kan i skimte 2 streg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2011

Anonym trådstarter

komodo skriver:

Kan jeg heller ikke, men jeg er ukuelig optimist

Love it! Lige hvad jeg har brug for. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2011

Anonym trådstarter

komodo skriver:

Kan jeg heller ikke, men jeg er ukuelig optimist

Har du egentlig haft nogle symp?, jeg har nemlig slet ikke haft nogle og jeg tror måske også det er derfor jeg bliver usikker på om jeg er gravid eller ej... 

Anmeld

13. oktober 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Skimte??

Den er da lige så tydelig.

Stoort tillykke

Pas nu godt på dig og spiren.

Kærligst
Sussie

Anmeld

13. oktober 2011

VTL

Anonym skriver:

Det lyder usædvanligt. Har du så taget nogle efterfølgende hvor de var knaldrøde eller gik du bare du fra du var gravid og ventede på en scanning?

Mener jeg tog en test mere nogle dage senere, som så var lidt mere tydelig og fik derefter en tid hos lægen, hvor det blev bekræftet  Så jeg var egentlig ikke helt sikker før lægen sagde, at den var god nok.

Anmeld

13. oktober 2011

komodo

Anonym skriver:

Har du egentlig haft nogle symp?, jeg har nemlig slet ikke haft nogle og jeg tror måske også det er derfor jeg bliver usikker på om jeg er gravid eller ej... 

hmm kun humørsvingninger i forhold til min kæreste, men jeg har generelt godt med temperament så det kan ligeså godt være det, ellers ingenting, det er så synd for ham, ringede til ham igår formiddag og skældte ham hæder og ære fra fordi han havde glemt at lægge mit dankort tilbage i min pung efter at have handlet for MIG, dybt urimeligt og han tager det bare så pænt, jeg var så flov bagefter, men da jeg så rykkede ham op sent igår aftes med en test med to streger så var jeg tilgivet

Anmeld

13. oktober 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Skimte??

Den er da lige så tydelig.

Stoort tillykke

Pas nu godt på dig og spiren.

Kærligst
Sussie

Tror du den er god nok, når det er 20 min "over tid"?  

Anmeld

13. oktober 2011

Anonym trådstarter

komodo skriver:

hmm kun humørsvingninger i forhold til min kæreste, men jeg har generelt godt med temperament så det kan ligeså godt være det, ellers ingenting, det er så synd for ham, ringede til ham igår formiddag og skældte ham hæder og ære fra fordi han havde glemt at lægge mit dankort tilbage i min pung efter at have handlet for MIG, dybt urimeligt og han tager det bare så pænt, jeg var så flov bagefter, men da jeg så rykkede ham op sent igår aftes med en test med to streger så var jeg tilgivet

AHAHAH, du er så meget gravid! Husker de der episoder fra min første graviditet så tydeligt! 

Anmeld

13. oktober 2011

Anonym trådstarter

nulle555 skriver:

Mener jeg tog en test mere nogle dage senere, som så var lidt mere tydelig og fik derefter en tid hos lægen, hvor det blev bekræftet  Så jeg var egentlig ikke helt sikker før lægen sagde, at den var god nok.

Kan jeg godt forstå. Jeg tror jeg tager et smut forbi lægen i morgen og får tjekket efter der.. 

Anmeld

13. oktober 2011

komodo

Anonym skriver:

AHAHAH, du er så meget gravid! Husker de der episoder fra min første graviditet så tydeligt! 

Det var sq da bare så irriterende han ikke havde lagt det tilbage, men han afvæbnede mig hurtigt, det er svært at blive ved med at skælde ud på en der har sagt undskyld . .Blev helt vildt ked af det bagefter og have rigtig dårlig samvittighed, han er nu heldigvis ikke typen der bære nag

Anmeld

13. oktober 2011

Anonym trådstarter

komodo skriver:

Det var sq da bare så irriterende han ikke havde lagt det tilbage, men han afvæbnede mig hurtigt, det er svært at blive ved med at skælde ud på en der har sagt undskyld . .Blev helt vildt ked af det bagefter og have rigtig dårlig samvittighed, han er nu heldigvis ikke typen der bære nag

Ja det kan jeg godt følge dig i, men du har jo heldigvis en fantastisk undskyldning og tro mig, der kommer flere mærkelig tude, vrede, glæde episoder i løbet af de næste 9 måneder 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.