christinak skriver:
Ja hun skulle nok være blevet hejmme i sin seng idag istedet for 
Jeg synes det er værst om aftenen og jeg kan slet ikke bøje for forover for så gør det bare uper ondt i underlivet, men ja det hele skal jo give sig en del lige nu og da det er den første så har jeg aldrig mærket de smerter før, men man er jo nervøs alligevel for at miste, det er jeg stadig
Mener de siger at man godt kan mærke små niv og jag, da livmoder mm arbejder og vokser..
Tror slet ikke jeg tænkte tanken med frederic dengang, det hele gik ud på arbejde - træning og sove... Og da de var så 'overfladiske' til div undersøgelse, tolked jeg det til at alt var ok. Aned ikke jeg skulle lægge mærke til aktivitet eller plukve'er, for ingen havde fortalt hvordan de føltes osv. Og da han lå på tværs gennem det hele, var der ikke plads til aktivitet fra hans side, han sad på min hofte - med strakte ben og både ben + hoved lå og kørte på mine riben..
Hun spurgte også ind til arbejde og måtte indrømme jeg har alt det man ikke må have/lave under graviditet.
Blødte ikke med frederic og havde slet ingen gener af at være gravid. Men denne gang er noget helt andet..
Vil i vide hvad køn det er?
Anmeld