Strækmærker? selv smukke kvinder får dem! (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2011

Madam Blå

Hvordan mon hende på det øverste billede, har fået en så flad mave?.. Jeg har maaange strækmærker på maven, og det er ok. Men jeg frygter virkelig hvor slapt maveskindet bliver efter jeg har født... Den revnede hud kan jo ikke trække sig sammen igen. Så frygter den der tomme pose, eller hvad man skal kalde den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2011

Saram

1012lmp skriver:

Jeg har mega mange over alt og er rigtig ked af dem

Samme her..
På bryster, mave, lår og baller.. Hader dem SÅ meget..

Anmeld

15. oktober 2011

Benjamins'mor

Self. har de da det. Normalt er deres billeder jo bare photoshoppet.

Anmeld

15. oktober 2011

Stjernestoev

Ork ja.
Jeg har lidt på lårene, efter at vejet 42 kilo, og nu 62. Og jeg har ikke født børn! Appelsinhud og strækmærker er da bare en del af at være kvinde, og viser bare at man ikke er et barn længere

Anmeld

15. oktober 2011

Benjamins'mor

Jeg har på maven og på lårnene, og synes især dem på maven er rigtigt grimme.

Anmeld

15. oktober 2011

1012lmp

Saram skriver:

Samme her..
På bryster, mave, lår og baller.. Hader dem SÅ meget..

Ja præcis.... mine er så slemme at mit maveskin ikke kan trække sig sammen så har bare jordens grimmeste mave

Anmeld

15. oktober 2011

Stjernestoev

1012lmp skriver:

Ja præcis.... mine er så slemme at mit maveskin ikke kan trække sig sammen så har bare jordens grimmeste mave

Men ved du hvad? Der er kommet nogle dejlige børn ud af det. Du er jo stadig super smuk, og har en gudeskøn krop alligevel

Anmeld

15. oktober 2011

1012lmp

Stjernestoev skriver:

Men ved du hvad? Der er kommet nogle dejlige børn ud af det. Du er jo stadig super smuk, og har en gudeskøn krop alligevel

Dejlige børn ja... gudeskøn krop... langt fra... kæmper en brag kamp hver eneste gang jeg skal have noget tøj på for at være sikker på det skjuler maven...

Og har det lidt sådan at selvom man har fået børn... kan man godt have en pæn krop men det er umuligt med sådan en gang strækmærker... Får jeg en dag penge nok så skal jeg i hvert fald have fjernet det maveskin jeg ikke kan træne væk pga strækmærkerne...

Anmeld

15. oktober 2011

Dinna88

Jeg tør vædde en million på at stort set alle har strækmærker - børn eller ej! Jeg har selv, og har ingen børn. De sidder på bagdelen Jeg HADER dem, men tænker ikke som sådan over dem - må hellere lige tilføje at jeg ikke vejer 1 gram for meget, og har aldrig gjort det. De er nok kommet af, at jeg er vokset da jeg begyndte at få former  

Anmeld

15. oktober 2011

-Sigrid-

Haha

Et par dage efter jeg testede positivt kom strækmærkerne - så herhjemme har de ikke noget med at strække at gøre

Jeg har på mave, bryster og hofter (siger manden, jeg kan ikke se dem (heldigvis)), og jeg er ikke spor flov over dem, har vænnet mig til de er der, og fordi jeg blev stor så sent så syntes jeg faktisk de var rigtig rare... Det var en af de få ting man faktisk kunne se på mig at jeg skulle have en bette 

Og nu hvor min mave er vokset har jeg fået endnu flere på maven - og de er lilla 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.