Tjek min blog, hvis du vil tjene nemme penge :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.516 visninger
70 svar
0 synes godt om
17. oktober 2011

IsjaLuna

Hvis du er interesseret i at tjene nogen nemme penge på at bruge et par minutter om ugen så tjek min blog

http://6trintilattjenepaablog.blogspot.com/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

Na-Wi

IsjaLuna skriver:

Hvis du er interesseret i at tjene nogen nemme penge på at bruge et par minutter om ugen så tjek min blog

Hvad tjener man pr klik på et af de link du har på bloggen ?

Anmeld

17. oktober 2011

IsjaLuna

Uha det er forskelligt, men det præcies ved jeg ikke.

Anmeld

17. oktober 2011

Na-Wi

IsjaLuna skriver:

Uha det er forskelligt, men det præcies ved jeg ikke.

Hvad kan du tjene på det på en måned ? og skal der betales skat af det ?

Anmeld

17. oktober 2011

IsjaLuna

Jeg må indrømme at jeg startede med at blogge for 3 dage siden, men på 3 dage har jeg tjent 180kr indtil videre, og det er måske fordi jeg har erfaring inden for det . Ang. skat har jeg stadig ikke sat mig helt ind i reglerne, så jeg vil på automatik ligge halvdelen til side for en sikkerheds skyld hvis told og skat kommer og opkræver det Men skal nok sige til hvis jeg kommer ind på det med skat.

Anmeld

17. oktober 2011

Darling<3

IsjaLuna skriver:

Hvordan kan JEG tjene penge ved at kigge på DIN blog??

Anmeld

17. oktober 2011

IsjaLuna

Du tjener ikke penge ved at kigge på min blog, men i min blog står der hvad du selv kan gøre for at tjene penge på at blogge

Anmeld

17. oktober 2011

Darling<3

IsjaLuna skriver:

Du tjener ikke penge ved at kigge på min blog, men i min blog står der hvad du selv kan gøre for at tjene penge på at blogge

Ja det kunne jeg læse mig frem til derinde...

Men nu snakker du om en konto hvor pengene står, hvordan får man dem udbetalt??? Det er jo ikke fedt at have en konto med en masse penge man ikke kan røre

Anmeld

17. oktober 2011

IsjaLuna

Honey<3 skriver:

Ja det kunne jeg læse mig frem til derinde...

Men nu snakker du om en konto hvor pengene står, hvordan får man dem udbetalt??? Det er jo ikke fedt at have en konto med en masse penge man ikke kan røre

2sekunder, så finder jeg lige teksten med udbetaling frem

Anmeld

17. oktober 2011

IsjaLuna

IsjaLuna skriver:

2sekunder, så finder jeg lige teksten med udbetaling frem

Når du opretter en bruger skal jeg registere din rigtigt adresse, og navn. Når du så når minimumsbeløbet på 600,00kr. Vil der gå nogen dage hvor de tjener om det bestemmer overens, og når det så er godkendt. Sender de en check til din adresse med dit navn på selvfølgelig som kun på den hæve i banken derfor er det vigtigt du skriver rigtigt navn og adresse. Håber det hjalp på dot spørgsmål

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.