totalt dum diskution....hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2009

Loggidut

ha ha, man er lige væk fra sin comp i et par timer, og så kommer der sådan en debat...

nej jeg tror faktisk det var for at være lidt på tværs for sjov...og jeg snakkede lige med en veninde om det, og hun skraldgrinede og sagde, hvorfor sagde du ikke til ham: så kan vi sgu også bare kalde det en FISSE det er aligevel det den kommer til at hedde, og hvorfor lære dem noget som er forkert...og det ærger mig jeg ikke slyngede det ud til ham, for det havde nok fået lukket munden på ham, ret hurtigt endda!

jeg skal prøve at svare jer en efter en...hvis jeg kan huske hvad i skrev!

Bacon, ingen babysprog her, fordi: jeg mener det er så åndsvagt at lære børnene to forskellige sprog, først siger man vovhund og missekat, og når de kommer længere op i alder vil man sige, nej det hedder da ikke en vovhund...her er en hund en hund, og ja den siger vov vov, og jeg vil gerne komme med et godt eksembel...jeg passede min venindes datter, elsker den tøs, men hun har nogle problemer på nogle punkter, der gør, at hun til tider ikke optræder alderssvarende, hende skulle jeg i Netto med, og som du ved kører toget jo i min baghave, og da vi går forbi, brøler ungen, højlydt, se Trine, der kommer futtoget...pigebarnet er otte år, og jeg måtte forklare hende at det gjorde der ikke, der kom et tog! Nå ja siger tøsen så, det siger min mor også...right, hvis ikke det hedder futtog, hvorfor har man så fortalt hende det til at starte med...når man når hendes alder, er det altså et mobbegrundlag! Nu er hun jo så lidt undskyldt, eftersom hun ikke altid reagere alderssvarende, men her har du en god grund til at vi ikke snakker babysprog!
og forresten, vil jeg spørge ham om han vil sige, Tif har du tørret din vegina? lol, så tror jeg nok han kan høre det selv!

linemus, jeg er enig, der går en hund, som siger vov vov, det er også vores fremgangsmåde...

ivf, tak for rettelsen og nej, der er vel ikke nogen i hele verden som siger vegina? ihvertfald ikke mig!

hunni, ja doktor Michael det tror jeg sgu jeg vil kalde ham!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2009

Loggidut

nu står han her og sniser, manden altså, han ved sgu godt han var ude på et sidespor...lol...den gamle knark!

tak for støtten tøser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.