Så nåede vi til nf scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2011

christinak

Mulleunge skriver:

Den holdte ik her (:

Hvad tror du det blir?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

Mauser.

christinak skriver:

Hvad tror du det blir?

Jeg vil kun udtale mig hvis du er sikker på at du vil vide det (; ellers holder jeg min mund

Anmeld

11. oktober 2011

christinak

Mulleunge skriver:

Jeg vil kun udtale mig hvis du er sikker på at du vil vide det (; ellers holder jeg min mund

Det vil jeg, vi skal til kønscanning omkring uge 16

Anmeld

11. oktober 2011

Mauser.

christinak skriver:

Det vil jeg, vi skal til kønscanning omkring uge 16

Jeg gætter pige, ingen tvivl der .. giv mig gerne info herom

Anmeld

11. oktober 2011

Nessie

Tillykke med den fine lille baby

Bare ærgerligt at I fik sådan en mavesur skanningsdame, man skulle da tro at de efterhånden har forstået at de fleste er nervøse, når man kommer  derind

Anmeld

11. oktober 2011

christinak

Mulleunge skriver:

Jeg gætter pige, ingen tvivl der .. giv mig gerne info herom

Skal jeg nok gøre blir spændende at se om du har ret

Anmeld

11. oktober 2011

Mor til Frederic og Freya

christinak skriver:

Ja hun skulle nok være blevet hejmme i sin seng idag istedet for

Jeg synes det er værst om aftenen og jeg kan slet ikke bøje for forover for så gør det bare uper ondt i underlivet, men ja det hele skal jo give sig en del lige nu og da det er den første så har jeg aldrig mærket de smerter før, men man er jo nervøs alligevel for at miste, det er jeg stadig

Mener de siger at man godt kan mærke små niv og jag, da livmoder mm arbejder og vokser..

Tror slet ikke jeg tænkte tanken med frederic dengang, det hele gik ud på arbejde - træning og sove... Og da de var så 'overfladiske' til div undersøgelse, tolked jeg det til at alt var ok. Aned ikke jeg skulle lægge mærke til aktivitet eller plukve'er, for ingen havde fortalt hvordan de føltes osv. Og da han lå på tværs gennem det hele, var der ikke plads til aktivitet fra hans side, han sad på min hofte - med strakte ben og både ben + hoved lå og kørte på mine riben..

Hun spurgte  også ind til arbejde og måtte indrømme jeg har alt det man ikke må have/lave under graviditet.

Blødte ikke med frederic og havde slet ingen gener af at være gravid. Men denne gang er noget helt andet..

Vil i vide hvad køn det er?

Anmeld

11. oktober 2011

Clisolka

Dejligt billede  Ja, jeg kender også de oplevelser med de sure scanningsdamer - jeg gik grædende fra min MD pga. hendes humør. 

Anmeld

11. oktober 2011

Mauser.

christinak skriver:

Skal jeg nok gøre blir spændende at se om du har ret

Anmeld

11. oktober 2011

christinak

Mor til Frederic skriver:

Mener de siger at man godt kan mærke små niv og jag, da livmoder mm arbejder og vokser..

Tror slet ikke jeg tænkte tanken med frederic dengang, det hele gik ud på arbejde - træning og sove... Og da de var så 'overfladiske' til div undersøgelse, tolked jeg det til at alt var ok. Aned ikke jeg skulle lægge mærke til aktivitet eller plukve'er, for ingen havde fortalt hvordan de føltes osv. Og da han lå på tværs gennem det hele, var der ikke plads til aktivitet fra hans side, han sad på min hofte - med strakte ben og både ben + hoved lå og kørte på mine riben..

Hun spurgte  også ind til arbejde og måtte indrømme jeg har alt det man ikke må have/lave under graviditet.

Blødte ikke med frederic og havde slet ingen gener af at være gravid. Men denne gang er noget helt andet..

Vil i vide hvad køn det er?

Tror også man er go tl idag at gå ind og læse alle de skræk historier på nettet og så blive endnu mere nervøs, gør jeg ihvertfald

Ja jeg arbejder med et tungt erhverv og det tar altså på en, synes man er meget mere brugt når man kommer hjem og jeg laver også mange ting jeg bestemt ikke må.

Ja vi vil gerne vide kønnet og det er jo lige som lidt vi kan se det, hvad med jer?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.