Tjek min blog, hvis du vil tjene nemme penge :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2011

IsjaLuna

IsjaLuna skriver:

Heh keder mig også helt vildt xD

Godmorgen folkens <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2011

Frøken J.

IsjaLuna skriver:

Godmorgen folkens <3

Men du har jo ikke en gang selv skrevet det? Præcis det samme står her:

http://www.blogtilskud.dk/blogtips/6-trin-til-at-l ave-en-blog-som-tjener-penge.html

Anmeld

18. oktober 2011

IsjaLuna

Frøken J. skriver:

Men du har jo ikke en gang selv skrevet det? Præcis det samme står her:

http://www.blogtilskud.dk/blogtips/6-trin-til-at-l ave-en-blog-som-tjener-penge.html

Jeg har ikke skrevet at jeg har lavet bloggen, som du kan se har jeg andre blogge. Det er bare siden til hvordan man laver en blog der tjener penge.

Anmeld

18. oktober 2011

Stjernestoev

Hej med dig
Nu skriver du godt nok at du gør det for at hjælpe andre, og det er jo også skønt!! Jeg synes bare det lyser langt ud af dine indlæg, at du gør det for at tjene penge selv. Hvilket vi andre også ønsker. Penge har man vel altid lyst til at tjene.

Måske det vil være bedre, hvis du reklamerede omkring din blog med Afrika? Der er større chance for at nogen vil læse den, da den er mere personlig.

Folk kommer jo ikke tilbage til en blog, hvor man kun kan bruge det man læser til noget 1 gang, hvis du forstår!

Anmeld

18. oktober 2011

kirsti

Honey<3 skriver:

Til mig skrev du at han tjente omkring 3-4000 om måneden.. :/ hvorfor opper du denne tråd hele tiden, her tjener du jo ingen penge

den oppes vel for at få flere til at klikke på linket til siden så hun derved tjener penge

Anmeld

18. oktober 2011

IsjaLuna

kirsti skriver:

den oppes vel for at få flere til at klikke på linket til siden så hun derved tjener penge

Kan så fortælle dig en ting, tjener ikke en rød reje ved at i går ind på min blog, kun hvis i tjekker reklamerne derinde, så man kan sagtens gå ind i bloggen uden at tænke over at nu tjener jeg på det.

Anmeld

18. oktober 2011

kirsti

IsjaLuna skriver:

Kan så fortælle dig en ting, tjener ikke en rød reje ved at i går ind på min blog, kun hvis i tjekker reklamerne derinde, så man kan sagtens gå ind i bloggen uden at tænke over at nu tjener jeg på det.

længere oppe skrev du til en at du både tjente når folk gik ind på din sidde og når de klikke på reklamerne

Anmeld

18. oktober 2011

signe.

IsjaLuna skriver:

Jeg må indrømme at jeg startede med at blogge for 3 dage siden, men på 3 dage har jeg tjent 180kr indtil videre, og det er måske fordi jeg har erfaring inden for det . Ang. skat har jeg stadig ikke sat mig helt ind i reglerne, så jeg vil på automatik ligge halvdelen til side for en sikkerheds skyld hvis told og skat kommer og opkræver det Men skal nok sige til hvis jeg kommer ind på det med skat.

ehhhh... man skal ALTID betale skat af de penge man tjener... ellers er det såkaldt sort arbejde, hvilket er ulovligt.. bare lige til info

Anmeld

18. oktober 2011

Tvillingemor80

kirsti skriver:

længere oppe skrev du til en at du både tjente når folk gik ind på din sidde og når de klikke på reklamerne

Ja det var til mig, nu er jeg også forvirret !? 

Anmeld

18. oktober 2011

IsjaLuna

kirsti skriver:

Ja, det er logisk jeg tjener på begge dele, på den måde at hvis du går ind i bloggen er der stor chance for at en tjekker reklamerne ud. Ellers er du velkommen til at tjekke ww.blogger.com, der står hvad du tjener på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.