Fremmed kvinde tog MIN Silas!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2011

2721

Muhmi skriver:

Nej vel?? Jeg kan virkelig ikke forstå hvordan hun kan synes det er iorden.... Selvfølgelig, hvis hun ikke selv har haft den følelse, så kan det godt være hun tror det er i orden... Men hun kunne sku da i det mindste SPØRGE først!!?

Jeg syntes slet ikke sådan noget er i orden.
Jeg syntes i det hele taget mange mennesker har et grænse problem når det kommer til børn, særligt gamle mennesker.
Syntes ikke du er hysterisk derimod at hun var HELT forkert på den.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg ved slet ikke hvad jeg ville have gjort hvis det var mig der oplevede det der!

Anmeld

12. oktober 2011

Muhmi

Mom In The Making skriver:

Jeg var flejnet fuldstændig skrot.. kan ikke på nogen måde se hvad hun skal løfte en fremmeds barn op for.

Kan forstå hvis der var gået noget tid hvor han græd og hun ikke kunne finde ud af hvem han "hørte til" eller lignende. xD

men, nej, nej, nej.. du røre bare ikke andres børn uden at spørge først.

-Sheila

Nemlig!

Kan sku egentlig godt forstå at Silas bliver bange for fremmede, folk de tror at de har ret til at mase hovederne ned i barnevogenen for at glo på ham... Mennesker han slet ikke kender... Seriøst... Hvordan tror de selv det ville være at man stod helt tæt på deres ansigt og sagde "Nååårh hvor er du sød!" Arrrrgh!!!

Anmeld

12. oktober 2011

Mamalou

Jeg ville heller ikke bryde mig om, at en fremmede tog mit barn op af barnevognen. Jeg kunne ALDRIG drømme om at gøre det samme, med mindre barnet var i fare eller lignende.

Jeg tager hatten af for at du reagerede så fattede, for selvom det vil være den bedste reaktion for bettemanden, er jeg ikke sikker på at jeg ville reagerer på samme måde. Jeg synes det er så grænseoverskridende...

Anmeld

12. oktober 2011

Clisolka

Øjjj det ville også have været grænseoverskridende for mig! Jeg ved seriøst ikke hvordan jeg ville have reageret...

Man tager ikke bare et barn op af en barnevogn - uden at spørge om lov først.... 

Anmeld

12. oktober 2011

morethanperfect

Muhmi skriver:

Jeg var nede i genbrugen i dag... Og der er virkelig ikke særlig meget plads i de gange de har lavet derinde, så jeg lod Silas stå i hans barnevogn, oppe ved døren, sådan ved siden af kassen, men til siden....

Jeg står så og fylder en pose med tøj til Silas (Dejligt med genbrug, dejlig billigt og alligevel anvendeligt ) Da jeg hører én af de damer der er frivillig dér sige, "Nårh, har du fået vendt dig?" Kunne godt høre han moslede, men det plejer han nu nok at kunne uden at der er noget galt overhovedet, men jeg reagerer dog på hendes stemme og ser hun står foroverbøjet ved barnevognen... "ALARM!!!" tænker min lille langsomme hjerne og så begynder kroppen at bevæge sig op til mit barn... Så tager hun hænderne ned i barnevognen, allerede dér har jeg lyst til at skrige skingert "STOOOOOP!!!" men jeg holder mig tilbage, egentlig fordi jeg tænker hun bare ville vende ham... Men nej nej nej neeeeeeej, hun tager ham OP af barnevognen og holder ham og "Så, det var da meget bedre, ikke...?" Mit indre skriger og skråler "Neeeej, din åndsvage kælling, hvad fanden bilder du dig ind at, tage mit barn!!!?" Men jeg er stille, står bare lamslået og glor på hende, samtidig med at jeg prøver at presse et smil frem, så Silas ikke bliver bange.... Men selvfølgelig bliver han bange, han kender overhovedet ikke den her kvinde der tager ham op og han kan helt sikkert mærke at mor bestemt ikke er tryg ved situationen..... Så hans underlæbe begynder at dirre og SÅ bryder han ud i et skrig.... "Endelig!" Tænker jeg og ånder lettet op, for så kan jeg tage ham med god samvittighed....

Seriøst..... Jeg ANEDE slet ikke at jeg kunne reagere så fattet... Jeg havde virkelig lyst til at stå og råbe og skrige af hende, men jeg var lammet!!?? Jeg kan bare ikke forstå hvorfor hun føler det er i orden at tage en anden kvindes barn op!!?

Og hun troede virkelig det var i orden!? Jeg er vist stadig lidt lammet... Kan overhovedet ikke forstå at hun føler det er ok??

Selvf. er det bare slet ikke okay !! 

Men hvis det var én af de gamle damer der for det meste arbejder i en genbrug ville jeg nok bare smile af det .. Syns altid de er så flinke og venlige så personligt ville jeg ikke havde noget i mod det ..

Men det er forkert at gøre det det ved andres børn . Det vil jeg gi dig helt ret i ! 

Anmeld

12. oktober 2011

Mca<3

Sådan havde jeg aldrig reageret   Jeg har selv stået og givet sut til en fremmeds baby der var parkeret ude foran ved vuggestuen , det ville nogen sikkert også syntes var grænseoverskridende .. Jeg syntes vi er blevet så pokkers menneske forskrækket    tror at for 10 år siden ville det have været helt normalt .

Anmeld

12. oktober 2011

Mikkel's mor <3

Muhmi skriver:

Hun sagde: "Er han så gammel at han bliver bange for folk?"

Mig: (Lammet) "Øehehe, ja han er et halvt år.."

Hende: "Nå, lille ven..."

Og det var det.................

What!! Man tager bare ikke en andes barn. omg

Anmeld

12. oktober 2011

H+S Skjolgborg.

Jeg syntes  ikke  det er oki i mine øjne af bare tag ham op men af snakke med ham var da ok. 

Vi har nok været i vores genbrug 20-25 gang  siden Tobias som snart er 22 mdr blev født og de samme dame eller to mænd  hver gang og de har aldrig taget min søn op af barnevogne. Men de har da snakke med ham og forleden gik vi derind og en af dem sagde er det oki han få de sidste tre vingummiebamser ja det må han gerne også ville han selv op til hende han rækket hænderne op til hende hun kigge på mig ligesom hun var hved af spøre om hun måtte tag ham op men jeg var hurtiger og jeg sagde så du  gerne tag ham op.Hende damen der bor to hus fra vores og vi ser hende tit i genbrugen og i deres have osv.Så endlig er hun jo ikke så fremme mere .

Jeg tro nu nok jeg med en rolig stemme have sagde det er sødt du har taget ham op.Men han er ikke vild med fremme på så tæt hold.Selvom dit inder sagde nået andet om måske af skrige af hende osv.Få ja hun ville nok bare være venlig osv.

Henriette

Anmeld

12. oktober 2011

Muhmi

Puslingen skriver:

Jeg syntes slet ikke sådan noget er i orden.
Jeg syntes i det hele taget mange mennesker har et grænse problem når det kommer til børn, særligt gamle mennesker.
Syntes ikke du er hysterisk derimod at hun var HELT forkert på den.

Det har de helt klart!! Det er vold irriterende!! Tak for forståelsen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.