Nu var jeg lige ved at gøre klar til at Tif skulle puttes, så mens hun sidder der og kigger på sin navle (lige nu elsker hun at finde hendes kropsdele når vi udspørger hende), og pludselig blev hendes tissekone yders spændene, for den har hun aldrig rigtigt fået øje på før...
jeg tænkte ja, lad dog barnet pille, og kigge...og lige nu, spørger hun om alt, igen og igen, så mens hun sad der og kiggede forundret på sig selv spurgte hun igen og igen...hwa dæ...tissekone svare jeg, hwa dæ...og igen og igen svare jeg hende, tissekone.
ind ad døren kommer Michael, og høre den her samtale mellem Tif og jeg, og han kommer ind...og siger...det hedder det da ikke...WHAT?
og der startede så den her, oing pong frem og tilbage...han mener det hedder en virgina???
og det er også fair, men det kanjeg sguda ikke ha mit barn skal sige...men michael forsvare sig med at vi undgår babysprog herhjemme, og det er jo også sandt, vi siger ikke futtog, missekat, eller vovhund...og han mener tissekone og tissemand går derunder???
aj...er det mig der er helt tumpet her...tissekone er da ikke babysprog...er det?
Anmeld