orker ikke at være gravid :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.856 visninger
38 svar
0 synes godt om
19. oktober 2011

baby012

Jeg har det rigtig dårligt med at sige det, men jeg orker snart ikke det her mere, og ved godt at det kun bliver værre fra nu af  

jeg har på en uge tabt et helt kg og jeg aner ikke hvor det er blevet a, jeg spiser og spiser hele tiden syns jeg.. kvalmen er kommet meget igen, og har det virkelig dårligt fysisk hele tiden .. mit bækken og min ryg er fuldstændig smadret.. og smertestillende piller tager jeg selvf. ikke nogen af, i frygt for at det skader den lille. 

syns bare fødslen er så uendeligt langt væk  

vil bare gerne have min lille pige ud til mig..

hvad gør i andre for at holde jer igang? og for at tage det på som man skal, her er det kun blevet til 7 kg i det hele ved simpelthen ikke hvad jeg gør forkert er bange for jeg måske dyrker for meget motion ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

Nettemor

først

jeg tror da ikke du tager for lidt på.. har du fået det afvide af din læge eller jm?

Anmeld

19. oktober 2011

TaAsJu

Af hensyn til om du tager nok på behøver du ikke være bekrymret for bebs.. for hun tager det hun skal have.. også må du få det der er i tilbage Motin må du nok heller snakke med lægen om.. Men min hun anbefalde at jeg blev ved med og træne og det har jeg gjort og jeg er i uge 25 og jeg har kun taget 3.5 kg på.. (der var noget fra sidst og tære på)

De kloge hovder siger jo beder form jo hurtiger fødsels.. Det satser jeg på.. min den sidste varede 22 timer ..

Men tror bare du er nåede til det punkt hvor du bare gerne vil have hende ud.. og kan godt følge dig.. Jeg savner mine løbe ture med hunden og det og sidde på gulvet og lege med pigerne.. Men alt godt kommer til den der venter

Anmeld

19. oktober 2011

Filippa & Liva

Jeg tror bestemt ikke du skal være bekymret for om du tager nok på, at du har taget 7 kg. på indtil videre er da rigtig fint?

Og bare rolig, for det meste går det lige pludselig stærkt med de ekstra kg. når du når længere hen.

Kan godt forstå du synes det er hårdt og at ventetiden er lang, især hvis du skal døje med både kvalme og smerter i bækkenet samtidig - det kender jeg ALT for godt til og det er smadder træls. håber snart du får det bedre, så du kan nyde din graviditet.

Anmeld

19. oktober 2011

baby012

nettemor skriver:

først

jeg tror da ikke du tager for lidt på.. har du fået det afvide af din læge eller jm?

nej det har jeg ikke er også så nervøs for jm imorgen  

men har bare ikke selv så meget fedt på kroppen at tage af, så er selvf. bange for at det er hende der mister fedt,  

og mine veninder der har født tog bare imellem 15 og 20 kg på igennem graviditeten, og så taber jeg mig  

Anmeld

19. oktober 2011

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
Mor til 2, snart 3 skriver:

Af hensyn til om du tager nok på behøver du ikke være bekrymret for bebs.. for hun tager det hun skal have.. også må du få det der er i tilbage Motin må du nok heller snakke med lægen om.. Men min hun anbefalde at jeg blev ved med og træne og det har jeg gjort og jeg er i uge 25 og jeg har kun taget 3.5 kg på.. (der var noget fra sidst og tære på)

De kloge hovder siger jo beder form jo hurtiger fødsels.. Det satser jeg på.. min den sidste varede 22 timer ..

Men tror bare du er nåede til det punkt hvor du bare gerne vil have hende ud.. og kan godt følge dig.. Jeg savner mine løbe ture med hunden og det og sidde på gulvet og lege med pigerne.. Men alt godt kommer til den der venter

Jeg tror ikke at bedre form giver hurtige fødsler, men tilgængæld tror jeg det giver nemmere fødsler.

(Fra første tegn på fødsel til lillemanden var ude gik der 5 timer, og det var en førstegangsfødsel, og jeg havde aldrig dyrket mindre motion end da jeg var gravid med ham)

Anmeld

19. oktober 2011

baby012

Mor til 2, snart 3 skriver:

det bare, jeg har ikke rigtig noget fedt fra før at tage af og syns når mine veninder snakker om hvor meget de tog på, jeg har kun 10 uger tilbage ca? og kan da på ingen måde nå at tage 7 -8 kg mere på som de siger man skal regne med (15 kg ialt) 

er rigtig nervøs for jm imorgen ..  

men ja, er nået dertil hvor hun godt bare må komme ud .. uha, 10 uger er LANG tid :/ 

Anmeld

19. oktober 2011

Nessie

Du skal ikke være bekymret for at have taget for lidt på. 7 kg. nu er meget fint. Den lille tager det den skal bruge, og resterne er til dig.

Mht. motion, er det fint at motionere, så længe du er opmærksom på din krop, og stopper hvis du begynder at få ondt.

Anmeld

19. oktober 2011

baby012

BigBabyWish skriver:

Jeg tror bestemt ikke du skal være bekymret for om du tager nok på, at du har taget 7 kg. på indtil videre er da rigtig fint?

Og bare rolig, for det meste går det lige pludselig stærkt med de ekstra kg. når du når længere hen.

Kan godt forstå du synes det er hårdt og at ventetiden er lang, især hvis du skal døje med både kvalme og smerter i bækkenet samtidig - det kender jeg ALT for godt til og det er smadder træls. håber snart du får det bedre, så du kan nyde din graviditet.

7 kg. lyder bare ikke af ret meget når man snakker med andre der har taget 15 -20 kg. på  

men håber da hun får alt det hun skal have for at blive stor og stærk til fødslen. 

10 uger virker bare som SÅ lang tid endnu syns jeg  

utålmodigheden længe leve hehe  

tror måske også jeg bare er ved at være klar til at hun kommer på alle områder, så mangler der jo bare lige hende  

Anmeld

19. oktober 2011

baby012

Ravnholt skriver:

Jeg tror ikke at bedre form giver hurtige fødsler, men tilgængæld tror jeg det giver nemmere fødsler.

(Fra første tegn på fødsel til lillemanden var ude gik der 5 timer, og det var en førstegangsfødsel, og jeg havde aldrig dyrket mindre motion end da jeg var gravid med ham)

Ej hvor håber jeg bare det går ligeså hurtigt her  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.