Plukveer/veer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2009

pusling30

Diana/Claus skriver:

Hmm det virker som om det ved at gå i sig selv igen, har ikke været på toilettet i ca 3 kvarter kun og tisse men det har jeg så os været 3 gange hi hi. jeg har stadig en stikken men det klemmer ikke på samme måde mere... hmm mon det baby der leger med mig?

Bare tag tid på dine sammentrækninger... Så gør du ikke noget forkert!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2009

Mca<3

Pusling30 skriver:

Bare tag tid på dine sammentrækninger... Så gør du ikke noget forkert!

Det har jeg aldrig gjort ,, har først taget tid når der var veer med goo i

Anmeld

2. februar 2009

pusling30

3 gangs mor skriver:

Det har jeg aldrig gjort ,, har først taget tid når der var veer med goo i

Det gør man jo også normalt, men hvis man er i tvivl om hvorvidt der er ved at ske noget så er det en god ide at tage tid på sammentrækningerne, for hvis der er mange sammentrækninger og de kommer med nogen lunde samme mellemrum, så kan man næsten være sikker på at veerne er på vej! Det sagde min JM da jeg skulle føde 1 gang

Anmeld

2. februar 2009

Loggidut

Diana/Claus skriver:

Ha ha ja det må ha set kønt ud ha ha... Jeg har ikke kastet op endnu men jeg har haft kvalme de sidste dage og havet os lidt dårlig mave igår,
Har haft meget dårlig mave idag og stadig kvalme...
Det kommer ca hver 20 min og lige efter at det begynde og klemme og så skal jeg på toilettet. men når det ikke klemmer niver det lidt i maven øverst oppe.

altså, der er stor forskel på kvinder, men det er naturens måde at rense ud i kroppen, så der er fri passage, altså det med opkast og afføring.

hvis du siger der er faste tider mellem sammentrækningerne, så tror jeg altså du er godt på vej! Mon ikke det her kan blive til et 3 Feb. -barn?

Anmeld

2. februar 2009

Mca<3

Pusling30 skriver:

Det gør man jo også normalt, men hvis man er i tvivl om hvorvidt der er ved at ske noget så er det en god ide at tage tid på sammentrækningerne, for hvis der er mange sammentrækninger og de kommer med nogen lunde samme mellemrum, så kan man næsten være sikker på at veerne er på vej! Det sagde min JM da jeg skulle føde 1 gang

Ok det vil jeg da huske ,, skal jo bruge det om ikke så længe

Anmeld

2. februar 2009

Loggidut

nå Diana, hvordan går det...er der sket mere i sagen?

Anmeld

2. februar 2009

Mormilla

Loggidut skriver:

nå Diana, hvordan går det...er der sket mere i sagen?

Ja vi vil vide hvordan det går???

Anmeld

2. februar 2009

Becks

Ihh hvor er det spændende søde...

Håber snart der sker noget, så du kan få din drømme hjemmefødsels

Knus

Anmeld

2. februar 2009

Mimic

det lyder også meget som den måde hvorpå min fødsel startede... sad på toilettet med hovedet over håndvasken for at komme af med det KLAMT

så tror da jeg vil sige held og lykke

og masser af fingre for dig

Linda

Anmeld

2. februar 2009

Diana...

Tak alle sammen synes i super dejlige her inde Jeg bare super glad for at i gider svar når man lige har brug for hjælp og i altid giver et god ord med på vejen det jeg bare super glad for...

Jeg ved det faktisk ikke rigtig, har haft et par timer hvor det var oki hvor vi lige fik handlet og lavet noget mad. men så var det lidt som om at det begynde og komme igen, lige nu har jeg det godt nok har stadig en stikken i maven og tisser HELT VILD MEGET, og er lige blevet overmandet af træt hed kan ikke huske hvornår jeg sidst har været så træt så nu ligge jeg inde i senge og vil ligge mig til at sove og så må jeg jo se tiden and.

Mange store Knus fra Diana som håber lille mand snart kommer ud...

Nat nat alle sammen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.