christinak skriver:
Jeg har været forbi og få en risiko vudering så venter på brevet 
Jeg arbejder som social og sundhedsassistent i et bofællesskab med demente og psykisk syge, og bygningerne er desværre bygget alt for små så der er ikke super meget plads at arbejde på og gir tit nogle ret uhensigtsmæssige arbejdsstillinger.
Nåh hvor sødt at han allerede planlægger til "hun" kommer, hvad sir han til hvis det blir en dreng?
Min søster har lige født en pige og der er kun pige på vores side og kun drenge på min mands side så det blir spændende at se hvad det blir 
vil du følge brevet? og kan du blive flyttet til andet arbejde?
Det spurgte vi ham her i weekenden... Vi havde været ude i haven hele formiddagen og sagde at nu skulle vi ind og spise, inden han skulle sove til middag. Han kigger søgende rundt og spørger; hvor er lillesøster henne? hun skal også med ind og have mad...
Spurgte ham hvad han ville sige til hvis det blev en lillebror, om han ville blive sur eller ked af det... Nej, det gør ikke noget.
Han har siddet og set på scanings billederne idag, peget på den's mave/hoved og sagt hvad det er. også hvor næsen, panden og hagen er...
Jeg er gift med den midterste, og han har en storesøster og en lillebror. Vi er alle 3 par gift og fik alle børn i året '08 - alle drenge... Sjovt nok er frederic også den midterste. Store fætter fik en lillesøster i maj 09 og lille fætter skal have en lillebror her til start af dec/ sidst i nov. Så vi er sidst denne gang...
Anmeld