Jordemoderbesøg?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.940 visninger
60 svar
0 synes godt om
14. oktober 2011

Emily2012<3

Hvor mange gange i løbet af en graviditet skal man til jordemoder?

Jeg har nemlig kun været afsted 1 gang og er 22 uger henne i morgen.. Og jeg skal først igen i uge 29 igen.. Er det normalt at kun skulle afsted 2 gange i løbet af denne tid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2011

Emily2012<3

Slet ikke nogen som ved det?! 

Anmeld

14. oktober 2011

KarinaMDK

BJNGJ. skriver:

Jeg har nemlig kun været afsted 1 gang og er 22 uger henne i morgen.. Og jeg skal først igen i uge 29 igen.. Er det normalt at kun skulle afsted 2 gange i løbet af denne tid?

Hej..  Ja det er normalt..  jeg er i uge 29, og jeg skal til JM på onsdag for anden gang.. det er først derefter du begynder at komme der jævnligt..

Go Weekend.

Anmeld

14. oktober 2011

Darling<3

BJNGJ. skriver:

Tror man skal til JM 3-4 gange, men ved det ikke smukke...

Sindsygt at du allerede er 22 uger henne imorgen

Anmeld

14. oktober 2011

Emily2012<3

KarinaMDK skriver:

Hej..  Ja det er normalt..  jeg er i uge 29, og jeg skal til JM på onsdag for anden gang.. det er først derefter du begynder at komme der jævnligt..

Go Weekend.

Okay det er bare fordi jeg har en veninde der også var afsted i uge 21.. Hun har også fået tilbudt en ekstra scanning..

Hun er overvægtig, og det er jeg også.. Så jeg forstår ikke helt hvorfor der er så stor forskel? 

Anmeld

14. oktober 2011

Emily2012<3

Honey<3 skriver:

Tror man skal til JM 3-4 gange, men ved det ikke smukke...

Sindsygt at du allerede er 22 uger henne imorgen

Jaa, det er helt vildt.. Jeg kan heller ikke selv forstå det.. Det går stærkt.. 

Anmeld

14. oktober 2011

Darling<3

BJNGJ. skriver:

Jaa, det er helt vildt.. Jeg kan heller ikke selv forstå det.. Det går stærkt.. 

Stærkt?? Det går da virkelig stærkt!!

Men fantastisk søde..

Kan tydeligt huske da du skrev til mig at du måske var gravid

Anmeld

14. oktober 2011

KarinaMDK

BJNGJ. skriver:

Okay det er bare fordi jeg har en veninde der også var afsted i uge 21.. Hun har også fået tilbudt en ekstra scanning..

Hun er overvægtig, og det er jeg også.. Så jeg forstår ikke helt hvorfor der er så stor forskel? 

okay. det ved jeg så ikke noget om. Men det burde stå i den bog som du måske har fået ved lægen?  ellers prøv og ring til din JM, for at være på den sikre side.. 

Anmeld

14. oktober 2011

Emily2012<3

Honey<3 skriver:

Stærkt?? Det går da virkelig stærkt!!

Men fantastisk søde..

Kan tydeligt huske da du skrev til mig at du måske var gravid

Hehe jeg  synes ikke det går meget stærkt..

Uh ja.. Det er helt underligt.. Og uvirkeligt stadig.. 

Anmeld

14. oktober 2011

Emily2012<3

KarinaMDK skriver:

okay. det ved jeg så ikke noget om. Men det burde stå i den bog som du måske har fået ved lægen?  ellers prøv og ring til din JM, for at være på den sikre side.. 

Ja jeg tror jeg må prøve og ringe til min JM, for jeg synes det er underligt.. MEN det er jo så alligevel også normalt så.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.