Jordemoderbesøg?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2011

Nitz - <3 David

Nu har jeg ikke læst alle svarene.. Men, Har du ikke fået sådan en plan over hvornår man skal til hvilke undersøgeleser? Jeg kan godt prøve at ligge et billede ind af den jeg har.. Den er godt nok fra Region Nordjylland Men jeg kunne forestille mig at det er nogenlunde det samme i hele landet
Jeg er i uge 26 og har også kun været til 2 x jordemoder..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2011

Emily2012<3

Nitz - 26+ skriver:

Nu har jeg ikke læst alle svarene.. Men, Har du ikke fået sådan en plan over hvornår man skal til hvilke undersøgeleser? Jeg kan godt prøve at ligge et billede ind af den jeg har.. Den er godt nok fra Region Nordjylland Men jeg kunne forestille mig at det er nogenlunde det samme i hele landet
Jeg er i uge 26 og har også kun været til 2 x jordemoder..

Nej sådan et har jeg ikke fået.. Men har en bog hvor det er vist i.. Det er også derfor jeg synes det er en smule underligt jeg kun har v æret en enkelt gang og først skal igen i uge 29.. 

Anmeld

15. oktober 2011

Nitz - <3 David

BJNGJ. skriver:

Nej sådan et har jeg ikke fået.. Men har en bog hvor det er vist i.. Det er også derfor jeg synes det er en smule underligt jeg kun har v æret en enkelt gang og først skal igen i uge 29.. 

Okay.. jeg tror jeg var inde i uge 16 og 22... Og så skal jeg igen d. 4/11 (uge 29..) Prøv da at ring og hør hvorfor du ikke har været inde flere gange?!

Anmeld

15. oktober 2011

Emily2012<3

Nitz - 26+ skriver:

Okay.. jeg tror jeg var inde i uge 16 og 22... Og så skal jeg igen d. 4/11 (uge 29..) Prøv da at ring og hør hvorfor du ikke har været inde flere gange?!

Ja jeg prøver også at ringe på mandag og hører om der er nogen grund til at jeg skal "snydes" for en jordemoder samtale..

Anmeld

15. oktober 2011

KarinaMDK

BJNGJ. skriver:

Hehe okay.. jeg er 25.. Hvad med dig?

jeg er 24  har du altid boet i Fredericia? Jeg er nemlig oprindelig fra Vejle, men er flyttet herud med manden for 5 år siden

Anmeld

15. oktober 2011

Emily2012<3

KarinaMDK skriver:

jeg er 24  har du altid boet i Fredericia? Jeg er nemlig oprindelig fra Vejle, men er flyttet herud med manden for 5 år siden

Ja jeg er oprindeligt fra Fredericia.. Men har boet flere forskellige steder.. :

Okay, kan være jeg har set dig.. Men det kan jeg ikke rigtig se udfra dit mave billede..

Anmeld

15. oktober 2011

KarinaMDK

BJNGJ. skriver:

Ja jeg er oprindeligt fra Fredericia.. Men har boet flere forskellige steder.. :

Okay, kan være jeg har set dig.. Men det kan jeg ikke rigtig se udfra dit mave billede..

Måske du kender min kæreste, han hedder Jimmi? er 25 år..  nej det er rigtig.. Jeg kender nemlig ikk så mange fra Fredericia..  Mest fra Vejle

Anmeld

15. oktober 2011

Emily2012<3

KarinaMDK skriver:

Måske du kender min kæreste, han hedder Jimmi? er 25 år..  nej det er rigtig.. Jeg kender nemlig ikk så mange fra Fredericia..  Mest fra Vejle

Jimmi.. Hmm.. Ved ikke helt..  Jimmi på 25 siger mig ikke så meget.. Kender én Jimmi, men ved ikke om det er ham..

Anmeld

15. oktober 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

BJNGJ. skriver:

Smuksak jeg vil også mene du skal afsted for 3 gang når du er omkring uge 29. Det har jeg været. 

Anmeld

15. oktober 2011

KarinaMDK

BJNGJ. skriver:

Jimmi.. Hmm.. Ved ikke helt..  Jimmi på 25 siger mig ikke så meget.. Kender én Jimmi, men ved ikke om det er ham..

hvor kommer han fra?  måske du kan efternavnet? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.