kan i skimte 2 streg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2011

komodo

Nope, har pc og kunne godt finde ud af det i det gamle paint, kan bare slet ikke bruge det nye andre må gerne byde ind via pb hvis der skulle sidde nogen der ved det . .STORT TILLYKKE  ihvertfald, tror du har en bebse i maven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2011

Anonym trådstarter

Misselbek skriver:

Kan sagtens se nummer 2 streg, så forsigtigt tillykke herfra..

Min test så præcis sådan ud, endda mere skyggeagtig, skulle holde den mod stærk dagslys for bare at se en lille smule pink, og den var positiv, så er ret sikker på din også er det 2 streger er vel 2 streger.

Uh det håber jeg. Det eneste der gør mig i tvivl er tiden. Den kom 20 min efter jeg havde tisset på den. Det vil jo normalt sige den er ugyldig. Jge tog en i onsdags hvor det samme skete efter 1,5 time. Nu er det kun 20 min..  Er ved at blive gal over det her

Tak for dit svar 

Anmeld

13. oktober 2011

Anonym trådstarter

komodo skriver:

Nope, har pc og kunne godt finde ud af det i det gamle paint, kan bare slet ikke bruge det nye andre må gerne byde ind via pb hvis der skulle sidde nogen der ved det . .STORT TILLYKKE  ihvertfald, tror du har en bebse i maven

Øv så, kan jeg desværre ikke hjælpe dig.. 

Får helt sug i maven af at du skriver tillykke.. Håber sådan, men tør heller ikke rigtigt tro på det før testen bliver helt positiv inden for den normale tidsramme..

Anmeld

13. oktober 2011

komodo

Anonym skriver:

Øv så, kan jeg desværre ikke hjælpe dig.. 

Får helt sug i maven af at du skriver tillykke.. Håber sådan, men tør heller ikke rigtigt tro på det før testen bliver helt positiv inden for den normale tidsramme..

Jeg alt hvad jeg kan ihvertfald, men tror helt sikkert den er der, tror jeg jo også om min egen og den kom heller ikke inden for tid https://www.baby.dk/debat/139621pi1/proever-at-blive-gravid/er-jeg-blevet-helt-skoer.aspx

Anmeld

13. oktober 2011

Anonym trådstarter

komodo skriver:

Jeg alt hvad jeg kan ihvertfald, men tror helt sikkert den er der, tror jeg jo også om min egen og den kom heller ikke inden for tid https://www.baby.dk/debat/139621pi1/proever-at-blive-gravid/er-jeg-blevet-helt-skoer.aspx

Stort tillykke med dig også! Ih hvor er det spændende!  Vi må lige give hinanden en update når vi nærmer os..

Anmeld

13. oktober 2011

komodo

Anonym skriver:

Stort tillykke med dig også! Ih hvor er det spændende!  Vi må lige give hinanden en update når vi nærmer os..

Ja vi må, men kender resultatet, vi er da selvfølgelig gravide begge to, så skal vi også i samme terminsgruppe

Anmeld

13. oktober 2011

Anonym trådstarter

komodo skriver:

Ja vi må, men kender resultatet, vi er da selvfølgelig gravide begge to, så skal vi også i samme terminsgruppe

Hvordan kan du være så sikker?  

Anmeld

13. oktober 2011

VTL

Anonym skriver:

Hvornår testede du?   Jeg er nemlig stadig ikke ved min testdag endnu

Testede på "testdagen", så mine (tog fem ) var alle skyggestreger.

Anmeld

13. oktober 2011

komodo

Anonym skriver:

Hvordan kan du være så sikker?  

Kan jeg heller ikke, men jeg er ukuelig optimist

Anmeld

13. oktober 2011

Anonym trådstarter

nulle555 skriver:

Testede på "testdagen", så mine (tog fem ) var alle skyggestreger.

Det lyder usædvanligt. Har du så taget nogle efterfølgende hvor de var knaldrøde eller gik du bare du fra du var gravid og ventede på en scanning?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.