Jordemoderbesøg?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2011

Emily2012<3

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Smuksak jeg vil også mene du skal afsted for 3 gang når du er omkring uge 29. Det har jeg været. 

Jamen altså.. Har kun fået tid til 2. samtale den 14/12.. Og der er jeg i uge 29..

Har ikke fået flere tider fra hende.. Hun skrev det endda på min vandrejournal..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

BJNGJ. skriver:

Jamen altså.. Har kun fået tid til 2. samtale den 14/12.. Og der er jeg i uge 29..

Har ikke fået flere tider fra hende.. Hun skrev det endda på min vandrejournal..

Du kan se hvordan mine tider ser ud. Jeg har også en liste, hvor der står:

Jordemoder: 

uge 13-18  Jeg var afsted uge 19, da jeg skiftede hospital.

uge 21-22  Jeg var afsted uge 23 mener jeg.

uge 28-29 Jeg var afsted uge 29+0, da hun havde været på ferie ugen inden.

uge 35-36 skal afsted 34+0

uge 38-39 skal afsted 38+1

uge 40 aftales hvis jeg ikke har født

uge 41+3 aftales hvis jeg ikke har født

Derfor tænker jeg at der MÅ være sket en fejl. Håber du bliver klogere når du får ringet! 

Anmeld

15. oktober 2011

Emily2012<3

Du kan se hvordan mine tider ser ud. Jeg har også en liste, hvor der står:

Jordemoder: 

uge 13-18  Jeg var afsted uge 19, da jeg skiftede hospital.

uge 21-22  Jeg var afsted uge 23 mener jeg.

uge 28-29 Jeg var afsted uge 29+0, da hun havde været på ferie ugen inden.

uge 35-36 skal afsted 34+0

uge 38-39 skal afsted 38+1

uge 40 aftales hvis jeg ikke har født

uge 41+3 aftales hvis jeg ikke har født

Derfor tænker jeg at der MÅ være sket en fejl. Håber du bliver klogere når du får ringet! 

okay ja jeg kan godt se der er stor forskel..

Jeg må ringe mandag og spørger hende om der er sket en fejl..

Anmeld

15. oktober 2011

BJNGJ. skriver:

okay ja jeg kan godt se der er stor forskel..

Jeg må ringe mandag og spørger hende om der er sket en fejl..

Ja der er lidt forskel på, hvad de forskellige for tilbudt. MEN generelt kan jeg se et mønster der hedder 1 gang inden uge 18, så omkring uge 22 og så 28-29. Og derefter lidt oftere, og ved behov som res. Neg. eller lignende oftere.

Nu har jeg en noget nem graviditet, så min Jordemoder kan alligevel ikke bruge særlig meget tid på mig. Hehe. 

Anmeld

15. oktober 2011

Emily2012<3

Ja der er lidt forskel på, hvad de forskellige for tilbudt. MEN generelt kan jeg se et mønster der hedder 1 gang inden uge 18, så omkring uge 22 og så 28-29. Og derefter lidt oftere, og ved behov som res. Neg. eller lignende oftere.

Nu har jeg en noget nem graviditet, så min Jordemoder kan alligevel ikke bruge særlig meget tid på mig. Hehe. 

Okay.. Ja jeg har faktisk ikke rigtig tænkt over det før nu her.. Fordi min veninde snakkede om det forleden dag..

Men må prøve og ringe til JM, for det kunne da et eller andet sted være meget rart at komme ind til et tjek..

Anmeld

15. oktober 2011

BJNGJ. skriver:

Okay.. Ja jeg har faktisk ikke rigtig tænkt over det før nu her.. Fordi min veninde snakkede om det forleden dag..

Men må prøve og ringe til JM, for det kunne da et eller andet sted være meget rart at komme ind til et tjek..

Ja, om ikke andet så få en ekstra tid i det mindste. Især når du har haft det lidt skidt ind imellem. 

Anmeld

15. oktober 2011

Emily2012<3

Ja, om ikke andet så få en ekstra tid i det mindste. Især når du har haft det lidt skidt ind imellem. 

Ja præcis..

Tænkte på at det måske kunne være fordi jeg jo har gået til akupunktur ved min JM, om det er derfor?

Men så igen så begyndte jeg først til akupunktur efter jeg havde fået den tid.. 

Anmeld

15. oktober 2011

BJNGJ. skriver:

Ja præcis..

Tænkte på at det måske kunne være fordi jeg jo har gået til akupunktur ved min JM, om det er derfor?

Men så igen så begyndte jeg først til akupunktur efter jeg havde fået den tid.. 

Hm.... det jo to forskellige ting. Men måske spiller det ind. Prøv at snak med hende. Vigtigt er det også, at du kommer til alle lægetider. For der holdes der også øje med urin, blodprøve osv. 

Anmeld

15. oktober 2011

Emily2012<3

Hm.... det jo to forskellige ting. Men måske spiller det ind. Prøv at snak med hende. Vigtigt er det også, at du kommer til alle lægetider. For der holdes der også øje med urin, blodprøve osv. 

Ja nu ringer jeg og spørger så jeg er helt sikker..

Uh ja det gør jeg skam også.

Anmeld

15. oktober 2011

BJNGJ. skriver:

Ja nu ringer jeg og spørger så jeg er helt sikker..

Uh ja det gør jeg skam også.

Lykke til  Håber de tager dig ind den ekstra gang.  I øvrigt sejt med akupunktur. Sikken luxus. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.