Strækmærker? selv smukke kvinder får dem! (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.354 visninger
42 svar
0 synes godt om
14. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jeg troede godt nok hollywoodstjerner var perfekte, men åbenbart tog jeg lidt fejl! de har også strækmærker som os andre. Jeg er slet ikke stolt af mine og føler mig så grim med dem, men det er jo skønheden ved at få børn at man får babymærker  

Har du strækmærker (hvor?) og er du generet af dem, og prøver du at skjule dem? 

Krammer og god fredag til alle 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Jeg har masser af tigerstriber på maven  De er da ikke flotte, men de rør mig egentlig ikke så meget!   Og jeg er heller ikke bleg for at vise dem frem for folk der spørger.

Anmeld

14. oktober 2011

Mira0911

Jeg har på maven og på barmen... Synes faktisk de er blevet ret pæne på maven, og det er knap 1 måned siden jeg fødte... 

De genere mig overhovedet ikke... 

Anmeld

14. oktober 2011

TaAsJu

Jeg har på maven, lår og brysterner.. Og nej er ikke flov over dem mere... Jeg har om ikke lang tid  født to dejlige piger..

Men jeg var til og starte med.. Men min mand elsker mig for den jeg er ikke hvordan jeg ser ud.. for så var han sku nok stukket af for lang tid siden

Anmeld

15. oktober 2011

Clisolka

Jeg har strækmærker på maven efter graviditeten, nogle små på låret og jeg fik lidt på brysterne. Jeg har været lidt ked af, at jeg fik dem - men ikke mere! Jeg fik noget vidunderligt ud af det 

Anmeld

15. oktober 2011

Laura.

Hvor er det dejligt at se at en skønhed som scarlett også har dem..

ej, men jeg fik strækmærker på både bryster og mave.. kun dem på maven er synlige nu, og dog ikke så slemme som i starten..

Anmeld

15. oktober 2011

Hailiesmom11

Jeg har på mave, bryster, lår og i knæhaserne og så har jeg på armene..

Jeg er kun generet af dem på armene resten er mine tigrestriber som bare er en del af mig som mor

Anmeld

15. oktober 2011

Tona

Fra da jeg ventede Amanda har jeg en del strækmærker på maven og hofter. I forvejen havde jeg en del strækmærker på arme, hofte, mave da jeg tidligere har været meget overvægtig og har tabt mig. Alle mine strækmærker er med tiden blevet gennemsigtige nærmest. Dem jeg har fra Amanda er stadig lidt røde men er blegnet meget og jeg tror også at de bare bliver gennemsigtige med tiden.

De generer mig overhovedet ikke og jeg har ingen problem med dem. Det jeg er mere ked af er at maven er blevet så grim og slasket, men det er jo nok den pris man betaler og jeg behøver bare at se en gang på min lille prinsesse og så har jeg glemt det igen

Anmeld

15. oktober 2011

1012lmp

Jeg har mega mange over alt og er rigtig ked af dem

Anmeld

15. oktober 2011

MorDk

Jeg har kun på lårene... dem har jeg haft siden teenageårene... De genere mig nu ikke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.