Smuk gennemsnitsbaby! (25+2)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2011

CmarianN

Nitz - 26+ skriver:

Puha.. det lyder ikke rart..
Håber du kan bestå praktikken så.. Hvor lang tid har du tilbage?

Det håber jeg VIRKELIG også... Ellers skal jeg gå den om efter barsel  Den slutter officielt den 1/2-12, men jeg går fra på barsel 31/12-11... kan bare SLET ikke overskue 10 uger endnu....  Det er SÅ hårdt ikke at få sin søvn!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2011

Nitz - <3 David

CmarianN skriver:

Det håber jeg VIRKELIG også... Ellers skal jeg gå den om efter barsel  Den slutter officielt den 1/2-12, men jeg går fra på barsel 31/12-11... kan bare SLET ikke overskue 10 uger endnu....  Det er SÅ hårdt ikke at få sin søvn!

Nej 10 uger er også lang tid Der er ikke mulighed for sygemelding i praktikken? Uden at du skal gå det hele om?
Du får jo ikke meget ud af praktikken hvis du ikke får din søvn

Anmeld

18. oktober 2011

CmarianN

Nitz - 26+ skriver:

Nej 10 uger er også lang tid Der er ikke mulighed for sygemelding i praktikken? Uden at du skal gå det hele om?
Du får jo ikke meget ud af praktikken hvis du ikke får din søvn

Altså de kan vælge ikke at ville godkende mig hvis jeg ikke er der fuldt ud....

Og skal som MINIMUM have været der halvdelen af de 6 mdr.!

Fordi der er nogle ting i November studiemæssigt som jeg skal have med, kan jeg ikke sygemelde mig før til ca 1/12-11.... Men F*** hvor er tiden uoverskuelig! Kan næsten ikke overskue mine dage!!!! 

Anmeld

18. oktober 2011

Nitz - <3 David

CmarianN skriver:

Altså de kan vælge ikke at ville godkende mig hvis jeg ikke er der fuldt ud....

Og skal som MINIMUM have været der halvdelen af de 6 mdr.!

Fordi der er nogle ting i November studiemæssigt som jeg skal have med, kan jeg ikke sygemelde mig før til ca 1/12-11.... Men F*** hvor er tiden uoverskuelig! Kan næsten ikke overskue mine dage!!!! 

Nåe okay.. Det er da bare vildt Øv
Håber de kloge læger kan finde noget det hjælper dig.. For det er da godt nok ikke til at leve med..
Der er ikke mulighed for at du kan tage det studie halløj senere.. Så du kan sygemeldes før ?

Anmeld

18. oktober 2011

CmarianN

Nitz - 26+ skriver:

Nåe okay.. Det er da bare vildt Øv
Håber de kloge læger kan finde noget det hjælper dig.. For det er da godt nok ikke til at leve med..
Der er ikke mulighed for at du kan tage det studie halløj senere.. Så du kan sygemeldes før ?

Jeg er bare lidt pissemistisk indstillet, tror ikke de kan gøre noget for mig  Men nu må vi jo se ved fyssen (som jeg er hevist til), om vedkommende kan hjælpe. Det gælder vel bare om at overleve?

Hvis jeg dropper ud af praktikken skal bare tage den om når jeg starter efter endt barsel, så det kan godt lade sig gøre.

Ville bare SÅ gerne have det ud af verden, så jeg kan starte op på 7 sem. efter barsel og tage eksamner OG blive fææærdig!!!!

Anmeld

18. oktober 2011

Nitz - <3 David

CmarianN skriver:

Jeg er bare lidt pissemistisk indstillet, tror ikke de kan gøre noget for mig  Men nu må vi jo se ved fyssen (som jeg er hevist til), om vedkommende kan hjælpe. Det gælder vel bare om at overleve?

Hvis jeg dropper ud af praktikken skal bare tage den om når jeg starter efter endt barsel, så det kan godt lade sig gøre.

Ville bare SÅ gerne have det ud af verden, så jeg kan starte op på 7 sem. efter barsel og tage eksamner OG blive fææærdig!!!!

Kan godt forstå du gerne vil ha det færdig inden barsel.. Det ville da være det rareste.. Så man kan starte på en "frisk", og blive færdig noget før.. Eller ja.. som planen var..

Man må bare se det gode foran sig.. Det er "kun" midlertigtig smerte.. som heldigvis for en ende.. Selvom det er mega svært at se lige nu.. Min arbejdsgiver sagde os til mig at jeg skulle slappe af, og glæde mig over at mine smerter går væk når bebs kommer..

Anmeld

18. oktober 2011

CmarianN

Nitz - 26+ skriver:

Kan godt forstå du gerne vil ha det færdig inden barsel.. Det ville da være det rareste.. Så man kan starte på en "frisk", og blive færdig noget før.. Eller ja.. som planen var..

Man må bare se det gode foran sig.. Det er "kun" midlertigtig smerte.. som heldigvis for en ende.. Selvom det er mega svært at se lige nu.. Min arbejdsgiver sagde os til mig at jeg skulle slappe af, og glæde mig over at mine smerter går væk når bebs kommer..

Ja helt sikkert... Men ja som du selv nævner kan det være svært at være positiv på en grå regnvejrs dag 

Er bare bange for at jeg kæmper og kæmper og ikke får lov at bestå alligevel!!! 

Anmeld

18. oktober 2011

Nitz - <3 David

CmarianN skriver:

Ja helt sikkert... Men ja som du selv nævner kan det være svært at være positiv på en grå regnvejrs dag 

Er bare bange for at jeg kæmper og kæmper og ikke får lov at bestå alligevel!!! 

Det er os en træls tanke at gå med.. Er der ikke en du kan spørge til råds? Om dine chancer for at gå videre osv.. Eller om det er bedre hvis du sygemelder dig nu.. For det vil da være en kæmpe skuffelse at knokle hver dag, både med smerter, manglende søvn og uvisheden. Hvis du så ikke består

Anmeld

18. oktober 2011

CmarianN

Nitz - 27+ skriver:

Det er os en træls tanke at gå med.. Er der ikke en du kan spørge til råds? Om dine chancer for at gå videre osv.. Eller om det er bedre hvis du sygemelder dig nu.. For det vil da være en kæmpe skuffelse at knokle hver dag, både med smerter, manglende søvn og uvisheden. Hvis du så ikke består

Har faktisk lige haft ringet til min udd. og hun sagde bare, at de ikke SKAL godkende, så i princippet er de eneste som har svaret, praktikstedet.

Og hvordan spørger man lige om de vil godkende en, så man kan sygemelde sig? 

Anmeld

18. oktober 2011

Nitz - <3 David

CmarianN skriver:

Har faktisk lige haft ringet til min udd. og hun sagde bare, at de ikke SKAL godkende, så i princippet er de eneste som har svaret, praktikstedet.

Og hvordan spørger man lige om de vil godkende en, så man kan sygemelde sig? 

Ja den er rigtig svær.. Har du ikke en form for en vejleder, eller en leder der står for det på praktik stedet.. Selvom det er svært så er der vel ikke andet for end at spørge om han/hun har tid til en snak ang. din uddannelse.. Og så spørge forsigtigt hvordan de vurdere din situation hvis du bliver nød til at sygemelde dig..

Ved godt det er vildt svært.. Men hvis det kan hjælpe dig så får du da det på plads.. Uvished er en træls ting især når man skal kæmpe så meget som dig.. Og du får det nok ikke nemmere jo tættere du kommer på termin..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.