tror jeg også er allerede blevet drillet lidt med den voksende mave men hellere end der strutter fra starten af så man rigtig ka se det :p

ej det var da også et godt tilbud med 3000 ned i pris hvad gik I efter da I valgte den?

Ja, havde det på samme måde, fik bare først min for et par uger siden, sådan rigtigt

Jep, så kostede den kun 4000 Vi gik efter at den kunne pakkes hurtigt sammen så vi kunne køre med den uden at det var et stort problem, at den havde nogle fine liggemål og at der var masser af bremser i - her er på både for og baghjul

Anmeld

20. oktober 2011

Giraffen

-Sigrid- skriver:

Ja, havde det på samme måde, fik bare først min for et par uger siden, sådan rigtigt

Jep, så kostede den kun 4000 Vi gik efter at den kunne pakkes hurtigt sammen så vi kunne køre med den uden at det var et stort problem, at den havde nogle fine liggemål og at der var masser af bremser i - her er på både for og baghjul

arh ja det er også nogle goe krav til en barnevogn her havde kæresten sat veto på at alt uden den lynlås eller letvægtsstellet ikke duede til noget

Anmeld

20. oktober 2011

-Sigrid-

Giraffen skriver:

arh ja det er også nogle goe krav til en barnevogn her havde kæresten sat veto på at alt uden den lynlås eller letvægtsstellet ikke duede til noget

Haha det er også nogle gode krav Og det inskærper det jo en hel del  

Anmeld

20. oktober 2011

Giraffen

-Sigrid- skriver:

Haha det er også nogle gode krav Og det inskærper det jo en hel del  

det må man sige det har krævet noget hjemmearbejde på dba og guloggratis :p men det er også en go overspringshandling sådan at surfe rundt efter drømmevognen :p

Anmeld

20. oktober 2011

-Sigrid-

Giraffen skriver:

det må man sige det har krævet noget hjemmearbejde på dba og guloggratis :p men det er også en go overspringshandling sådan at surfe rundt efter drømmevognen :p

Haha ja, den er helt godkendt

Så den er købt brugt? Så kan jeg bedre forstå det! Troede jeg var gået glip af et sindsyg tilbud i babysam eller noget

Og bare for at være sikker på du ikke misforstår så er barnevogn også den eneste "store" ting vi har købt fra ny, autostol og vugge er brugt (autostol er købt i butik og testet), tremmesengen er en gave, reolerne er brugt fra mine bedsteforældre og puslebordet vil den unge mand selv lave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.