orker ikke at være gravid :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2011

Filippa & Liva

gravid20 skriver:

7 kg. lyder bare ikke af ret meget når man snakker med andre der har taget 15 -20 kg. på  

men håber da hun får alt det hun skal have for at blive stor og stærk til fødslen. 

10 uger virker bare som SÅ lang tid endnu syns jeg  

utålmodigheden længe leve hehe  

tror måske også jeg bare er ved at være klar til at hun kommer på alle områder, så mangler der jo bare lige hende  

Jeg synes 7 kg. er super fint når du er i uge 30.

Tror ikke du skal bekymre dig så meget omkring din vægt, vil sige at min vægt også svingede lidt, den kunne sagtens svinge +/- et kg. I alt har jeg selv taget 12 kg på og jeg er i dag 4 dage over termin. din baby skal nok tage på derinde.

Kan godt forstå du er utålmodig, kender alt til det og det er især slemt når først man er gået over termin ...

De 10 uger du har tilbage skal nok gå stærkt, lige pludselig er du nået til termin.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

TaAsJu

gravid20 skriver:

det bare, jeg har ikke rigtig noget fedt fra før at tage af og syns når mine veninder snakker om hvor meget de tog på, jeg har kun 10 uger tilbage ca? og kan da på ingen måde nå at tage 7 -8 kg mere på som de siger man skal regne med (15 kg ialt) 

er rigtig nervøs for jm imorgen ..  

men ja, er nået dertil hvor hun godt bare må komme ud .. uha, 10 uger er LANG tid :/ 

Det er så forskelligt hvad folk tager på.. Men se det på den lyse side.. Der er ikke så meget du skal af med igen.. Og hvad veninderne siger og gør så er ens kroppe bare forskelligt.. Du skriver du spiser godt..æ så er der bare kke meget du kan gøre..

Men når du har ondt i ryggen og bækkenet er det heller ikke godt hvs man tager alt for meget på...

Jeg er glad for jeg ikke har taget så meget på endnu..  ikke så meget jeg skal af med igen..

Anmeld

19. oktober 2011

TaAsJu

Ravnholt skriver:

Jeg tror ikke at bedre form giver hurtige fødsler, men tilgængæld tror jeg det giver nemmere fødsler.

(Fra første tegn på fødsel til lillemanden var ude gik der 5 timer, og det var en førstegangsfødsel, og jeg havde aldrig dyrket mindre motion end da jeg var gravid med ham)

Man må jo se om det virker.. Men det står rigtig mange steder, men om det virker. hmm ja håber det da for syntes 22 timer var meget lang tid med veer...

Anmeld

19. oktober 2011

Hailiesmom11

gravid20 skriver:

Jeg har det rigtig dårligt med at sige det, men jeg orker snart ikke det her mere, og ved godt at det kun bliver værre fra nu af  

jeg har på en uge tabt et helt kg og jeg aner ikke hvor det er blevet a, jeg spiser og spiser hele tiden syns jeg.. kvalmen er kommet meget igen, og har det virkelig dårligt fysisk hele tiden .. mit bækken og min ryg er fuldstændig smadret.. og smertestillende piller tager jeg selvf. ikke nogen af, i frygt for at det skader den lille. 

syns bare fødslen er så uendeligt langt væk  

vil bare gerne have min lille pige ud til mig..

hvad gør i andre for at holde jer igang? og for at tage det på som man skal, her er det kun blevet til 7 kg i det hele ved simpelthen ikke hvad jeg gør forkert er bange for jeg måske dyrker for meget motion ? 

Jeg starter lige med at give dig et kram

Bare rolig du er ikke den eneste der har den følelse, jeg havde den også men det var så først helt til sidst..

Jeg havde heller ikke taget mere end 6-7 kg på da jeg var omkring uge 30 så det tror jeg ikke du skal bekymre dig om..

Og den sidste tid skal nok lige pludselig flyve af sted, inden du ser dig om har du din lille prinsesse i armene

Anmeld

19. oktober 2011

mor2011_

åh hvor må det være træls at du har det sådan men snak med din jdm om hvordan du har det..ang med at tage på det er slet ikke vigtigt man skal ikke tage på har selv tabt 7 kg og baby skal nok vokse som den skal knus her fra

Anmeld

19. oktober 2011

baby012

BigBabyWish skriver:

Jeg synes 7 kg. er super fint når du er i uge 30.

Tror ikke du skal bekymre dig så meget omkring din vægt, vil sige at min vægt også svingede lidt, den kunne sagtens svinge +/- et kg. I alt har jeg selv taget 12 kg på og jeg er i dag 4 dage over termin. din baby skal nok tage på derinde.

Kan godt forstå du er utålmodig, kender alt til det og det er især slemt når først man er gået over termin ...

De 10 uger du har tilbage skal nok gå stærkt, lige pludselig er du nået til termin.

uha ja, kan forstille mig det bliver værre når man forventer den bette når som helst  

Anmeld

19. oktober 2011

Muhmi

Puha søde... Det lyder ikke sjov.... Men op med humøret, ved godt det lyder kliché, men den sidste tid går simpelthen så stærkt så før du får set dig om har du din lille pige i armene og så kan i nyde hinanden!

Du må endelig ikke holde op med at dyrke motion, men prøv at slappe en smule af og fokusér i stedet på at styrke din lænd og ryg, så den kan holde til den stooore mavse du har fået dig Det er ikke godt hvis du overanstrenger dig... Der skal også være plads til afslapning

Igennem hele min graviditet tog jeg kun 5 kilo på og Silas vejede 3224gr da han blev født, så han fik det han skulle Men jeg døjede også meget med kvalme og ondt i ryg/bækken den sidste tid... Det er super hårdt og det er meget opslidende.. Men hold ud, det er det hele værd, trust me

Hold ud!!

Anmeld

19. oktober 2011

Hailiesmom11

Mor til 2, snart 3 skriver:

Af hensyn til om du tager nok på behøver du ikke være bekrymret for bebs.. for hun tager det hun skal have.. også må du få det der er i tilbage Motin må du nok heller snakke med lægen om.. Men min hun anbefalde at jeg blev ved med og træne og det har jeg gjort og jeg er i uge 25 og jeg har kun taget 3.5 kg på.. (der var noget fra sidst og tære på)

De kloge hovder siger jo beder form jo hurtiger fødsels.. Det satser jeg på.. min den sidste varede 22 timer ..

Men tror bare du er nåede til det punkt hvor du bare gerne vil have hende ud.. og kan godt følge dig.. Jeg savner mine løbe ture med hunden og det og sidde på gulvet og lege med pigerne.. Men alt godt kommer til den der venter

Hehe så er jeg satme i god form  Og det er jeg bestemt ikke, var så plaget til sidst at jeg næsten ikke kunne gå.. 

min fødsel tog kun 11½ time og 16 min med presseveer..

Så det har intet med formen at gøre

Anmeld

19. oktober 2011

baby012

Det er så forskelligt hvad folk tager på.. Men se det på den lyse side.. Der er ikke så meget du skal af med igen.. Og hvad veninderne siger og gør så er ens kroppe bare forskelligt.. Du skriver du spiser godt..æ så er der bare kke meget du kan gøre..

Men når du har ondt i ryggen og bækkenet er det heller ikke godt hvs man tager alt for meget på...

Jeg er glad for jeg ikke har taget så meget på endnu..  ikke så meget jeg skal af med igen..

det selvf. rigtigt nok har heldigvis altid haft meget nemt ved at tabe mig .. så det kommer nok hurtigt af igen, er også rædselslagen for at få strækmærker . hehe 

ihh, jeg er bare ved at være meget utålmodig altså  

Anmeld

19. oktober 2011

baby012

Man må jo se om det virker.. Men det står rigtig mange steder, men om det virker. hmm ja håber det da for syntes 22 timer var meget lang tid med veer...

22 timer

troede ikke man kunne have dem så længe  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.