Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MilleMus1988 skriver: jaaa jeg ved det er hårdt sagt, og self mener jeg det ikk fuldt ud, men gud det er en trist morgen ringede til min kommune for at få lidt svar og råd ang en masse spørgsmål ang min graviditet hvad jeg kan forvente, og det var lige et slag under bæltestedet der ramte mig jeg er ansat i et vidunderligt arbejdsklima hos Kiwi Minipris, MEN jeg er KUN ansat på 15 timers kontrakt og det er selvom jeg arbejder MEGET mere end 15 timer, men vores distriktchef vil IKK give mige en højere kontrakt øv og BIB! for nu er det sådan, at jeg SKAL have arbejdet så mange timer som overhovedet muligt i 4 uger før barsel, dvs hvis jeg pludselig bliver syg eller andet og IKKE kan arbejde mere end 15 timer om ugen så kan jeg kun få barsels penge på 15 timer! og hvem kan leve på det?????jeg kan ikk så jeg skal presse min egen krop til det yderste i 4 lange uger bare få at få et gennemsnit så højt som muligt snøft syntes det er grotest og jeg er så ked af det . . det var så nemt med den sidste frdi jeg gik arbejdløs s der var det bare kommunen der gik ind og så var det det, en nej her er det pga et arbejde jeg har på en dum kontrakt at jeg højst sandsynligt ikk kan få økonomien til at holde sammen! åååå hvad pokker kan man gøre! ! !
jaaa jeg ved det er hårdt sagt, og self mener jeg det ikk fuldt ud, men gud det er en trist morgen ringede til min kommune for at få lidt svar og råd ang en masse spørgsmål ang min graviditet hvad jeg kan forvente, og det var lige et slag under bæltestedet der ramte mig jeg er ansat i et vidunderligt arbejdsklima hos Kiwi Minipris, MEN jeg er KUN ansat på 15 timers kontrakt og det er selvom jeg arbejder MEGET mere end 15 timer, men vores distriktchef vil IKK give mige en højere kontrakt øv og BIB! for nu er det sådan, at jeg SKAL have arbejdet så mange timer som overhovedet muligt i 4 uger før barsel, dvs hvis jeg pludselig bliver syg eller andet og IKKE kan arbejde mere end 15 timer om ugen så kan jeg kun få barsels penge på 15 timer! og hvem kan leve på det?????jeg kan ikk så jeg skal presse min egen krop til det yderste i 4 lange uger bare få at få et gennemsnit så højt som muligt snøft syntes det er grotest og jeg er så ked af det . . det var så nemt med den sidste frdi jeg gik arbejdløs s der var det bare kommunen der gik ind og så var det det, en nej her er det pga et arbejde jeg har på en dum kontrakt at jeg højst sandsynligt ikk kan få økonomien til at holde sammen! åååå hvad pokker kan man gøre! ! !
hvis du har barn i forvejen , kan du får kommunen til at suplere op til kontanthjælp det vil sige får du kun 4000 udbetalt skal de betale resten op til kontant hjælpen ( omkring de 10000)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128