kan i skimte 2 streg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2011

VTL

Anonym skriver:

Kan jeg godt forstå. Jeg tror jeg tager et smut forbi lægen i morgen og får tjekket efter der.. 

God ide.  for dig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2011

Mauser.

Jo da .. tillykke.

Anmeld

13. oktober 2011

komodo

Anonym skriver:

Ja det kan jeg godt følge dig i, men du har jo heldigvis en fantastisk undskyldning og tro mig, der kommer flere mærkelig tude, vrede, glæde episoder i løbet af de næste 9 måneder 

Jeg tænker at hvis man spørger ham så er 9 måneder LAAAANG tid *GG* men han ville jo selv have den baby jeg har fået tre og det var egentligt nok, men han har kun en fra et tidligere forhold så forstår godt hans ønske

Anmeld

13. oktober 2011

Anonym trådstarter

komodo skriver:

Jeg tænker at hvis man spørger ham så er 9 måneder LAAAANG tid *GG* men han ville jo selv have den baby jeg har fået tre og det var egentligt nok, men han har kun en fra et tidligere forhold så forstår godt hans ønske

Gud ja da du har 3 i forvejen. Sorry, det var ikke for at "belære dig" hehe.. Du så bare så ung ud på dit billede 

Anmeld

13. oktober 2011

komodo

Anonym skriver:

Gud ja da du har 3 i forvejen. Sorry, det var ikke for at "belære dig" hehe.. Du så bare så ung ud på dit billede 

Det gør jeg nemlig, jeg er en ung vårhare *GG* tog det nu ikke sådan overhovedet, jeg har ikke været så følsom i mine andre graviditeter så på den måde er det helt nyt

Anmeld

13. oktober 2011

Mira0911

Ja på første billede... Stort tillykke... 

Anmeld

13. oktober 2011

Koen.

Anonym skriver:

håber jeg også.. Tror godt du ved hvem jeg er, og hvis jeg er gravid, så glæder jeg mig helt vildt til at følges med dig! 

Hmm tænke tænke, sidder her med 3 navne på tunge og ønsker de alle 3 var gravide åh håber sådan den er der så du snart kan springe ud så jeg ikke behøver være nysgerrig mere

Anmeld

13. oktober 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Tror du den er god nok, når det er 20 min "over tid"?  

Nej..det tror jeg desværre ikke. Der står jo gerne på brugsanvisningen inden for hvilken tidsramme prøven skal aflæses, og det er den du skal holde dig til.
Og tidsrammen plejer normalt at være 5 til max 10 min..alt derefter er falskt.

Anmeld

15. oktober 2011

Koen.

Har tænkt sådan på dig, har du testet igen eller

Anmeld

15. oktober 2011

FogL

Jeg kan se det på begge billederne  

Prøv igen en anden dag? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.