Jordemoderbesøg?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2011

Emily2012<3

-Sigrid- skriver:

Jeg skal om 3 uger (uge 29) til mit 4. JM besøg 

Ej altså!

Hvorfor det?

Jeg vil da også.. Jeg er ikke engang blevet mærket på endnu eller noget som helst.. Synes det er mystisk jeg KUN har været afsted 1 enkelt gang.. :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2011

Benjamins'mor

Altså, der er jo et grund antal. Og så kan der jo komme flere på.

Tror det er meget forskelligt fra person til person.

Jeg var nok afsted 10 gange eller sådan noget.

Anmeld

14. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

BJNGJ. skriver:

Hvordan kan det være? Er der nogen speciel grund til det?

Tror måske det er fordi jeg skal være ung mor

Anmeld

14. oktober 2011

-Sigrid-

BJNGJ. skriver:

Ej altså!

Hvorfor det?

Jeg vil da også.. Jeg er ikke engang blevet mærket på endnu eller noget som helst.. Synes det er mystisk jeg KUN har været afsted 1 enkelt gang.. :/

Jeg ved det ikke, jeg er ung, men har ikke fået flere besøg af den grund 

Hvis det gør dig glad blev jeg heller ikke mærket på før 2. undersøgelse, hvor jeg var i uge 18? 

Anmeld

14. oktober 2011

Emily2012<3

Höör skriver:

Er du resous (staves?) positiv eller negativ?? har nogle i din familie diabetes?? de to små spørgsmål kan alene gøre forskellen på dig og din venindes forløb jeg er uge 28 og var 2 gang idag, skal så igen i uge 35,37,39 men kan komme ind til behovs hvis jeg vil pga plukveer og bækkenløsning

Jeg er vist nok positiv.. Og min mor havde sukkersyge + min far og søster har det også.. :/

Okay, jeg har også mange plukveer pt, og døjer med at være meget svimmel og have ondt i maven.. Men har bare skudt det hen og tænkt det er fordi jeg lige har været syg..

Anmeld

14. oktober 2011

Emily2012<3

rikkeregnbue skriver:

Tror måske det er fordi jeg skal være ung mor

Ahh ja kan måske være derfor..

Anmeld

14. oktober 2011

Emily2012<3

-Sigrid- skriver:

Jeg ved det ikke, jeg er ung, men har ikke fået flere besøg af den grund 

Hvis det gør dig glad blev jeg heller ikke mærket på før 2. undersøgelse, hvor jeg var i uge 18? 

Jamen det er nu ikke fordi jeg er sur over det eller noget.. Det undre mig bare meget at jeg først skal til mit 2. besøg her når jeg er i uge 29..  

Anmeld

14. oktober 2011

Carl-Emil's mor

BJNGJ. skriver:

Jeg er vist nok positiv.. Og min mor havde sukkersyge + min far og søster har det også.. :/

Okay, jeg har også mange plukveer pt, og døjer med at være meget svimmel og have ondt i maven.. Men har bare skudt det hen og tænkt det er fordi jeg lige har været syg..

Og de har ikke kontrolleret dig for grav sukkersyge?? Alene det de har det burde udløse skerpet kontrol:/ gør det her i Nordsjælland men altså ja det er forskelligt fra sted til sted jo og nej der er heller ikke meget at mærke endnu udover de kan mærke livmoderen

Anmeld

14. oktober 2011

-Sigrid-

BJNGJ. skriver:

Jamen det er nu ikke fordi jeg er sur over det eller noget.. Det undre mig bare meget at jeg først skal til mit 2. besøg her når jeg er i uge 29..  

Jeg syntes også det er lidt mystisk

Har du kigget i den der lille bog fra libero? Der er en oversigt over hvornår man skal til hvad (normalt)

Anmeld

14. oktober 2011

-Sigrid-

BJNGJ. skriver:

Jeg er res. negativ (og igår fik vi af vide at det er baby også .)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.