Så nåede vi til nf scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2011

Mauser.

Jeg havde det på samme måde til vores NF scanning, super øv ! men fokuser positivt, det vigtigeste er at baby har det godt, glæder mig til du får kønnet a vide det ret tydeligt på billedet .. smiler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

christinak

Mor til Frederic skriver:

Sagde til hende fra start at jeg var i tvivl om der var noget, da jeg har blødt en del og tabt en del kg. Og at jeg regned med at denne gang at det var en mere positiv oplevelse, fik jo frederic under deres strejke i '08 og sikke en dårlig oplevelse hele vejen igennem.

Ja vi er da tæt på hinanden, blev idag sat 4 dage tilbage - så havde først termin den 22 april, men nu rykket til den 26...

Det var rart det var en flink scanningsdame du havde denne gang så, så du ikke fik 2 dårlige scannings oplevelser

Jeg blev sat 3 dage frem så det var fint nok, jeg spurgte hende om risikoen for spontan abort var i uge 12 da jeg gennem weekenden har haft en del smerter i underlivet, men det gad hun slet ikke svare på

Anmeld

11. oktober 2011

christinak

Mulleunge skriver:

Jeg havde det på samme måde til vores NF scanning, super øv ! men fokuser positivt, det vigtigeste er at baby har det godt, glæder mig til du får kønnet a vide det ret tydeligt på billedet .. smiler

Ja der er ikke andet at gøre end at tænke positivt, måtte flere gange spørger efter hjerteblink og måtte til sidst selv pege det ud, så sir hun ja den bevæger sig jo hvorfor skal du se hjertet øhh fordi det gør mig rolig.

Og jeg startede med at sige at jeg havde haft super ondt i underlivet hele weekenden og har jeg stadig, så sætter hun scanneren på maven og det første hun sir er har du blødt, øhh nej og fed måde at starte ud på.

Tror ikke man kan se kønnet endnu, tror det er benene der gir et ekstra skær

Anmeld

11. oktober 2011

NLME<3

christinak skriver:

Og det gik rigtig fint, pånær scanningsdamen som bare var så sur så det ødelagde lidt oplevelsen af at være til scanning.

Jeg blev sat til den 24 april og jeg er 12+0 idag, og MY var i lavrisiko gruppen

Smider lige et billede ind af lille MY fra scanningen af.

TILLYKKE!!!!....... Hvor er det bare fantastisk for jer Begge gange jeg har været til nf scanning, har det været sådan nogle røv sur nogle det er sku skide træls. Men bare din lille fidus har det godt, det er det vigtigste så krydser vi fingere for at md bliver med en sød scannings dame

mange kram fra mig

Anmeld

11. oktober 2011

christinak

NLME<3 skriver:

TILLYKKE!!!!....... Hvor er det bare fantastisk for jer Begge gange jeg har været til nf scanning, har det været sådan nogle røv sur nogle det er sku skide træls. Men bare din lille fidus har det godt, det er det vigtigste så krydser vi fingere for at md bliver med en sød scannings dame

mange kram fra mig

Mange tak louise, ja det er stort vi er nået så langt, og du har snart termin

Ja er ret træt af sure scanningsdamer måske man skulle bage en kage og tage med ind næste gang bare for at gøre dem glade hehe

Anmeld

11. oktober 2011

Mauser.

christinak skriver:

Ja der er ikke andet at gøre end at tænke positivt, måtte flere gange spørger efter hjerteblink og måtte til sidst selv pege det ud, så sir hun ja den bevæger sig jo hvorfor skal du se hjertet øhh fordi det gør mig rolig.

Og jeg startede med at sige at jeg havde haft super ondt i underlivet hele weekenden og har jeg stadig, så sætter hun scanneren på maven og det første hun sir er har du blødt, øhh nej og fed måde at starte ud på.

Tror ikke man kan se kønnet endnu, tror det er benene der gir et ekstra skær

Det kan man sagtens (; jeg læste meget om det i starten af min graviditet det handler om vinklen på tappen

ih hun lyder øv altså ..

Anmeld

11. oktober 2011

Mor til Frederic og Freya

christinak skriver:

Det var rart det var en flink scanningsdame du havde denne gang så, så du ikke fik 2 dårlige scannings oplevelser

Jeg blev sat 3 dage frem så det var fint nok, jeg spurgte hende om risikoen for spontan abort var i uge 12 da jeg gennem weekenden har haft en del smerter i underlivet, men det gad hun slet ikke svare på

Sikke da en sur numse til scanings dame du har fået, hold da op... Lige før man skulle spørge hvad og hvem der havde trådt på hendes sukkermad...

ja hun var meget jordnær og spurgte til arbejde - frederic - forløb indtil videre mm. Så en helt igennem positiv oplevelse...

Uh, har også bare en bunke smerter i det gamle ks ar, selv ved nys og host giver det jag i det...

Men også øm efter idag, hvor hun møffed rundt med den der scanings hoved for at få den til at ligge rigtig.

Tror også det giver en del smerter nu her hvor den vokser og alt inden i en skal udvides og gro...

Anmeld

11. oktober 2011

christinak

Mulleunge skriver:

Det kan man sagtens (; jeg læste meget om det i starten af min graviditet det handler om vinklen på tappen

ih hun lyder øv altså ..

Ja hun var også mega øv.

Har prøvet den kinesiske kalender den sir en dreng så nu må vi se

Anmeld

11. oktober 2011

Mauser.

christinak skriver:

Ja hun var også mega øv.

Har prøvet den kinesiske kalender den sir en dreng så nu må vi se

Den holdte ik her (:

Anmeld

11. oktober 2011

christinak

Mor til Frederic skriver:

Sikke da en sur numse til scanings dame du har fået, hold da op... Lige før man skulle spørge hvad og hvem der havde trådt på hendes sukkermad...

ja hun var meget jordnær og spurgte til arbejde - frederic - forløb indtil videre mm. Så en helt igennem positiv oplevelse...

Uh, har også bare en bunke smerter i det gamle ks ar, selv ved nys og host giver det jag i det...

Men også øm efter idag, hvor hun møffed rundt med den der scanings hoved for at få den til at ligge rigtig.

Tror også det giver en del smerter nu her hvor den vokser og alt inden i en skal udvides og gro...

Ja hun skulle nok være blevet hejmme i sin seng idag istedet for

Jeg synes det er værst om aftenen og jeg kan slet ikke bøje for forover for så gør det bare uper ondt i underlivet, men ja det hele skal jo give sig en del lige nu og da det er den første så har jeg aldrig mærket de smerter før, men man er jo nervøs alligevel for at miste, det er jeg stadig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.