orker ikke at være gravid :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2011

baby012

Mor til 2, snart 3 skriver:

Er kun i uge 25 og jeg er utolmidig

det var jeg også i uge 25  

men nu er det altså bare blevet helt slemt  

vil have min lille baby NUU ! (dog ville det også være frygteligt hvis hun kom nu, det hun jo slet ikke klar til) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

baby012

Wulffi89 skriver:

Jeg kan udemærket huske hvordan det var at gå og vente og vente og specielt når gamle damer i bussen spør hvornår man skal føde og man så fortæller jamen der er 3 mdr endnu  "jeg troede det var lige op over!" Argh

Men jeg håber for dig at du bliver glad for din graviditet igen..

hehe, ja den kendder jeg godt  
er ikke så stor i forvejen, så man kan jo bare se det ekstremt tydeligt når hun er de der 37 cm nu  så folk tror også bare det er lige oppe over her hehe . 

Anmeld

19. oktober 2011

TaAsJu

gravid20 skriver:

det var jeg også i uge 25  

men nu er det altså bare blevet helt slemt  

vil have min lille baby NUU ! (dog ville det også være frygteligt hvis hun kom nu, det hun jo slet ikke klar til) 

Nemlig.. så vi må væbne os med tolmodighed...

Anmeld

19. oktober 2011

baby012

mor2011_ skriver:

nej det skal man ikke men man skal helelr ikke tabe sig voldsomt meget haft nemlig den snak med lægen og ha nsiger at nogen gange tager man ikke på..med den frøste har jeg taget kun 4 kg og den gang tabt 7

men så har du vel også en bmi der er i det mindste normal ? jeg var jo under kategorien undervægtig, så ville vel være meget mærkeligt hvis ikke at jeg tog noget på overhoved  

Anmeld

19. oktober 2011

baby012

Det er enda kun de regl messige veer.. Hvis vi tager fra de startede så siger vi 36.. men de var meget uregl messige.. Jeg blev sat igang torsdag middag og hun var ude lørdag morgen  Men ja det var lang tid... Så jeg fik en epi. og der fik jeg lige sovet en lille time

det var længe  

tror bare det er en ting der lige skal overstås, men igen, kan jo være jeg er en af dem der får en fantastisk fødsel og kommer til at glæde mig til den næste, men hold nu op hvor er jeg begyndt at være nervøs for det.. det er godt nok mange forskellige ting man får a vide  

Anmeld

19. oktober 2011

baby012

Nemlig.. så vi må væbne os med tolmodighed...

ja der er ikke meget andet at gøre, det er jo dem der bestemmer hvornår de vil ud  

Anmeld

19. oktober 2011

baby012

Nille-pigen skriver:

jeg vil sige at jeg stadig er glad for at være gravid også selvom jeg har en masse gener... 

men jeg kan godt forstå hvorfor du har det sådan... hvis ikke jeg havde min mand til at støtte mig i alt, ville jeg sikkert også have det som dig... 

jeg er nu 22+4 i dag og jeg er stadig ikke begyndt at tage på... i forhold til min vægt før jeg blev gravid er jeg på minus 4,5 kg... så jeg ved ikke hvad du kan gøre for at tage på... min krop afviser maden hvis jeg spiser godt... 

jamen i uge 22 var jeg også glad for det, og nød graviditeten rigtig meget, meeen, nu syns jeg godt nok at det er ved at være tid

Anmeld

19. oktober 2011

SussieThyssen

gravid20 skriver:

Jeg har det rigtig dårligt med at sige det, men jeg orker snart ikke det her mere, og ved godt at det kun bliver værre fra nu af  

jeg har på en uge tabt et helt kg og jeg aner ikke hvor det er blevet a, jeg spiser og spiser hele tiden syns jeg.. kvalmen er kommet meget igen, og har det virkelig dårligt fysisk hele tiden .. mit bækken og min ryg er fuldstændig smadret.. og smertestillende piller tager jeg selvf. ikke nogen af, i frygt for at det skader den lille. 

syns bare fødslen er så uendeligt langt væk  

vil bare gerne have min lille pige ud til mig..

hvad gør i andre for at holde jer igang? og for at tage det på som man skal, her er det kun blevet til 7 kg i det hele ved simpelthen ikke hvad jeg gør forkert er bange for jeg måske dyrker for meget motion ? 

Jeg vil bestemt anbefale du stopper med motionen og at du køber noget syreneutraliserende til gravide på apoteket.
Det er altså ikke meningen at gravide skal tonse rundt og træne.
Gå dig en god tur hver dag, og så er den potte ude og gå lidt i svømmehallen, så din ryg og dit bækken kan blive aflastet.
Det syreneutraliserende skulle gerne hjælpe lidt på appetitløsheden og kvalmen.

Så held og lykke med det og et stort kram herfra.

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. oktober 2011

Nettemor

gravid20 skriver:

nej det har jeg ikke er også så nervøs for jm imorgen  

men har bare ikke selv så meget fedt på kroppen at tage af, så er selvf. bange for at det er hende der mister fedt,  

og mine veninder der har født tog bare imellem 15 og 20 kg på igennem graviditeten, og så taber jeg mig  

nu har jeg ikke læst hvad der ellers er skrevet i tråden men tror altså ikke du skal være så nervøs.. baby får hvad den skal ha. og hvorfor skal man tage en masse på.. 10 kg i det hele er mere end fint.. du skal tænke på at alt det du tager på derudover skal tabes igen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.