Plukveer/veer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23.842 visninger
45 svar
0 synes godt om
2. februar 2009

Diana...

Mig igen hi hi

Hvordan føltes jeres plukveer og jeres veer?

Knus Diana Som føler hun både skal (undskyld sproget) skide og kaste op samtidig fordi det strammer i hele maven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2009

Pia.

Diana/Claus skriver:

Mig igen hi hi

Knus Diana Som føler hun både skal (undskyld sproget) skide og kaste op samtidig fordi det strammer i hele maven

SPÆNDENDE ..... MEGET SPÆNDENDE.... Det kunne godt tyde på der er noget i gang der Diana....

Er så død hamrende misundelig..... ..... pøj pøj pøj....

Anmeld

2. februar 2009

Lykkelig Mor til 2

Jeg har aldri haft vonde plukveer...Men når jeg fik veer, var det ikke til å ta feil av!!!!Lykke til

Jeg er også misundelig...

Anmeld

2. februar 2009

Diana...

PiaR skriver:

SPÆNDENDE ..... MEGET SPÆNDENDE.... Det kunne godt tyde på der er noget i gang der Diana....

Er så død hamrende misundelig..... ..... pøj pøj pøj....

Hmm du må gerne føde for mig, så fylder jeg lige karet op til dig

Jeg ved det ikke, ved jo ikke hvordan det føles det som om det går i sig selv igen hele tiden og har været på toilettet 5 gange inden for meget kort tid (lækkert)

Anmeld

2. februar 2009

pusling30

Diana/Claus skriver:

Mig igen hi hi

Hej.. Da jeg fik min anden dreng der skulle jeg konstant på toilettet og pølle, jeg tror jeg var på toilettet 7 gange på 2 timer, ca 3 timer efter begyndte veerne (det nev i maven og lænden)..
Da jeg fødte min 3 dreng, havde jeg fået ballonkateter dagen før Kl 21:00 mandag aften, og kl 7:00 tirsdag morgen faldt de ud! Veerne var begyndt men igen det nev bare lidt i maven og lænden,!!
Veer er forskellige fra kvinde til kvinde, men det lyder som om der skal til at ske noget....

Du har haft øget tissetrang og du har haft ondt i maven (måske plukkeveer) Og nu føler du at du skal på wc hele tiden,!! Det er de typiske tegn på at der skal ske noget inden længe!!..

Jeg fingre for at du snart får din lillemand at se!
Knus Anja mor til 3

Anmeld

2. februar 2009

Pia.

Diana/Claus skriver:

Hmm du må gerne føde for mig, så fylder jeg lige karet op til dig

Jeg ved det ikke, ved jo ikke hvordan det føles det som om det går i sig selv igen hele tiden og har været på toilettet 5 gange inden for meget kort tid (lækkert)

.... Jamen så nupper jeg da lige en fødsel *SSS* - næææ søde Diana, det må du selv klare og jeg ved du kommer til at klare det til UG... - Du er så forberedt, så ham lille manden kan bare komme....

jeg syntes godt det kunne lyde som om der er noget i gang...

KNUS PIA, som glæder sig til at høre mere fra dig.

Anmeld

2. februar 2009

82Miraklet

hej Diana...

Kunne som Pia skriver godt lyde som om der er noget i gærde... hos nogen "renser" kroppen sig selv op til en fødsel.. med mange toilet besøg både den ene og eller anden vej....

Mine plukkeveer føles som om nogen strammer er net rundt om mig... starter oppe fra toppen af livmoderen og ruller så ned til skridtet og det derefter føles som et pres samtidig med presset om hele maven... Det er vidst sådan jeg bedst kan beskrive det !!

Vestøv sendes til dig...

Knus

Anmeld

2. februar 2009

starsofheaven

hejsa

Ja jeg ville også gerne føde igen, men det kunne godt tyde på at der er gang i norget nu, du må lige fortælle os hvorn det skrider frem osv, det er jo så spændende! Alt held og lykke herfra!

Anmeld

2. februar 2009

Diana...

Pusling30 skriver:

Hej.. Da jeg fik min anden dreng der skulle jeg konstant på toilettet og pølle, jeg tror jeg var på toilettet 7 gange på 2 timer, ca 3 timer efter begyndte veerne (det nev i maven og lænden)..
Da jeg fødte min 3 dreng, havde jeg fået ballonkateter dagen før Kl 21:00 mandag aften, og kl 7:00 tirsdag morgen faldt de ud! Veerne var begyndt men igen det nev bare lidt i maven og lænden,!!
Veer er forskellige fra kvinde til kvinde, men det lyder som om der skal til at ske noget....

Du har haft øget tissetrang og du har haft ondt i maven (måske plukkeveer) Og nu føler du at du skal på wc hele tiden,!! Det er de typiske tegn på at der skal ske noget inden længe!!..

Jeg fingre for at du snart får din lillemand at se!
Knus Anja mor til 3

Det er lige præsis sådan jeg har det...

Hmm nu bliver jeg da helt nervøs hi hi.

Anmeld

2. februar 2009

pusling30

Diana/Claus skriver:

Det er lige præsis sådan jeg har det...

Hmm nu bliver jeg da helt nervøs hi hi.

Du skal ikke være nervøs, du skal bare lytte til din krop, og sørge for at hvile så meget som muligt.. Jeg tror du er ved at gå i fødsel. Når det niver og spænder i din mave, så prøv at lave dybe rolige vejrtrækninger og hvis de hjælper, så har du veer!. Husk træk vejert ind gennem næsen helt ned i maven og pust langsomt ud af munden! Husk at tage tid på hvornår det niver og spænder og hvornår det stopper!!

Held og lykke søde..
Knus Anja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.