Strækmærker? selv smukke kvinder får dem! (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Jeg troede godt nok hollywoodstjerner var perfekte, men åbenbart tog jeg lidt fejl! de har også strækmærker som os andre. Jeg er slet ikke stolt af mine og føler mig så grim med dem, men det er jo skønheden ved at få børn at man får babymærker  

Har du strækmærker (hvor?) og er du generet af dem, og prøver du at skjule dem? 

Krammer og god fredag til alle 

Jeg har nogle fra de unge år på lårbasserne og det er intet problem kun når jeg slikker sol om sommeren for er" latino" så tager imod farve på to sek også kan man pludselig se de dumme sataner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2011

Meliora

Dk Lady skriver:

Hvor er det dejligt at se at en skønhed som scarlett også har dem..

ej, men jeg fik strækmærker på både bryster og mave.. kun dem på maven er synlige nu, og dog ikke så slemme som i starten..

man kan så undre sig over at scarlett har dem, da hun ikke har børn.. er ret sikker på at de fleste af de viste billeder er fake... man kan se at de er lavet i photoshop..

Anmeld

15. oktober 2011

aklejel

Jeg har os rigtig mange, men nogen af dem er os fra teenage årene da min vægt altid har været som en elevator

Men når jeg har tabt mig det jeg skal tabe mig skal jeg ha fjernet dem og reduceret brysterne

Anmeld

15. oktober 2011

Wimmie

man kan så undre sig over at scarlett har dem, da hun ikke har børn.. er ret sikker på at de fleste af de viste billeder er fake... man kan se at de er lavet i photoshop..

Hvorfor det?

-  Jeg synes slet ikke at billedet ser fake ud overhovedet... Hvor kan du se at det er lavet i Photoshop?

Jeg har da heller ikke børn men har masser af strækmærker 

Jeg fik dem i teenageårene og har sidenhen fået lidt flere omkring brystet (længe før jeg blev gravid).

Strækmærker behøver ikke at have noget med graviditet at gøre.

Anmeld

15. oktober 2011

NilleG

Åh ja jeg er 31+0 og har rigtig mange under balder, over balder og i siden af balderne Det er bare så trist men har heldigvis ingen på maven (endnu)   Man kan jo heldigvis ikke se dem andet end når jeg har undertøj eller badetøj på..

Anmeld

15. oktober 2011

Camillee

Ja jeg har mange strækmærker, har den dem på hofterne, lårene og på mine bryster ( ved armhulerne )  og så har jeg rigtigt mange på maven og nogle store, dybe nogle der ved trusse kanten.

nu er det 13 mdr siden jeg har født og de var blevet "pæne" de var helt farveløse så man lage ikke rigtigt mærke til dem.
men de er begyndt ag blive lidt lyserøde igen efter jeg er belvet gravid men nummer 2.
Men de genere mig ikke! jeg er ikke glade for dem men er heller ikke kede af dem. Jeg har fået en vidunderlig søn!

Anmeld

15. oktober 2011

Vial

FruRafn skriver:

Nemlig totalt FAKE billeder!!!

Jeg fik nogle på hofterne i teenageårene. Slap fri for dem, da jeg ventede tvillinger. Vildt nok!!

Anmeld

15. oktober 2011

Phoenix

Jeg var heldig ikke at få nogen. Men kan jo sagtens ske at få dem næste gang ( hvis der bliver en næste gang. ) Synes dog ikke det er noget man skal være flov over. Det er jo et bevis på, at man har båret et barn og er mor. Og det er da en stor ting. Jeg er i hvert fald stolt over min krop har kunnet gøre det.  

Anmeld

15. oktober 2011

Meliora

Wimmie skriver:

Hvorfor det?

-  Jeg synes slet ikke at billedet ser fake ud overhovedet... Hvor kan du se at det er lavet i Photoshop?

Jeg har da heller ikke børn men har masser af strækmærker 

Jeg fik dem i teenageårene og har sidenhen fået lidt flere omkring brystet (længe før jeg blev gravid).

Strækmærker behøver ikke at have noget med graviditet at gøre.

de er jo totalt synkrone i siderne, det ville normale strækmærker jo ikke være... plus at de sidder lige midt i synsfeltet alt afhængig af hvilket tøj damerne har på. Som om man som megakendt verdensstjerne ville tage en vanvittig nedringet kjole på der lige præcis fremhævede ens strækmærker, eller tage nogle helt vildt lavtaljede jeans på + mavebluse, hvis man havde et så voldsomt antal strækmærker på maven. Næææ du, strækmærkerne på billederne er lavet EFTER billederne er taget, det er jeg 100% sikker på:-)

Anmeld

15. oktober 2011

Meliora

KaMa skriver:

Nemlig totalt FAKE billeder!!!

Jeg fik nogle på hofterne i teenageårene. Slap fri for dem, da jeg ventede tvillinger. Vildt nok!!

ja det er ret tydeligt er det ikke?

Ej hvor fedt:-) ja nogen gange har man jo lov at være heldig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.