Smuk gennemsnitsbaby! (25+2)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2011

Nitz - <3 David

CmarianN skriver:

Det var da også en skod oplevelse for dig  Godt du var i bedre hænder da du sygemeldte dig nu så 

Men har det præcis på samme måde som dig. Jeg føler lidt de skal døje med mig og det er ikke fair 

Men i virkeligheden så kommer de ikke til at døje særlig meget..

Der er ingen personer der er så vigtige, at de ikke klare sig uden ens indsats.. Og man får ikke ekstra bare fordi man kæmper..

Men det er helt fair at sige fra.. Det er man nød til engang i mellem..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2011

CmarianN

Nitz - 27+ skriver:

Men i virkeligheden så kommer de ikke til at døje særlig meget..

Der er ingen personer der er så vigtige, at de ikke klare sig uden ens indsats.. Og man får ikke ekstra bare fordi man kæmper..

Men det er helt fair at sige fra.. Det er man nød til engang i mellem..

hvor har du ret 

Anmeld

18. oktober 2011

CmarianN

Höör skriver:

Må være ærlig og sige jeg ikke synes du bør holde ud du har utrolig mange fordele hvis de vælger at dumpe dig.. Men masser af tanker og kram herfra

Tak skal du have 

Hvis de dumper mig, hva tænker du så af fordele?

Anmeld

18. oktober 2011

Carl-Emil's mor

CmarianN skriver:

Tak skal du have 

Hvis de dumper mig, hva tænker du så af fordele?

altså må være ærlig og sige at jeg faktisk næsten håber det for dig  på den gode måde..

1. Du kommer tilbage efter din barsel på 7 semester, du skal nu gå i en klasse hvor du ikke kender folk ergo ved du ikke om nogle af dem er værd at spare med i forhold til BA.

2. Du kommer tilbage efter barsel på 6 semester, dvs du har nu mulighed for på indkald og til klasse tam tam at få et indblik i din klasse og derved få lidt viden om dem og der kunne finde nogen du kan spare med til din BA.

3. Du kender UCC, måske ikke som jeg  men de ÆNDRE KONSTANT alt jo , så chancen for der sker en stor ændring det år vi er væk fra ucc er næsten = 100% ergo vil det derved være en klar fordel IKKE at have afsluttet sin praktik men tage den om så nye endringer kan komme med og ikke blive en ulempe i forhold til din BA  

Så slet ikke for at være ond men jeg kan simpelthen ikke se nogen ulempe ved at du dumper, faktisk kun den anden vej  

har din vejleder ikke rådet dig til ikke at skille 6 og 7 semester fra hinanden??  Det blev vi nemlig fra 1 dag af vejledt til ikke at gøre... 

Anmeld

18. oktober 2011

CmarianN

Höör skriver:

altså må være ærlig og sige at jeg faktisk næsten håber det for dig  på den gode måde..

1. Du kommer tilbage efter din barsel på 7 semester, du skal nu gå i en klasse hvor du ikke kender folk ergo ved du ikke om nogle af dem er værd at spare med i forhold til BA.

2. Du kommer tilbage efter barsel på 6 semester, dvs du har nu mulighed for på indkald og til klasse tam tam at få et indblik i din klasse og derved få lidt viden om dem og der kunne finde nogen du kan spare med til din BA.

3. Du kender UCC, måske ikke som jeg  men de ÆNDRE KONSTANT alt jo , så chancen for der sker en stor ændring det år vi er væk fra ucc er næsten = 100% ergo vil det derved være en klar fordel IKKE at have afsluttet sin praktik men tage den om så nye endringer kan komme med og ikke blive en ulempe i forhold til din BA  

Så slet ikke for at være ond men jeg kan simpelthen ikke se nogen ulempe ved at du dumper, faktisk kun den anden vej  

har din vejleder ikke rådet dig til ikke at skille 6 og 7 semester fra hinanden??  Det blev vi nemlig fra 1 dag af vejledt til ikke at gøre... 

Du har meget gode argumenter og jeg kan se dem alle... Men tak for at ridse dem ned for mig - det letter egentlig lidt på ens samvittighed.

Men for lige at svare på dit spørgsmål, så nej, vi er ikke blevet rådet til ikke at adskille 6 og 7 sem. 

Anmeld

18. oktober 2011

Carl-Emil's mor

CmarianN skriver:

Du har meget gode argumenter og jeg kan se dem alle... Men tak for at ridse dem ned for mig - det letter egentlig lidt på ens samvittighed.

Men for lige at svare på dit spørgsmål, så nej, vi er ikke blevet rådet til ikke at adskille 6 og 7 sem. 

kæmpe fejl at de ikke har rådet jer til det

men det er der også flere af vores "nabo" klasser der ikke blev UCC er altså noget møg nogle gange..

men dejligt du kan se lidt positivt i det og ikke blev  heheh 

Anmeld

18. oktober 2011

CmarianN

Höör skriver:

kæmpe fejl at de ikke har rådet jer til det

men det er der også flere af vores "nabo" klasser der ikke blev UCC er altså noget møg nogle gange..

men dejligt du kan se lidt positivt i det og ikke blev  heheh 

Ja det er da egentlig underligt, for kan godt se fornuften i det.... Hmmm 

Anmeld

18. oktober 2011

Carl-Emil's mor

CmarianN skriver:

Ja det er da egentlig underligt, for kan godt se fornuften i det.... Hmmm 

Men nu kan du ihvertfald ( forhåbentlig) have det lidt bedre omkring hvis du skal sygemeldes for at passe så godt som muligt på dig selv  

Anmeld

18. oktober 2011

CmarianN

Höör skriver:

Men nu kan du ihvertfald ( forhåbentlig) have det lidt bedre omkring hvis du skal sygemeldes for at passe så godt som muligt på dig selv  

Det har du ret i 

Men kan godt mærke min kæreste også synes jeg gerne snart skal være færdig!!!

Men ja, et halvt år fra eller til?!

Anmeld

18. oktober 2011

Carl-Emil's mor

CmarianN skriver:

Det har du ret i 

Men kan godt mærke min kæreste også synes jeg gerne snart skal være færdig!!!

Men ja, et halvt år fra eller til?!

Men han vil nok hellere have en sund og rask baby der ikke skal i kuvøse og måske lide af dvs ting de første mdr fordi du ikke fik lov til at passe på dig selv...

og ja 6 mdr fra eller til er ikke det der afgør det

Og hvem ved? måske kan du få en endnu bedre praktik efter barsel  fordi du ikke generes af de ting du generes af nu  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.