orker ikke at være gravid :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2011

baby012

Wulffi89 skriver:

Jeg starter lige med at give dig et kram

Bare rolig du er ikke den eneste der har den følelse, jeg havde den også men det var så først helt til sidst..

Jeg havde heller ikke taget mere end 6-7 kg på da jeg var omkring uge 30 så det tror jeg ikke du skal bekymre dig om..

Og den sidste tid skal nok lige pludselig flyve af sted, inden du ser dig om har du din lille prinsesse i armene

håber du har ret  

men er nok også fordi at det er ved at være nemt at tælle ned, så nærmest hver time til termin tæller jo  

bliver nok først rigtig slemt lige op til termin hehe . 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

baby012

mor2011_ skriver:

åh hvor må det være træls at du har det sådan men snak med din jdm om hvordan du har det..ang med at tage på det er slet ikke vigtigt man skal ikke tage på har selv tabt 7 kg og baby skal nok vokse som den skal knus her fra

skal man ikke tage på ?  

jeg havde en bmi på 17 da jeg blev gravid, det også derfor jeg er nervøs over at have tabt mig, for kan ikke se hvor jeg skal have kunne tabe fedt fra egen krop :/ 

men er nok bare fordi at jeg syns det lyder meget voldsomt når alle snakker om at man altså bør tage de 15 kg på, for det tror jeg altså ikke jeg kan nå, uanset hvor meget jeg æder  

Anmeld

19. oktober 2011

Hailiesmom11

gravid20 skriver:

håber du har ret  

men er nok også fordi at det er ved at være nemt at tælle ned, så nærmest hver time til termin tæller jo  

bliver nok først rigtig slemt lige op til termin hehe . 

Jeg kan udemærket huske hvordan det var at gå og vente og vente og specielt når gamle damer i bussen spør hvornår man skal føde og man så fortæller jamen der er 3 mdr endnu  "jeg troede det var lige op over!" Argh

Men jeg håber for dig at du bliver glad for din graviditet igen..

Anmeld

19. oktober 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

7 kg. er da meget tilpas i uge 29? Jeg havde ved uge 20 tabt mig 5 kg. på grund af konstrant kvalme og opkast. jeg endte med at tage ca. 8 kg. på, og jeg var bestemt ikke for tyk i forvejen...

Det er som regel helt unødvendigt at tage 20 kg. på i løbet af en graviditet, og du skal da bare være glad for, at det ikke ser ud til at du kommer til det.

I øvrigt så er det jo de sidste 8-10 uger der typisk virkelig begynder at ske noget med vægten, så bare slap af!

Dog hvis du er meger slank i forvejen, så skal du selvfølgelig lige tænke over, at spise nok og ikke mindst varieret, men altså din lille trold skal nok tage hvad hun har brug for. 

Anmeld

19. oktober 2011

mor2011_

gravid20 skriver:

skal man ikke tage på ?  

jeg havde en bmi på 17 da jeg blev gravid, det også derfor jeg er nervøs over at have tabt mig, for kan ikke se hvor jeg skal have kunne tabe fedt fra egen krop :/ 

men er nok bare fordi at jeg syns det lyder meget voldsomt når alle snakker om at man altså bør tage de 15 kg på, for det tror jeg altså ikke jeg kan nå, uanset hvor meget jeg æder  

nej det skal man ikke men man skal helelr ikke tabe sig voldsomt meget haft nemlig den snak med lægen og ha nsiger at nogen gange tager man ikke på..med den frøste har jeg taget kun 4 kg og den gang tabt 7

Anmeld

19. oktober 2011

baby012

Muhmi skriver:

Puha søde... Det lyder ikke sjov.... Men op med humøret, ved godt det lyder kliché, men den sidste tid går simpelthen så stærkt så før du får set dig om har du din lille pige i armene og så kan i nyde hinanden!

Du må endelig ikke holde op med at dyrke motion, men prøv at slappe en smule af og fokusér i stedet på at styrke din lænd og ryg, så den kan holde til den stooore mavse du har fået dig Det er ikke godt hvis du overanstrenger dig... Der skal også være plads til afslapning

Igennem hele min graviditet tog jeg kun 5 kilo på og Silas vejede 3224gr da han blev født, så han fik det han skulle Men jeg døjede også meget med kvalme og ondt i ryg/bækken den sidste tid... Det er super hårdt og det er meget opslidende.. Men hold ud, det er det hele værd, trust me

Hold ud!!

Tak søde, 

det nok også mere utålmodigheden der går mig på, end det er noget af det andet, for det var jeg forberedt på.. det føles lidt som da man var lille og bare gik HELE lille jule aften og ventede, denne gang er det bare ikke kun en dag, men 10 uger !

ihh altså, glæder mig bare så meget til hun er her  

Anmeld

19. oktober 2011

TaAsJu

gravid20 skriver:

22 timer

troede ikke man kunne have dem så længe  

Det er enda kun de regl messige veer.. Hvis vi tager fra de startede så siger vi 36.. men de var meget uregl messige.. Jeg blev sat igang torsdag middag og hun var ude lørdag morgen  Men ja det var lang tid... Så jeg fik en epi. og der fik jeg lige sovet en lille time

Anmeld

19. oktober 2011

TaAsJu

gravid20 skriver:

det selvf. rigtigt nok har heldigvis altid haft meget nemt ved at tabe mig .. så det kommer nok hurtigt af igen, er også rædselslagen for at få strækmærker . hehe 

ihh, jeg er bare ved at være meget utålmodig altså  

Er kun i uge 25 og jeg er utolmidig

Anmeld

19. oktober 2011

TaAsJu

Wulffi89 skriver:

Hehe så er jeg satme i god form  Og det er jeg bestemt ikke, var så plaget til sidst at jeg næsten ikke kunne gå.. 

min fødsel tog kun 11½ time og 16 min med presseveer..

Så det har intet med formen at gøre

SÅ SÅ tøser Lad mig nu gå i troen

Anmeld

19. oktober 2011

Nille-pigen

gravid20 skriver:

Jeg har det rigtig dårligt med at sige det, men jeg orker snart ikke det her mere, og ved godt at det kun bliver værre fra nu af  

jeg har på en uge tabt et helt kg og jeg aner ikke hvor det er blevet a, jeg spiser og spiser hele tiden syns jeg.. kvalmen er kommet meget igen, og har det virkelig dårligt fysisk hele tiden .. mit bækken og min ryg er fuldstændig smadret.. og smertestillende piller tager jeg selvf. ikke nogen af, i frygt for at det skader den lille. 

syns bare fødslen er så uendeligt langt væk  

vil bare gerne have min lille pige ud til mig..

hvad gør i andre for at holde jer igang? og for at tage det på som man skal, her er det kun blevet til 7 kg i det hele ved simpelthen ikke hvad jeg gør forkert er bange for jeg måske dyrker for meget motion ? 

jeg vil sige at jeg stadig er glad for at være gravid også selvom jeg har en masse gener... 

men jeg kan godt forstå hvorfor du har det sådan... hvis ikke jeg havde min mand til at støtte mig i alt, ville jeg sikkert også have det som dig... 

jeg er nu 22+4 i dag og jeg er stadig ikke begyndt at tage på... i forhold til min vægt før jeg blev gravid er jeg på minus 4,5 kg... så jeg ved ikke hvad du kan gøre for at tage på... min krop afviser maden hvis jeg spiser godt... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.