nu ønsker jeg slet ik at være gravid ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.325 visninger
30 svar
0 synes godt om
18. oktober 2011

MorTil4<3

jaaa jeg ved det er hårdt sagt, og self mener jeg det ikk fuldt ud, men gud det er en trist morgen

ringede til min kommune for at få lidt svar og råd ang en masse spørgsmål ang min graviditet hvad jeg kan forvente, og det var lige et slag under bæltestedet der ramte mig

jeg er ansat i et vidunderligt arbejdsklima hos Kiwi Minipris, MEN jeg er KUN ansat på 15 timers kontrakt og det er selvom jeg arbejder MEGET mere end 15 timer, men vores distriktchef vil IKK give mige en højere kontrakt øv og BIB!

for nu er det sådan, at jeg SKAL have arbejdet så mange timer som overhovedet muligt i 4 uger før barsel, dvs hvis jeg pludselig bliver syg eller andet og IKKE kan arbejde mere end 15 timer om ugen så kan jeg kun få barsels penge på 15 timer! og hvem kan leve på det?????
jeg kan ikk
så jeg skal presse min egen krop til det yderste i 4 lange uger bare få at få et gennemsnit så højt som muligt snøft

syntes det er grotest og jeg er så ked af det . .
det var så nemt med den sidste frdi jeg gik arbejdløs s der var det bare kommunen der gik ind og så var det det, en nej her er det pga et arbejde jeg har på en dum kontrakt at jeg højst sandsynligt ikk kan få økonomien til at holde sammen! åååå hvad pokker kan man gøre! ! !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2011

Nettemor

øv hvor er det en træls måde at starte dagen på.. hvordan klarer du det nu når du kun er på 15 timer?

Anmeld

18. oktober 2011

LR85

ja, jeg er ked af at sige det, men sådan er regler jo, for os alle.

Det man arbejder, tjener man. Det er selvfølgelig smadder irriterende at du arbejder mere end din kontrakt siger, men det er vel frivilligt? altså i den forstand a du vel selv har sagt ja tak til ekstravagter?

Det er nok ikke så meget andet a gøre. Jeg er selv på lidt nedsat tid, og får derfor også mindre penge. Men det er jo reglerne

Anmeld

18. oktober 2011

MorTil4<3

louiseandersen85 skriver:

ja, jeg er ked af at sige det, men sådan er regler jo, for os alle.

Det man arbejder, tjener man. Det er selvfølgelig smadder irriterende at du arbejder mere end din kontrakt siger, men det er vel frivilligt? altså i den forstand a du vel selv har sagt ja tak til ekstravagter?

Det er nok ikke så meget andet a gøre. Jeg er selv på lidt nedsat tid, og får derfor også mindre penge. Men det er jo reglerne

ja self er det frivvilligt, for hvis IKKE jeg sagde ja tak til alle de extra timer, så kunne jeg ligeså godt bo i en 1 værelses hvor vi kun kunne dreje om os selv, for der ville ikk være råd til mere, .
min kæreste er nemlig på kontant/sygemelding mens vi kæmper med at få ham føridspensioneret da han ikk kan klare et arbejdsliv længere desværre, og derfor er vores indtægt meget lille, og derfor må der kæmpes

Anmeld

18. oktober 2011

MorTil4<3

nettemor skriver:

øv hvor er det en træls måde at starte dagen på.. hvordan klarer du det nu når du kun er på 15 timer?

jeg tager jo de extra vagter jeg kan få så at økonomien kan hænge sammen, men ikk nemt overhovedet

Anmeld

18. oktober 2011

Nettemor

MilleMus1988 skriver:

jeg tager jo de extra vagter jeg kan få så at økonomien kan hænge sammen, men ikk nemt overhovedet

det er ikke sjovt.. håber du kan få en masse timer op til din barsel så det bedre kan hænge sammen for jer

Anmeld

18. oktober 2011

come2

Jeg forstår self det er rigtig trist.

Men jeg ville nok personligt havde undersøgt mine muligheder inden, så man netop ikke kommer til at stå i din situation.

Kommunen kan jo heller ikke blive ved med at punge ud, så ja i bund og grund er det vel eget ansvar at sætte sig ind i tingene og reglerne ang barsel.

Anmeld

18. oktober 2011

MorTil4<3

come2 skriver:

Jeg forstår self det er rigtig trist.

Men jeg ville nok personligt havde undersøgt mine muligheder inden, så man netop ikke kommer til at stå i din situation.

Kommunen kan jo heller ikke blive ved med at punge ud, så ja i bund og grund er det vel eget ansvar at sætte sig ind i tingene og reglerne ang barsel.

TSH

Anmeld

18. oktober 2011

Muffin_girl

MilleMus1988 skriver:

TSH

Sikken en skidt situation..  Kan godt forstå du syntes det er skide svært.. Og dårligt timing..

HVad betyder TSH?

Anmeld

18. oktober 2011

Anette&Sophia

MilleMus1988 skriver:

jaaa jeg ved det er hårdt sagt, og self mener jeg det ikk fuldt ud, men gud det er en trist morgen

ringede til min kommune for at få lidt svar og råd ang en masse spørgsmål ang min graviditet hvad jeg kan forvente, og det var lige et slag under bæltestedet der ramte mig

jeg er ansat i et vidunderligt arbejdsklima hos Kiwi Minipris, MEN jeg er KUN ansat på 15 timers kontrakt og det er selvom jeg arbejder MEGET mere end 15 timer, men vores distriktchef vil IKK give mige en højere kontrakt øv og BIB!

for nu er det sådan, at jeg SKAL have arbejdet så mange timer som overhovedet muligt i 4 uger før barsel, dvs hvis jeg pludselig bliver syg eller andet og IKKE kan arbejde mere end 15 timer om ugen så kan jeg kun få barsels penge på 15 timer! og hvem kan leve på det?????
jeg kan ikk
så jeg skal presse min egen krop til det yderste i 4 lange uger bare få at få et gennemsnit så højt som muligt snøft

syntes det er grotest og jeg er så ked af det . .
det var så nemt med den sidste frdi jeg gik arbejdløs s der var det bare kommunen der gik ind og så var det det, en nej her er det pga et arbejde jeg har på en dum kontrakt at jeg højst sandsynligt ikk kan få økonomien til at holde sammen! åååå hvad pokker kan man gøre! ! !

Kiwi minipris har bare en mærkelig måde at kører deres business på. ( har selv arbejdet der )- og jeg synes virkelig det er sur rumpe alt det med at man skal have arbejdet i visse timer for at kunne dit og dat.

men håber du finder ud af noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.