Smuk gennemsnitsbaby! (25+2)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.139 visninger
41 svar
0 synes godt om
17. oktober 2011

CmarianN

Hej piger......

Jeg var i dag til scanning og læge samtale pga mine sovende hænder...

Jeg er blevet henvist til fys nu. Så må vi se om det kan gi lidt, ellers snakkede de om at sende mig videre til ortopædkirugerne, men tvivler på de kan gøre meget pt, da man ikke operere en gravid - naturligvis 

Vi fik en gennemscanning af Junior, hvor den blev målt hist og her 

Det hele så bare godt ud - en smuk gennemsnitsbaby på 839 gr. sagde lægen 

Vedlægger lige et profilbillede fra i dag af Junior og mavebilleder 

(ved ikke hvorfor mine billeder ikke kommer med  har forsøgt at rette i indlægget flere gange nu)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

Nitz - <3 David

Hvor skønt at det hele så fint ud.. Håber de kan gøre noget ved fingrene..
Har du overvejet akkupunktur? Og kan de sige noget om hvorfor du har det?

Glæder mig til at se billederne..

Anmeld

17. oktober 2011

CmarianN

Nitz - 26+ skriver:

Hvor skønt at det hele så fint ud.. Håber de kan gøre noget ved fingrene..
Har du overvejet akkupunktur? Og kan de sige noget om hvorfor du har det?

Glæder mig til at se billederne..

Akkupuntur har jeg prøvet - desværre kun den effekt at det blev værre 

Jeg har forsnævret karpaltunnel i begge håndled.... Så væsken i kroppen hjælper slet ikke på det 

Har problemer med at oploade mine billeder 

Anmeld

17. oktober 2011

Nitz - <3 David

CmarianN skriver:

Akkupuntur har jeg prøvet - desværre kun den effekt at det blev værre 

Jeg har forsnævret karpaltunnel i begge håndled.... Så væsken i kroppen hjælper slet ikke på det 

Har problemer med at oploade mine billeder 

Nååe okay.. det kan jo være de kan operere med lokal bedøvelse.. det kan de jo godt selvom du er gravid.. min far har ihvertfald fået opereret en springfinger med lokal bedøvelse.. Men ja.. det jo ik til at vide om de kan gøre noget ved dine hænder.. Men det er da ihvertfald noget skidt Især når væsken i kroppen nok ikke bliver bedre jo længere du kommer hen..

Tror der er flere der døjer med at oploade billeder her inde idag..

Anmeld

17. oktober 2011

CmarianN

Nitz - 26+ skriver:

Nååe okay.. det kan jo være de kan operere med lokal bedøvelse.. det kan de jo godt selvom du er gravid.. min far har ihvertfald fået opereret en springfinger med lokal bedøvelse.. Men ja.. det jo ik til at vide om de kan gøre noget ved dine hænder.. Men det er da ihvertfald noget skidt Især når væsken i kroppen nok ikke bliver bedre jo længere du kommer hen..

Tror der er flere der døjer med at oploade billeder her inde idag..

Jeg blev opereret i den venstre hånd for nogle år tilbage og den slags operationer ér bare med lokalbedøvelse 

Min læge har tidligere sendt en gravid med de problemer jeg har, ned til ortopædkirugerne, men de ville ikke røre hende mens hun var gravid...

Men vi må se  Og du har helt ret, det bliver nok IKKE bedre længere henne i graviditeten... GUD hvor er jeg glad for det ikke er sommer og 25-30 grader oveni købet!

Øv havde glæder mig til at oploade billeder  Håber det snart virker!

Anmeld

17. oktober 2011

Nitz - <3 David

CmarianN skriver:

Jeg blev opereret i den venstre hånd for nogle år tilbage og den slags operationer ér bare med lokalbedøvelse 

Min læge har tidligere sendt en gravid med de problemer jeg har, ned til ortopædkirugerne, men de ville ikke røre hende mens hun var gravid...

Men vi må se  Og du har helt ret, det bliver nok IKKE bedre længere henne i graviditeten... GUD hvor er jeg glad for det ikke er sommer og 25-30 grader oveni købet!

Øv havde glæder mig til at oploade billeder  Håber det snart virker!

Nåe okay.. Det er nok forskelligt hvad de forskellige læger vurdere... Men det er da også rigtig øv hvis du skal gå med det så længe hvis de kan gøre noget ved det.. Sover de hele tiden. Eller kun i perioder?
Jah jeg er os glad for at det er en vinter baby vi venter os.. især når jeg døjer sådan med bækken.. Trist sommer hvis man sgu sidde på sin flade mens alle andre er på ture/ferie, på stranden, koncerter osv..

Hjalp den operation i venstre hånd ikke?

Anmeld

18. oktober 2011

TbCp

Øv hvor er det træls med dine hænder... det er alligevel længe hvis du skal døje med det resten af graviditeten...

Dejligt med en god scanning Glæder mig til at se billeder!

Anmeld

18. oktober 2011

CmarianN

Nitz - 26+ skriver:

Nåe okay.. Det er nok forskelligt hvad de forskellige læger vurdere... Men det er da også rigtig øv hvis du skal gå med det så længe hvis de kan gøre noget ved det.. Sover de hele tiden. Eller kun i perioder?
Jah jeg er os glad for at det er en vinter baby vi venter os.. især når jeg døjer sådan med bækken.. Trist sommer hvis man sgu sidde på sin flade mens alle andre er på ture/ferie, på stranden, koncerter osv..

Hjalp den operation i venstre hånd ikke?

Ja det er noget L . . . jeg skal døje med det. Det går ud over min praktik og er bange for jeg ikke kan bestå den (og derfor ville skulle gå den om) 

Min venstre hånd sover ikke, der er bare en intens og konstant smerte i om natten (føler den hopper lidt ud af led), skal bruge de første timer om formiddagen (nogen gange hele formiddagen), før den ikke er så øm mere.

Den højre hånd sover UAFBRUDT om natten (helt til grænsen hvor det gør ondt og jeg slet ikke kan vække den), om dagen summer den "bare" (irriterende).

Operationen i venstre hånd hjalp, jo. Der har ikke været noget før for 4 uger siden (ca.) 

Anmeld

18. oktober 2011

CmarianN

TbCp skriver:

Øv hvor er det træls med dine hænder... det er alligevel længe hvis du skal døje med det resten af graviditeten...

Dejligt med en god scanning Glæder mig til at se billeder!

Ja tiden er lang når det er sådan her  Specielt fordi jeg føler mig presset og kan ikke sygemelde mig, hvis jeg skal bestå min praktik 

Har prøvet at ligge billederne ind igen, men det fungerer stadig ikke!

Hvordan går det med dig?

Anmeld

18. oktober 2011

Nitz - <3 David

CmarianN skriver:

Ja det er noget L . . . jeg skal døje med det. Det går ud over min praktik og er bange for jeg ikke kan bestå den (og derfor ville skulle gå den om) 

Min venstre hånd sover ikke, der er bare en intens og konstant smerte i om natten (føler den hopper lidt ud af led), skal bruge de første timer om formiddagen (nogen gange hele formiddagen), før den ikke er så øm mere.

Den højre hånd sover UAFBRUDT om natten (helt til grænsen hvor det gør ondt og jeg slet ikke kan vække den), om dagen summer den "bare" (irriterende).

Operationen i venstre hånd hjalp, jo. Der har ikke været noget før for 4 uger siden (ca.) 

Puha.. det lyder ikke rart..
Håber du kan bestå praktikken så.. Hvor lang tid har du tilbage?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.