Honey<3 skriver:
Nu har jeg ikke selv børn endnu, men det undre mig lidt at i voksne går og glæder jer til at få børnepenge, for så kan i nemlig købe lidt ting til jer selv, om det er en sofa eller bukser, er for mig ligemeget - jeg forstår bare ikke hvorfor i ikke alle pengene på jeres børn??
Da jeg var under 18, fik jeg tøj for alle pengene, min mor købte sku aldrig et par bukser til sig selv - for det man kan kalde mine penge!!
Hvorfor gør i som i gør?? Det undre mig meget! 
Har læst en del af indlæggene, men ikke dem alle......
Jeg håber du bliver klogere med tiden
Vi har 5 børn som vi prioterer meget meget højt.....Det gør vi ved at jeg kan bruge en stor del af min tid herhjemme og sammen med børnene. Jeg er MEGET i deres liv og involverer mig i hvad der interresere dem!!
Børnepenge......
...lækkert...det er nemlig det, der gør det muligt for os at indrette os sådan. Vi bruger ikke pengene på smart tøj, dyrt legetøj eller andet. Vi bruger pengene til mad, bolig, bil mv. Ting der kommer hele familien til gode. Det er IKKE kun børnenes penge og jeg vil deleme ikke bruge så mange penge på tøj af en gang! Vi lever i dagligdagen meget sparsommeligt, og det gør vi også efter den 20. i de måneder der kommer penge.
De penge er faktisk det der dækker min manglende indtægt, men tilgengæld har jeg den glæde at kunne være mere sammen med mine børn end andre nogensinde får lov at opleve.
Mine børn har aldrig fået noget for de penge........ihvertfald ikke den 20. Men løbende igennem året alt efter hvad de her og nu har brug for
Anmeld