Smuk gennemsnitsbaby! (25+2)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2011

TbCp

CmarianN skriver:

Ja tiden er lang når det er sådan her  Specielt fordi jeg føler mig presset og kan ikke sygemelde mig, hvis jeg skal bestå min praktik 

Har prøvet at ligge billederne ind igen, men det fungerer stadig ikke!

Hvordan går det med dig?

Nej det er da heller ikke rart! Hvornår er du færdig med praktikken?

Jo det går som rigtig fint... har virkelig fået så meget mere energi, så det er rigtig dejligt... får slappet en hel masse af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2011

CmarianN

Nitz - 27+ skriver:

Ja den er rigtig svær.. Har du ikke en form for en vejleder, eller en leder der står for det på praktik stedet.. Selvom det er svært så er der vel ikke andet for end at spørge om han/hun har tid til en snak ang. din uddannelse.. Og så spørge forsigtigt hvordan de vurdere din situation hvis du bliver nød til at sygemelde dig..

Ved godt det er vildt svært.. Men hvis det kan hjælpe dig så får du da det på plads.. Uvished er en træls ting især når man skal kæmpe så meget som dig.. Og du får det nok ikke nemmere jo tættere du kommer på termin..

Jamen du har fuldstændig ret... Er nød til at ligge alle kort på bordet. De ved så godt hvor jeg står i forhold til at jeg ikke tror jeg kan gå helt frem til barsel og at det vigtigste for mig er at bestå praktikken! Men ja jeg vil nok få mest ud af et direkte svar på om de vil godkende mig efter omstændighederne, for ellers kan jeg lige så godt takke af for nu jo!

Anmeld

18. oktober 2011

Nitz - <3 David

CmarianN skriver:

Jamen du har fuldstændig ret... Er nød til at ligge alle kort på bordet. De ved så godt hvor jeg står i forhold til at jeg ikke tror jeg kan gå helt frem til barsel og at det vigtigste for mig er at bestå praktikken! Men ja jeg vil nok få mest ud af et direkte svar på om de vil godkende mig efter omstændighederne, for ellers kan jeg lige så godt takke af for nu jo!

Lige nøjagtig.. Man kan jo blive helt vanvittig af at gå og tænke over det hver dag.. Og de fleste steder har de vel også forståelse for sådan noget..

Jeg krydser ihvertfald fingre for dig!

Anmeld

18. oktober 2011

CmarianN

TbCp skriver:

Nej det er da heller ikke rart! Hvornår er du færdig med praktikken?

Jo det går som rigtig fint... har virkelig fået så meget mere energi, så det er rigtig dejligt... får slappet en hel masse af

Min praktik slutter først officielt 1/2-12, men kan gå fra på barsel 31/12-11.

Synes bare der er uoverskueligt lang tid til lige nu 

Hvor er det dejligt for dig du har fået det så godt 

Anmeld

18. oktober 2011

CmarianN

Nitz - 27+ skriver:

Lige nøjagtig.. Man kan jo blive helt vanvittig af at gå og tænke over det hver dag.. Og de fleste steder har de vel også forståelse for sådan noget..

Jeg krydser ihvertfald fingre for dig!

De har nu heller ikke virker sure eller noget indtil nu, det er nok bare lige så meget min egen samvittighed 

Anmeld

18. oktober 2011

Nitz - <3 David

CmarianN skriver:

De har nu heller ikke virker sure eller noget indtil nu, det er nok bare lige så meget min egen samvittighed 

Jeg tror jeg havde det på samme måde.. Jeg ville bare så gerne at jeg kunne blive.. Havde det vildt dårligt med at jeg måtte stoppe før barsel.. Men som min leder sagde "du skal ikke tænke på os.. Vi skal nok klare os.. Du skal tænke på dig selv og dit helbred" Og det er jeg da super glad for at de havde den tanke.. Men alligevel har man det bare dårligt over at "gi op" ..

Anmeld

18. oktober 2011

CmarianN

Nitz - 27+ skriver:

Jeg tror jeg havde det på samme måde.. Jeg ville bare så gerne at jeg kunne blive.. Havde det vildt dårligt med at jeg måtte stoppe før barsel.. Men som min leder sagde "du skal ikke tænke på os.. Vi skal nok klare os.. Du skal tænke på dig selv og dit helbred" Og det er jeg da super glad for at de havde den tanke.. Men alligevel har man det bare dårligt over at "gi op" ..

Ih hvor dejligt de var sådan med åbne arme hos dig..... Altså hvis jeg havde haft en fast arbejdsplads og det ikke KUN var praktik, så havde jeg KLART sygemeldt mig..... Det er kun pga den situation jeg står i, at jeg prøver at holde ud!!

Anmeld

18. oktober 2011

Nitz - <3 David

CmarianN skriver:

Ih hvor dejligt de var sådan med åbne arme hos dig..... Altså hvis jeg havde haft en fast arbejdsplads og det ikke KUN var praktik, så havde jeg KLART sygemeldt mig..... Det er kun pga den situation jeg står i, at jeg prøver at holde ud!!

Jeg er os rigtig glad for at de tog det sådan.. Jeg var også "kun" ude i løntilskud.. Men alligevel føler man sig bare ussel når man sådan skal opgive et job.. Jeg er normalt meget flittig.. og plejer at kæmpe selvom jeg er syg eller lignende.. jeg blev sygemeldt sidste år, pga. stress.. Fordi jeg ikke lyttede til min krop.. Fysisk og psykisk hårdt arbejde i 2½ år.. Med 40-50 timer om ugen i snit.. Og en chef der altid var på nakken af en.. Den "oplevelse" fik mig til at se at et arbejde ikk er alt.. men alligevel får jeg det dårligt når jeg bliver nød til at "opgive" for at tage hensyn til MIG selv..

Anmeld

18. oktober 2011

CmarianN

Nitz - 27+ skriver:

Jeg er os rigtig glad for at de tog det sådan.. Jeg var også "kun" ude i løntilskud.. Men alligevel føler man sig bare ussel når man sådan skal opgive et job.. Jeg er normalt meget flittig.. og plejer at kæmpe selvom jeg er syg eller lignende.. jeg blev sygemeldt sidste år, pga. stress.. Fordi jeg ikke lyttede til min krop.. Fysisk og psykisk hårdt arbejde i 2½ år.. Med 40-50 timer om ugen i snit.. Og en chef der altid var på nakken af en.. Den "oplevelse" fik mig til at se at et arbejde ikk er alt.. men alligevel får jeg det dårligt når jeg bliver nød til at "opgive" for at tage hensyn til MIG selv..

Det var da også en skod oplevelse for dig  Godt du var i bedre hænder da du sygemeldte dig nu så 

Men har det præcis på samme måde som dig. Jeg føler lidt de skal døje med mig og det er ikke fair 

Anmeld

18. oktober 2011

Carl-Emil's mor

CmarianN skriver:

Må være ærlig og sige jeg ikke synes du bør holde ud du har utrolig mange fordele hvis de vælger at dumpe dig.. Men masser af tanker og kram herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.