Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Diana/Claus skriver:Tak alle sammen synes i super dejlige her inde Jeg bare super glad for at i gider svar når man lige har brug for hjælp og i altid giver et god ord med på vejen det jeg bare super glad for... Jeg ved det faktisk ikke rigtig, har haft et par timer hvor det var oki hvor vi lige fik handlet og lavet noget mad. men så var det lidt som om at det begynde og komme igen, lige nu har jeg det godt nok har stadig en stikken i maven og tisser HELT VILD MEGET, og er lige blevet overmandet af træt hed kan ikke huske hvornår jeg sidst har været så træt så nu ligge jeg inde i senge og vil ligge mig til at sove og så må jeg jo se tiden and.Mange store Knus fra Diana som håber lille mand snart kommer ud...Nat nat alle sammen...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Diana/Claus skriver:hmm intet sket det er det samme som igår og har været det hele natten det kommer og går med en 3-4 timers mellem rum så har jeg det super i 3-4 timer så kommer der lige et par timer hvor jeg har rigtig ond og hele kroppen bliver tømt Men jeg har da fået sovet i mellem. Tror lille baby leger med min krop men han må gerne komme staden for det her hi hi... tak endnu en gang..Knus Diana som rigtig gerne vil have ham ud nu...
Loggidut skriver:jeg tror nu nok stadig du så småt er i fødsel, for når det fortsætter på den måde, kunne det snildt være et tegn på at du er i gang.jeg krydser fingre for du snart er ved vejs ende med den her graviditet.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128