Plukveer/veer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Diana/Claus skriver:

Mig igen hi hi

Hvordan føltes jeres plukveer og jeres veer?

Knus Diana Som føler hun både skal (undskyld sproget) skide og kaste op samtidig fordi det strammer i hele maven

Jeg har aldrig haft plukveer der gjorde rigtigt ondt, så jeg var ikke i tvivl om hvad det var jeg havde.

Vil så sige, at jeg havde det nøjagtigt ligesom dig dagen inden jeg fødte.
Ud på eftermiddagen fik jeg kvalme og dårlig mave, og så om natten begyndte jeg at få veer

Lyder spændende...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2009

Mormilla

Glæder mig til at høre om det er veer

Anmeld

2. februar 2009

82Miraklet

Mormilla skriver:

Glæder mig til at høre om det er veer

Ja det samme her.. det lyder jo næsten sådan...

Anmeld

2. februar 2009

DK

Spændende!!!

Pøj pøj med det!!

Anmeld

2. februar 2009

Diana...

Loggidut skriver:

hmmm, måske skal man sige pøj pøj.

sådan der havde jeg det da jeg fik min store knægt.
Jeg kastede op samtidig med jeg sad på toilettet.
ha ha, kønt syn.

de der sammentrækninger, har du taget tid på dem?

Det lyder jo ikke som plukveer, men som de virkelige veer, der begynder.

ihvertfald så pøj pøj fra mig af!

Ha ha ja det må ha set kønt ud ha ha... Jeg har ikke kastet op endnu men jeg har haft kvalme de sidste dage og havet os lidt dårlig mave igår,
Har haft meget dårlig mave idag og stadig kvalme...
Det kommer ca hver 20 min og lige efter at det begynde og klemme og så skal jeg på toilettet. men når det ikke klemmer niver det lidt i maven øverst oppe.

Anmeld

2. februar 2009

starsofheaven

Diana/Claus skriver:

Ha ha ja det må ha set kønt ud ha ha... Jeg har ikke kastet op endnu men jeg har haft kvalme de sidste dage og havet os lidt dårlig mave igår,
Har haft meget dårlig mave idag og stadig kvalme...
Det kommer ca hver 20 min og lige efter at det begynde og klemme og så skal jeg på toilettet. men når det ikke klemmer niver det lidt i maven øverst oppe.

okay ja det kan stadig være tegn på noget er ved at gå igang.. men tro mig det kan tage mange mange timer endnu, men det jo altid noget emd en start. Jeg var altid i tvivl om det med veer og alle sagde til mg du er ikke i tvivl når du først har veer og det var jeg så absolut heller ik. Jeg fik tegnblødning onsdag aften ved 19 tiden og ved 22 tiden meldte veerne sig men fødte da først der lørdag morgen. men det er jo meget forskelligt hvordan en fødsel starter, men sorg for at hvile dig og slappe godt af selvom man ikke kan fordi man er så opsat og soændt på havd der sker og kommer til at ske!

Anmeld

2. februar 2009

louisepigen23

hvornår er du sat til?

Anmeld

2. februar 2009

Diana...

louisepigen23 skriver:

hvornår er du sat til?

8 feb

Anmeld

2. februar 2009

Diana...

Hmm det virker som om det ved at gå i sig selv igen, har ikke været på toilettet i ca 3 kvarter kun og tisse men det har jeg så os været 3 gange hi hi. jeg har stadig en stikken men det klemmer ikke på samme måde mere... hmm mon det baby der leger med mig?

Anmeld

2. februar 2009

louisepigen23

ok jamen så kunne det jo godt snart ske...

held og lykke med det...
glæder mig at høre om det...

Knus Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.