Gravitamin vs. Matas Vitamin Mineral til Gravide

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2011

metski83

Giraffen skriver:

hvordan er det med æl-testene? har i fået dem i brug ?

Jep det har vi. Jeg har brugt dem i 10 dage, men først i dag var den positiv. Altså først på 19 dagen i cyklus. Så senere end jeg regnede med Så der er blevet hygget i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2011

metski83

SaraB skriver:

Okay tak, så var det ikke helt galt, det jeg havde hørt.

Fiskeolie er godt for udviklingen er fosterets hjerne

Anmeld

18. oktober 2011

metski83

SaraB skriver:

Okay, spændende!  Vi er først lige gået i gang.

Jeg plejer tydeligt at kunne måske min ÆL, men har tænkt mig at teste for lige at få det bekræftet.

Det er spændende. Jeg troede også jeg vidste og kunne mærke når jeg havde ÆL, men testene fortalte det lidt anderledes end jeg troede. Så håber der er gevinst denne gang

Anmeld

18. oktober 2011

SaraB

metski83 skriver:

Fiskeolie er godt for udviklingen er fosterets hjerne

Okay, det lyder godt!

Anmeld

18. oktober 2011

metski83

SaraB skriver:

Okay, det lyder godt!

Der går helt arbejde i den, for mig

Anmeld

18. oktober 2011

SaraB

metski83 skriver:

Der går helt arbejde i den, for mig

Ja, det kan jeg godt mærke!

Men det er godt for os 'uvidende'.

Anmeld

18. oktober 2011

4xGreve

SaraB skriver:

Okay tak, så var det ikke helt galt, det jeg havde hørt.

nej ikke helt galt, men f.eks i et tilfælde som mit hvor jeg har ekstremt store chancer for at føde for tidligt er fiske olie der er lavet bestemt til gravide denne kan være med til at der er en større chance for at jeg går længer tid før jeg føder så jeg evt. ikke føde så meget for tidligt...

Men ang. vitaminer så skal jeg ikke kunne udtale mig jeg er meget glad for hele den serie apoteket køre med til gravide...

Anmeld

18. oktober 2011

Giraffen

metski83 skriver:

Jep det har vi. Jeg har brugt dem i 10 dage, men først i dag var den positiv. Altså først på 19 dagen i cyklus. Så senere end jeg regnede med Så der er blevet hygget i dag

iiih det var godt at høre så har du hvertfald ægløsning 

ej jeg krydser fingre for jer så I snart ka få jeres ønskebaby 

Anmeld

18. oktober 2011

metski83

Giraffen skriver:

iiih det var godt at høre så har du hvertfald ægløsning 

ej jeg krydser fingre for jer så I snart ka få jeres ønskebaby 

Ja det må jeg da i hvert fald have i denne måned, men om jeg har haft det i de andre måneder, må stå hen i det uvisse

Nu er jeg jo også igang med at tabe mig, så om det kan hjælpe på det, er også en mulighed.

Tak for det, håber også snart det lykkedes for os. Tænker lidt på i øjeblikket, at var det lykkedes i første forsøg, så havde jeg været højgravid nu.

Anmeld

18. oktober 2011

SaraB

WiitrioeN skriver:

nej ikke helt galt, men f.eks i et tilfælde som mit hvor jeg har ekstremt store chancer for at føde for tidligt er fiske olie der er lavet bestemt til gravide denne kan være med til at der er en større chance for at jeg går længer tid før jeg føder så jeg evt. ikke føde så meget for tidligt...

Men ang. vitaminer så skal jeg ikke kunne udtale mig jeg er meget glad for hele den serie apoteket køre med til gravide...

Aaarh okay, man lærer en del herinde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.