Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
metski83 skriver: Ja det må jeg da i hvert fald have i denne måned, men om jeg har haft det i de andre måneder, må stå hen i det uvisse Nu er jeg jo også igang med at tabe mig, så om det kan hjælpe på det, er også en mulighed. Tak for det, håber også snart det lykkedes for os. Tænker lidt på i øjeblikket, at var det lykkedes i første forsøg, så havde jeg været højgravid nu.
Ja det må jeg da i hvert fald have i denne måned, men om jeg har haft det i de andre måneder, må stå hen i det uvisse
Nu er jeg jo også igang med at tabe mig, så om det kan hjælpe på det, er også en mulighed.
Tak for det, håber også snart det lykkedes for os. Tænker lidt på i øjeblikket, at var det lykkedes i første forsøg, så havde jeg været højgravid nu.
uha ja men sådan må du ikke tænke søde - se i stedet hvordan du har fået lagt dit liv om for babys skyld og så er det bare med at krydse fingre på testdag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Giraffen skriver: uha ja men sådan må du ikke tænke søde - se i stedet hvordan du har fået lagt dit liv om for babys skyld og så er det bare med at krydse fingre på testdag
Håber virkelig den er der denne gang.
Det ville være den ultimative julegave til bedsteforældrene
metski83 skriver: Håber virkelig den er der denne gang. Det ville være den ultimative julegave til bedsteforældrene
jaa og ikke mindst til jer selv
Giraffen skriver: jaa og ikke mindst til jer selv
Ja for pokker da, det bliver SÅ stort
Kæft hvor jeg da bare glæder mig sindsyg meget
Nu må det altså også snart lykkedes for os.
metski83 skriver: Ja for pokker da, det bliver SÅ stort Kæft hvor jeg da bare glæder mig sindsyg meget Nu må det altså også snart lykkedes for os.
Hov... Gad vide hvordan trådene, er blevet blandet sammen lige pludselig?
WiitrioeN skriver: fiskeolie kan være rigtig godt for graviditeten hvis man tager dem der er lavet specilt til gravide hvis du tager alm. fiske olie så er der nogte i der ikke er godt for ens graviditet men kan ikke lige huske hvad det er...
fiskeolie kan være rigtig godt for graviditeten hvis man tager dem der er lavet specilt til gravide hvis du tager alm. fiske olie så er der nogte i der ikke er godt for ens graviditet men kan ikke lige huske hvad det er...
Jeg har lige hørt min veninde som er JM om det.. Der er ingen fiskeolie piller man IKKE må tage.. Det er bare bedst at de indeholder omega 3,6 og 9
maria_wt skriver: Jeg har lige hørt min veninde som er JM om det.. Der er ingen fiskeolie piller man IKKE må tage.. Det er bare bedst at de indeholder omega 3,6 og 9
Oki-dokey! Tak!
SaraB skriver: Oki-dokey! Tak!
Ved ikke om det er skrevet, men man skal være obs på a-vitaminer.. MAX 400 mg.. Manger er der op til 800 mg.. Apovit er der det helt rigtige i og endda 200 mg ekstra folsyre siger min veninde
De er er også gode
http://www.fitnesspharma.dk/index.php?mod=products&op=products_view&product_id=20&products_category_id=1
maria_wt skriver: De er er også gode http://www.fitnesspharma.dk/index.php?mod=products&op=products_view&product_id=20&products_category_id=1
Takker!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128