Tjek min blog, hvis du vil tjene nemme penge :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2011

Tvillingemor80

Tjerner du penge når folk klikker ind på din blog eller når folk klikker på reklamen i din blog ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

IsjaLuna

Tvillingemor90 skriver:

Tjerner du penge når folk klikker ind på din blog eller når folk klikker på reklamen i din blog ? 

Begge dele Men selvf mest på at folk klikker på annoncerne.

Anmeld

17. oktober 2011

Tvillingemor80

IsjaLuna skriver:

Begge dele Men selvf mest på at folk klikker på annoncerne.

Fedt !

Anmeld

17. oktober 2011

IsjaLuna

Tvillingemor90 skriver:

Fedt !

Det er en fed og let nåde at tjene penge på, hvis man bare kender lidt til systemet , Jeg er lige startet for 3 dage siden og har tjent ca. 250kr, har en ven der har ca. 1000-1500 besøgende om dagen og tjener ca. 2-3000 om md

Anmeld

17. oktober 2011

Tvillingemor80

IsjaLuna skriver:

Det er en fed og let nåde at tjene penge på, hvis man bare kender lidt til systemet , Jeg er lige startet for 3 dage siden og har tjent ca. 250kr, har en ven der har ca. 1000-1500 besøgende om dagen og tjener ca. 2-3000 om md

Men i bruger vel også en del tid på det ? Men ja det er da super lækker måde at tjene på  

Anmeld

17. oktober 2011

IsjaLuna

Tvillingemor90 skriver:

Men i bruger vel også en del tid på det ? Men ja det er da super lækker måde at tjene på  

Jeg er ny så jeg bruger nok 1-2timer om dagen , men min ven bruger kun et var minutter om ugen , men det er også fordi han har faste læsere. Han har gjord det i 2-3år

Anmeld

17. oktober 2011

Darling<3

IsjaLuna skriver:

Til mig skrev du at han tjente omkring 3-4000 om måneden.. :/ hvorfor opper du denne tråd hele tiden, her tjener du jo ingen penge

Anmeld

17. oktober 2011

IsjaLuna

Kan jo ikke sige præcis hvad han tjener .. Han tjener mindst 2000 og højst omkring 4000. Og nej tjener ikke penge på det. Men mit mål herinde er hellere ikke at tjene på det, men at fortælle andre hvordan de kan tjene på det ung mor kan altid godt bruge lidt ekstra penge i pungen

Anmeld

17. oktober 2011

enrigtigfar?

Så vidt jeg ved kommer pengene fra udlandet (USA eller Irland) på en check - og udenlandske checks koster penge at få indløst (typisk 100-200 kr - UANSET beløbets størrelse)

Men go for it hvis i har tiden (og noget interressant at skrive om)

Anmeld

17. oktober 2011

IsjaLuna

Kan så fortælle dig at som fast kunde i danske bank, koster det ikke noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.