Tjek min blog, hvis du vil tjene nemme penge :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2011

IsjaLuna

IsjaLuna skriver:

Når du opretter en bruger skal jeg registere din rigtigt adresse, og navn. Når du så når minimumsbeløbet på 600,00kr. Vil der gå nogen dage hvor de tjener om det bestemmer overens, og når det så er godkendt. Sender de en check til din adresse med dit navn på selvfølgelig som kun på den hæve i banken derfor er det vigtigt du skriver rigtigt navn og adresse. Håber det hjalp på dot spørgsmål

Ups mener når du og ikke jeg registere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

IsjaLuna

Sry skriver som en spasser nu skriver det lige igen

Når du opretter en bruger skal du registere din rigtige adresse, og navn. Når du så når minimumsbeløbet på 600,00kr. Vil der gå nogen dage hvor de tjekke om det bestemmer overens, og når det så er godkendt. Sender de en check til din adresse med dit navn på selvfølgelig som kun du kan hæve i banken derfor er det vigtigt du skriver rigtige navn og adresse. Håber det hjalp på dit spørgsmål

Anmeld

17. oktober 2011

Darling<3

IsjaLuna skriver:

Når du opretter en bruger skal jeg registere din rigtigt adresse, og navn. Når du så når minimumsbeløbet på 600,00kr. Vil der gå nogen dage hvor de tjener om det bestemmer overens, og når det så er godkendt. Sender de en check til din adresse med dit navn på selvfølgelig som kun på den hæve i banken derfor er det vigtigt du skriver rigtigt navn og adresse. Håber det hjalp på dot spørgsmål

Jeg tror jeg har forstået det rigtigt nok, men lige et sidste spørgsmål - Vil det sige at når man har tjent 600 kr, så nustiller den og man skal starte forfra med at tjene penge?

Anmeld

17. oktober 2011

IsjaLuna

Honey<3 skriver:

Jeg tror jeg har forstået det rigtigt nok, men lige et sidste spørgsmål - Vil det sige at når man har tjent 600 kr, så nustiller den og man skal starte forfra med at tjene penge?

Sådan som jeg ved så kan man først afhente beløbet når det er mindst 600,00kr, og når du så har hentet de penge der var på kontoen så kommer kontoen på 0 igen også skal der tjenes igen men hvis du laver en fed og interessant blog, så strømmer folk også til, også vil du automatisk tjene penge igen , min ven har lavet det her i 3-4år og han har 2 blogge som har minimum 1000-1500 besøg om dagen og han tjener ca. 3-4000 om md, ved siden at SU

Anmeld

17. oktober 2011

Darling<3

IsjaLuna skriver:

Sådan som jeg ved så kan man først afhente beløbet når det er mindst 600,00kr, og når du så har hentet de penge der var på kontoen så kommer kontoen på 0 igen også skal der tjenes igen men hvis du laver en fed og interessant blog, så strømmer folk også til, også vil du automatisk tjene penge igen , min ven har lavet det her i 3-4år og han har 2 blogge som har minimum 1000-1500 besøg om dagen og han tjener ca. 3-4000 om md, ved siden at SU

Omg, det var da helt vildt!!

Det er da nogle penge at tjene

Anmeld

17. oktober 2011

IsjaLuna

Honey<3 skriver:

Omg, det var da helt vildt!!

Det er da nogle penge at tjene

Det jo det , men man skal vide det kan tage sin tid før der virkelig ruller penge ind på kontoen men om det så er 300-400 om md så det jo også penge

Anmeld

17. oktober 2011

Sofia

Man skal betale skat af alt man tjener

Anmeld

17. oktober 2011

lillekylling

alt skal der betales skat af hvis det rigtigt skal man faktisk betale skat af at sælge en bil f.eks. .hundehvalpe skal der også betales skat af..folk tror tit man ikke skal betale skat af f.eks at sælge sin brugte bil eller damecykel. men det skal man faktisk. det moms man ikke skal. da det er betalt engang før..dette bliver tit forvekslet med hinanden.

lige for hvis nogle var i tvivl.

meeeeen, som om man gider betale skat af sin brugte damecykel

Anmeld

17. oktober 2011

Mira0911

lillekylling skriver:

alt skal der betales skat af hvis det rigtigt skal man faktisk betale skat af at sælge en bil f.eks. .hundehvalpe skal der også betales skat af..folk tror tit man ikke skal betale skat af f.eks at sælge sin brugte bil eller damecykel. men det skal man faktisk. det moms man ikke skal. da det er betalt engang før..dette bliver tit forvekslet med hinanden.

lige for hvis nogle var i tvivl.

meeeeen, som om man gider betale skat af sin brugte damecykel

Jeg synes at have hørt at man ikke skal betale skat først når det er over 50000 om året?? 

Anmeld

17. oktober 2011

IsjaLuna

I ved vidst en del mere end mig hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.