Strækmærker? selv smukke kvinder får dem! (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2011

Wimmie

FruRafn skriver:

de er jo totalt synkrone i siderne, det ville normale strækmærker jo ikke være... plus at de sidder lige midt i synsfeltet alt afhængig af hvilket tøj damerne har på. Som om man som megakendt verdensstjerne ville tage en vanvittig nedringet kjole på der lige præcis fremhævede ens strækmærker, eller tage nogle helt vildt lavtaljede jeans på + mavebluse, hvis man havde et så voldsomt antal strækmærker på maven. Næææ du, strækmærkerne på billederne er lavet EFTER billederne er taget, det er jeg 100% sikker på:-)

Jeg undrede mig bare mest over at du ikke mente man kunne have strækmærker hvis man ikke havde børn 

Om billedet er fake eller ej kan jeg kun gætte mig til, men hvorfor mener du ikke det er muligt for hende at have strækmærker?

Jeg har lidt lyse strækmærker på brystet (og har som sagt ikke født børn)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2011

Meliora

Wimmie skriver:

Jeg undrede mig bare mest over at du ikke mente man kunne have strækmærker hvis man ikke havde børn 

Om billedet er fake eller ej kan jeg kun gætte mig til, men hvorfor mener du ikke det er muligt for hende at have strækmærker?

Jeg har lidt lyse strækmærker på brystet (og har som sagt ikke født børn)

Det KAN man godt, især hvis man har haft taget lidt på hurtigt.. Men nu har Scarlett jo altid været i super god form, så tvivler hun har. Plus at man da har set en milliard billeder af hende hvor hun har været ligeså nedringet, UDEN strækmærker.. Men jo selvfølgelig kan man have strækmærker selvom man ikke har fået børn.. det har jeg da selv:-)

Anmeld

15. oktober 2011

Wimmie

FruRafn skriver:

Det KAN man godt, især hvis man har haft taget lidt på hurtigt.. Men nu har Scarlett jo altid været i super god form, så tvivler hun har. Plus at man da har set en milliard billeder af hende hvor hun har været ligeså nedringet, UDEN strækmærker.. Men jo selvfølgelig kan man have strækmærker selvom man ikke har fået børn.. det har jeg da selv:-)

Hun er jo netop kendt for at have kurver og for at svinge i vægt, så det er da bestemt ikke usandsynligt. Og hvis du googler hendes navn + stretch marks kommer der masser af forskellige billeder, debatter og nyheder op omkring det - så jeg tvivler på at det er fake.

Mine egne strækmærker på brystet er kommet helt uden at jeg har taget på - i hvert fald helt uden at mine bryster er vokset det mindste 

Synes ikke de ser photoshoppet ud på dette billede:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. oktober 2011

132319

FruRafn skriver:

Jeg var i sindsyg god form da jeg var 12-14 år, spillede fodbold 3 gange om ugen og cyklede 15 km om dagen.

Alligevel fik jeg strækmærker på lårene og jeg var meget slank og veltrænet. Så det kan sagtens ske for unge piger, især hvis de skyder hurtigt i vejret som jeg gjorde

Jeg fik til gengæld ingen under min første graviditet og kun 3 i hver side under 2. graviditet og de er allerede usynlige

Anmeld

15. oktober 2011

Mor Til Oktober Børn

Jeg er stolt a mine strækmærker, idet at de kom med graviditeten Jeg synes det er en del af det at være gravid, og så er det endnu et evigt minde at have af sin graviditet (sammen med barnet)

Anmeld

15. oktober 2011

Maja_4000

Jeg har på maven og brysterne .. Der er kun dem på maven som irriterer mig .. Men der er jo heldigvis ikke mange som ser min mave

Anmeld

15. oktober 2011

Laura.

FruRafn skriver:

man kan så undre sig over at scarlett har dem, da hun ikke har børn.. er ret sikker på at de fleste af de viste billeder er fake... man kan se at de er lavet i photoshop..

Hun har ingen børn nej, men som nogle allerede har nævnt, behøver man ikke nødvendigvis at være gravid for at få strækmærker, så det kan sagtens være sandt at hun har dem. Hvorfor tror du det er fotoshoppet ?

Anmeld

15. oktober 2011

Laura.

Wimmie skriver:

Hun er jo netop kendt for at have kurver og for at svinge i vægt, så det er da bestemt ikke usandsynligt. Og hvis du googler hendes navn + stretch marks kommer der masser af forskellige billeder, debatter og nyheder op omkring det - så jeg tvivler på at det er fake.

Mine egne strækmærker på brystet er kommet helt uden at jeg har taget på - i hvert fald helt uden at mine bryster er vokset det mindste 

Synes ikke de ser photoshoppet ud på dette billede:

Præcis  Hvad skulle man dog også få ud af at fotoshoppe sådan et billede ? I don`t get it !

Anmeld

17. oktober 2011

.....

Dinna88 skriver:

Jeg tør vædde en million på at stort set alle har strækmærker - børn eller ej! Jeg har selv, og har ingen børn. De sidder på bagdelen Jeg HADER dem, men tænker ikke som sådan over dem - må hellere lige tilføje at jeg ikke vejer 1 gram for meget, og har aldrig gjort det. De er nok kommet af, at jeg er vokset da jeg begyndte at få former  

Må tilslutte mig til dit svar . Har også strækmærker der og liiidt op af lænden , og nej har aldrig vejet et gram for meget, og gør det heller ikke nu..og hmm, synes ikke selv at min bagdel er blevet synderligt større, hæhæhæ

Anmeld

17. oktober 2011

Dinna88

Strawberry skriver:

Må tilslutte mig til dit svar . Har også strækmærker der og liiidt op af lænden , og nej har aldrig vejet et gram for meget, og gør det heller ikke nu..og hmm, synes ikke selv at min bagdel er blevet synderligt større, hæhæhæ

Min bagdel er heller ikke blevet større, end hvad almindeligt er Men hvad.... Når man rammer den alder hvor man beegynder at udvikle sig er det jo også bagdelen der vokser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.